Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen kuntosalilla rintsikoissa ja alushousuissa

Vierailija
01.03.2025 |

Kävin pitkästä aikaa kaupungin kuntosalilla. (yleensä vain juoksen pitkiä matkoja ja jumppaan kotona.) salilla yksi noin kolmekymppinen nainen pyllisteli ja jumppaili pikkuisissa rintaliiveissä ja alushousuissa.

Onko näin paljastava pukeutuminen nykyään ihan normaalia?

Lisäksi hän kaiveli niitä alushousuja pyllyvaosta koko ajan.

Minulle tuli vähän epämukava olo. Uimahallissa bikinit ymmärtää mutta jotenkin asu oli liian niukka kuntosalille.

mulla ihmisillä oli verkkahousuja ja t-paitoja. 

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on oikeus pukeutua itseään varten juuri kuten haluaa. On vain oikeuksia. Olen kuullut.

Vierailija
42/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa nähdä että täällä on ajattelevia ihmisiä, hyvä vauvan tyypit! 

Voitaisiinko alkaa jotenki vaikuttamaan siihen, että naisten paljastelu vähenisi? Sillä olisi hyvä vaikutus nuoriin tyttöihin ja heidän itsetuntoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla muotia. Ihan tuolla Elixiassa näkyy joka kerta naisia pelkissä sporttirintsikoissa (toppi?) ja sit nuoria niissä sortsimallisissa persvakoon saumatuissa pyllytrikoissa, jotka paljastaa enemmän kuin meikäläisen perusalkkarit. En ymmärrä, miten miehet voi käydä salilla kun itselläni on täti-ihmisenkin kiusallista ja yritän katsella jonnekin pitkin seiniä

Kiitos vinkistä, täytyykin sinne mennä, vaikken liikunnasta pidäkään. 

T. M53

Vierailija
44/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla muotia. Ihan tuolla Elixiassa näkyy joka kerta naisia pelkissä sporttirintsikoissa (toppi?) ja sit nuoria niissä sortsimallisissa persvakoon saumatuissa pyllytrikoissa, jotka paljastaa enemmän kuin meikäläisen perusalkkarit. En ymmärrä, miten miehet voi käydä salilla kun itselläni on täti-ihmisenkin kiusallista ja yritän katsella jonnekin pitkin seiniä

Tuo on seksuaalista häirintää miehiä kohtaan 

Miehet on alistettu ja ajettu nurkkaan. Meitä häiritään jatkuvasti seksuaalisesti, eikä kukaan välitä.

Vierailija
45/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi äkkiä kehitellä etumuksen korostushousut. Menisiköhän sitten vinkki perille?

Vierailija
46/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi äkkiä kehitellä etumuksen korostushousut. Menisiköhän sitten vinkki perille?

Borat-asussa salille, niin eiköhän ala tapahtumaan.

Vierailija
47/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuntoilee haluaa timmin kropan. Se on motivoimampaa säilyttää kun näkee vartalonsa.  Löysien rytkyjen alla lihoo ja rapistuu helposti huomaamattaan.  Ei tuon vähäpukeisuuden pitäs olla mikään hirveä ongelma. Useimmille ei olekaan.  Ei miehiä pikkupikku pöksyissään ihmettele kun esittelevät kaikkia lihaksiaan.

Vierailija
48/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat perserypytyshousut miehille ja ryhmäliikuntaan mukaan, johon miehet eivät ole (vielä) kielletty osallistumasta.

Vierailija
49/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuntoilee haluaa timmin kropan. Se on motivoimampaa säilyttää kun näkee vartalonsa.  Löysien rytkyjen alla lihoo ja rapistuu helposti huomaamattaan.  Ei tuon vähäpukeisuuden pitäs olla mikään hirveä ongelma. Useimmille ei olekaan.  Ei miehiä pikkupikku pöksyissään ihmettele kun esittelevät kaikkia lihaksiaan.

