Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen kuntosalilla rintsikoissa ja alushousuissa

Vierailija
01.03.2025 |

Kävin pitkästä aikaa kaupungin kuntosalilla. (yleensä vain juoksen pitkiä matkoja ja jumppaan kotona.) salilla yksi noin kolmekymppinen nainen pyllisteli ja jumppaili pikkuisissa rintaliiveissä ja alushousuissa.

Onko näin paljastava pukeutuminen nykyään ihan normaalia?

Lisäksi hän kaiveli niitä alushousuja pyllyvaosta koko ajan.

Minulle tuli vähän epämukava olo. Uimahallissa bikinit ymmärtää mutta jotenkin asu oli liian niukka kuntosalille.

mulla ihmisillä oli verkkahousuja ja t-paitoja. 

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.icaniwill.fi/fi/naiset/naiset-urheiluliivit/nimble-twist-sp…

Ohan näitä myynnissä aikamoisia urheiluliivejä

Jotkut tyhjäpäät ilmeisesti kuvittelee, että tuollaisia pidetään ilman paitaa. Onhan niitä ties millaisia tissiliivejä ja urheiluliivejäkin ollut jo kymmeniä vuosia, mutta järki on kuitenkin sanellut, mihin on sopivaa pukeutua mitenkin eikä alusvaatteet päällä olla julkisilla paikoilla. Nykyinen itsensä tyrkyttämis- ja huoraamiskulttuuri vaikuttaa ja turhakkeet menevät hinkkaamaan hikisiä pillujaan kuntosalilaitteisiin. Kuvottava ilmiö julkisissa liikkuessakin, kun jonkun paljas perspillu hinkuttaa istuinta.

Vierailija
102/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tyhjäpäät ilmeisesti kuvittelee, että tuollaisia pidetään ilman paitaa. Onhan niitä ties millaisia tissiliivejä ja urheiluliivejäkin ollut jo kymmeniä vuosia, mutta järki on kuitenkin sanellut, mihin on sopivaa pukeutua mitenkin eikä alusvaatteet päällä olla julkisilla paikoilla. Nykyinen itsensä tyrkyttämis- ja huoraamiskulttuuri vaikuttaa ja turhakkeet menevät hinkkaamaan hikisiä pillujaan kuntosalilaitteisiin. Kuvottava ilmiö julkisissa liikkuessakin, kun jonkun paljas perspillu hinkuttaa istuinta.

Tämä. Sitten nämälutkat kiukuttelee kun ihmiset naureskelevat näille. Onko ihmekään jos menevät persepaljaana ulos :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persetrikoot on kyllä yksi parhaista keksinnöistä. Lähes kaikilla naisilla sellaiset onkin salilla jossa käyn.

Kiitos universumin haltijoille kiimahousuista. LäähPuuh.

Vierailija
104/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen itsensä tyrkyttämis- ja huoraamiskulttuuri vaikuttaa ja turhakkeet menevät hinkkaamaan hikisiä pillujaan kuntosalilaitteisiin. Kuvottava ilmiö julkisissa liikkuessakin, kun jonkun paljas perspillu hinkuttaa istuinta.

Perspillu mainittu, kulttuurin miehiä Ja meidän miehiä.

Vierailija
105/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia näkyy joskus! Onhan tuo super seksikäs mutta eikö pitäisi olla paita tuossa päällä jos salilla jumppailee? 

Vierailija
106/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin ja päästin kissan ulos.

Vierailija
107/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosaleilla on usein tietyt järjestyssäännöt, kuten levypainojen laittaminen paikalleen, ei kavereita salille maksamatta jne. Sääntöihin voisi laittaa lisäyksen, ettei provosoiva ja paljastava pukeutuminen ole sallittua. Hankkisin heti vuosijäsenyyden salille, johon instabeibet eivät tule.

Meidän salilla on! Lukee erikseen englanniksi ja suomeksi että ei paljastavaa pukeutumista / no itsy bitsy tops tms. Ivalossa. Eikä maksakaan kuin muistaakseni 12e/kk ja sillä saa uimahallin ja ryhmäliikuntavuorotkin käyttöön.

Sielläpä on edullista. Pks:lla ei 70 e riitä tuollaiseen komboon/kk.

Olen kyllä ollut tyytyväinen, etelässä en ikinä harrastanut liikuntaa kun en viitsinyt maksaa siitä niin kovaa hintaa. Uskon kyllä, että omissa terveysmenoissani julkinen sektori säästää monin verroin sen, millä summalla tuota liikuntamahdollisuutta tukee. 

Ja kokemukseni mukaan porukka kyllä noudattaa tuota pukeutumissääntöä, en ole ikinä nähnyt paidatonta miestä tai perseshortseja meidän salilla ja urheiluliiveissä treenaavan naisenkin vain kerran. Peiliselfieitä en ole kanssa koskaan nähnyt kenenkään ottavan, siihen varmaan vaikuttaa se että peilit on sijoitettu niin, että niistä näkyy suunnilleen koko sali ja kaikki muut treenaajat taustalla, eikä kukaan kehtaa ottaa kuvia silloin. Tietty muutin tänne vasta syksyllä, eli vielä on näkemättä, mitä kesähelteillä tapahtuu porukan vaatteille.

Vierailija
108/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkil testot alhaal jos naiset yököttää?

Vierailija
109/115 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäisi itse sitä että iho osuu niihin laitteisiin, ei perse reidet eikä olkapäät eikä mikään. Inhottava tunne. Saati sitten että siinä on muiden iho ollut jumissa nihkeenä ennen minua hyi hel! Vaikka mun salilla on puhdistusaineet niin silti en halua että mun iho osuu. Onneksi ei ole kropan esittelijöitä mun salilla, mutta se ei olekaan mikään hieno sali. 

Vierailija
110/115 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollolan Liikku kuntosalilla tytöt on aika usein rintaliiveissä esittelemässä kasvavia rintojaan, porukka on odotellut milloin heittävät päällyshousut pois kun alla näkyvät olevan stringit... 

Vierailija
111/115 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset naiset joskus ihan push-up rintsikoissa salilla. Pelin kautta selfieitä 👍

Vierailija
112/115 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa miehet mallia, alkakaa itse pukeutua kaikista kireämpiin housuihin mitä löydätte. Mielellään vielä erityinen palleja ja munaa korostava pussukka edessä ja naisten eteen treenaamaan. Paita vielä pois, niin hyvää tulee. 

Se vaan, että yhtään ei kiinnosta miesten munat.  Terv. nainen

Vierailija
113/115 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisilla naisilla on taustalla vaikeita traumoja.

ehkä ne pitäisi laittaa johonkin suljetulle osastolle pyllistelemään

Vierailija
114/115 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan esitellä itseäni! En välitä muista ihmisistä.

Kenelle sitten esittelet itseäsi, jos et välitä muista?

Vierailija
115/115 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkil testot alhaal jos naiset yököttää?

parempi vaan yökkäillä, kun ihastelusta saa metoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan