nainen kuntosalilla rintsikoissa ja alushousuissa
Kävin pitkästä aikaa kaupungin kuntosalilla. (yleensä vain juoksen pitkiä matkoja ja jumppaan kotona.) salilla yksi noin kolmekymppinen nainen pyllisteli ja jumppaili pikkuisissa rintaliiveissä ja alushousuissa.
Onko näin paljastava pukeutuminen nykyään ihan normaalia?
Lisäksi hän kaiveli niitä alushousuja pyllyvaosta koko ajan.
Minulle tuli vähän epämukava olo. Uimahallissa bikinit ymmärtää mutta jotenkin asu oli liian niukka kuntosalille.
mulla ihmisillä oli verkkahousuja ja t-paitoja.
Kommentit (115)
Kuulostaa omituiselta. Mutta kerran erään suositun ketjun suositussa jumpassa oli muija rintsikoissa. Jumppahousut oli, mutta yläosa oli rintsikat. Kyllä se silmiin pisti, vaikkei omaa menoani häirinnyt. Tuli mieleeni, että tajuavatkohan kaikki eroa topin ja rintsikoiden välillä, kun osa topeista on melko lyhyitä eli keskivartalo jää niissä kyllä paljaaksi. Tässä tapauksessa muijalla oli kyllä selkeät rintsikat, vaikka olivatkin housujen tapaan mustat.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa omituiselta. Mutta kerran erään suositun ketjun suositussa jumpassa oli muija rintsikoissa. Jumppahousut oli, mutta yläosa oli rintsikat. Kyllä se silmiin pisti, vaikkei omaa menoani häirinnyt. Tuli mieleeni, että tajuavatkohan kaikki eroa topin ja rintsikoiden välillä, kun osa topeista on melko lyhyitä eli keskivartalo jää niissä kyllä paljaaksi. Tässä tapauksessa muijalla oli kyllä selkeät rintsikat, vaikka olivatkin housujen tapaan mustat.
Näin kerran helteellä naisen verkkarihousuissa ja rintsikoissa. Aika lähellä Helsinkiä, ei edes missään takapajulassa. Käveli jalkakäytävällä.
Minulle tulee epämukava olo aina kun näen naikkosia minivaatteissaan kesäisin. Kerran näin ihrantäyteisen naikkosen, jolla oli persvakoshortsit ja ihraiset pakarat puoliksi esillä. Oli ihraa tai ei, en halua nähdä kenenkään pakaroita. Kaikista vähiten ihraisia. Paidaton miekkonen ei kauhistuta minua, mutta mitään ihramahojakaan en halua nähdä julkisesti(kaan.) Toisaalta edes paita ei auta siihen näkyyn. Kerran automobiilissani parkissa ollessa joku miekkonen meni kuselle siihen automobiilini lähistölle. En siitäkään järkyttynyt. Kyllä se paljasteleva pukeutuminen on vain niin kuvottavan mautonta, että olen oikein ylpeä itsestäni, koska olen aina osannut pukeutua asiallisesti säässä kuin säässä.
Salilla keskitytään omaan treeniin ja vilkuillaan naisia vainnihan syrjäsilmällä. Myös pukkarissa keskitytään omaan puhdistautumiseen, ei kurkita.
Näin ei toisten pukeutuminen haittaa.
Ettei ollut lyhyt treenitoppi? Ja lahkeettomat treenihousut?
Treenasin aikoinaan salilla jossa puututtiin alipukeutumiseen henkilökunnan toimesta. Eli käskettiin laittaa paitaa päälle jos oli vain rintsikat, eikä kukaan edes yrittänyt esiintyä alushousuissa.
En tajua miksi jotkut haluaa olla puolialastomina salilla talvella?? Mielestäni se on lähinnä huvittavaa...
Vierailija kirjoitti:
Ettei ollut lyhyt treenitoppi? Ja lahkeettomat treenihousut?
Jos ne näyttää alusvaatteilta, ne on alusvaatteita.
Huomionhaku on kovin tärkeää monelle naiselle tänä päivänä niin sosiaalisessa mediassa kuin kuntosalilla.
Persetrikoot on kyllä yksi parhaista keksinnöistä. Lähes kaikilla naisilla sellaiset onkin salilla jossa käyn.
Itsekin näin Töölön Elixiassa tuollaisen blondin nakuakan viime kesänä. Taisi olla pelkät stringit jalassa ja ne tissiliivit vai olikohan ne nännitkin jotenkin näkyvillä. Tuli mieleen että yrittää myydä seksiä miehille ja jakelee jotain käyntikortteja siellä. Oli naamasta vähän itä-eurooppalaisen näköinen muistaakseni.
Mulle on kyllä aina yks hailee missä vaatteissa muut salilla treenaa kunhan eivät haise. Oikeesti.
Voimakas hien haju ja liiat hajusteet ovat kauheita. Muuten on aika sama vaikka ei olisi paitaa ollenkaan.
En kauheasti jaksa kiinnittää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Haluan esitellä itseäni! En välitä muista ihmisistä.
Se ei aina ole positiivista se huomio vaikka ehkä niin luulet.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on juuri tuo 2 kuvan toppi. Ei kai tuo ihmisiä häiritse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat on räjähtäneet käsiin. Luulen, että näkemäsi nainen kärsii jostain vakavasta sellaisesta. Näitä voi olla vaikea tunnistaa ammattilaisenkin, monelle tapahtuu uskomattomia asioita ennen kuin läheiset herää.
Itsensä paljastelu voi olla pakkomielteistä.
Psykiatri
Puoskari sinä olet. Ja tarkemmin sanottuna rupsahtanut nainen, joka ei voi enää pukeutua paljastavasti.
Tän päivän paljastaja on huomisen rupsahtaja. Tuo esittely on yksinkertaisesti kuvottavaa. Kaikki tietää ne hajut ja eritteet, mitä esittelykohteisiin kuuluu, ja ne tuommoisesta tulee lähinnä mieleen.
eipö tuo mittää, kajaanissa oli porealtaalla torstaina ukkeli ilman uimahousuja, oli kai dementia jo niin pitkällä. uimavalvoja vei sille pyyhkeen ja sanoi että meillä on tapana olla altaalla uima-asussa
Iten pidän pahempana että ollaan saunassa sitten treenin jälkeen vaatteet/shortsit tms päällä.. tietty uskonto tietenni korostuu näissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on juuri tuo 2 kuvan toppi. Ei kai tuo ihmisiä häiritse?
Ei mua häiritse, käytän itsekin toppeja mut en noin lyhyttä. Näyttää enemmän rintsikoilta kuvassa olevat.
Ne lyhyet shortsit + rintsikat on kyl karmean näköistä. Se on tietty nyt trendikästä...
Epähygieenistä. Johan nuo laitteet on hikisiä jne. On kivaa, että on kangas siinä oman ihon ja penkin välissä. Huomionhakuisuutta on monenlaista. Mutta seksuaalinen ahdistelu liian paljastavalla pukeutumisella on toinen juttu.