Kyllä mä ihmettelen ihan kaikkia tasapuolisesti. Tosin niitä esitteleviä naisia kuolaan ja yritän saada treenini jotenkin tehtyä.

Vierailija
50/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun miehet alkaisivat pukeutua seksikkäästi. Kävisin salilla jatkuvasti 💋

Kerro toki tarkemmin Pekka, eli siis miten pitäisi pukeutua?

Vierailija
51/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on kyllä jonkinlaiset pukeutumissäännöt saleilla ihan hygieniasyistä että aika outoa että tämä limailija sai tepastella vapaasti siellä. 

Vierailija
52/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pukeutumistyyliä näkee yhtä lailla myös pelkästään naisille tarkoitetulla kuntosalilla.

Vierailija
53/115 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei ole alushousuja ja rintsikoita, kyl te tiedätte ettei ole. Tarkoitatte siis vissiin urheilutoppeja? Sellaisia missä näkyy vatsa ja menee olkaimet? Alushousuilla tarkoitetaan vissiin mikrosortseja, tai jopa lyhyempiä tyyliin uikkarien alaosa? 

En tiedä miksi kukaan laittaisi etenkään talvella uikkarien/bikinien alaosan ylleen kuntosalille? 

Voihan se kai motivoida treenaamaan, kuten joku jo ehdotti täällä. 

Itselläni ei ole mitään urheilutoppeja vastaan, päinvastoin, ovat piristävän näköisiä ja voisin pitää itsekin, jos kävisin kuntosalilla.

Mutta nämä bikini-alaosat? Mielestäni ne eivät enää ole hygieniset muiden kannalta, jos bikinit menevät peppuväliin ja peppu on siis osin paljaana laitteissa. 

Näkynä nämä eivät häiritse minua, minua ei nolostuta toisten puolesta. Päinvastoin, jos on erikoisesti pukeutuneita ihmisiä, niin ihan mielenkiintoista katseltavaa - tosin en tuijota enkä ole missään obsessiossa.

Minua ei häiritsisi vaikka joku pomppisi tissit hytkyen vain nännilappujen kanssa kuntosalilla. En osaa sanoa, miksi minua ei häiritse, kun monia taas häiritsee. Ei vaan häiritse, ennemminkin tosiaan ajattelen että "jaa tämäpä mielenkiintoista." Lisää meininkiä kuntosalille, ei häiritse treenaamistani - vain piristää sitä mielenkiintoisena ympäristöseikkana. 

Siis minua ei vaan häiritse, kunhan hygienia on kunnossa. 

Vierailija
54/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut ilmiöstä miesten kanssa. Sanovat, että naiset keikistelevät heille. 

Itse menen salille, treenaan ja poistun. Olen nainen. Ylläni minulla on t-paita ja pitkät trikoot. Takalistoa en ainakaan tarkoituksella pidä näkyvissä.

Vierailija
55/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se huomionhaun tarve on niin suurta? Mitä jos miehellä olisi sama asu?

Vierailija
56/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se huomionhaun tarve on niin suurta? Mitä jos miehellä olisi sama asu?

Jotain kauheaa tapahtunut lapsuudessa.

Vierailija
57/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kova tarve kontrolloida naisten pukeutumista, huomaan. Gilead tekee tuloaan tännekin.

Vierailija
58/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vain hyötyä kuntosaliyrittäjälle. Lisää ilmaista mainosta ja lisää maksavia miesasiakkaita.

Vierailija
59/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin tiukempia pukeutumissääntöjä julkisiin tiloihin, kuten kuntosaleille ja kouluihin. Harmi vaan, että tietynlaiset naiset alkaisi heti rääkymään, miten sellainen alistaisi naisia

Vierailija
60/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua paljastelu häiritsee ainoastaan kun sitä tekee rumapainoinen tai wanha nainen. Kieli pitkällä odotan kesää, on taas uimarannoilla kaunottaria paljaspakarabikineissään, ja jotkut ilman yläosaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän