nainen kuntosalilla rintsikoissa ja alushousuissa
Kävin pitkästä aikaa kaupungin kuntosalilla. (yleensä vain juoksen pitkiä matkoja ja jumppaan kotona.) salilla yksi noin kolmekymppinen nainen pyllisteli ja jumppaili pikkuisissa rintaliiveissä ja alushousuissa.
Onko näin paljastava pukeutuminen nykyään ihan normaalia?
Lisäksi hän kaiveli niitä alushousuja pyllyvaosta koko ajan.
Minulle tuli vähän epämukava olo. Uimahallissa bikinit ymmärtää mutta jotenkin asu oli liian niukka kuntosalille.
mulla ihmisillä oli verkkahousuja ja t-paitoja.
Kommentit (115)
Naiset, pukekaa vaatteet päälle. Ei sitä persettä tarvi kaikkialla esitellä.
Yksi nainen. Vau. Herkästi sinun maailma järkkyy.
Voi kun miehet alkaisivat pukeutua seksikkäästi. Kävisin salilla jatkuvasti 💋
Eikös naiset pukeudu niukasti vain itseään varten ja pervojen pitää kääntää katseensa muualle. Niin olen AV:ta lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen. Vau. Herkästi sinun maailma järkkyy.
Sekin on liikaa.
Ei ap.
Naisten seksikäs pukeutuminen on normaalille ihmisille silmänilo. Kuolaajat, klähmivät ja tuomitsevat eivät ole normaaleja.
Tuollaisilla naisilla on taustalla vaikeita traumoja.
Taitaa olla muotia. Ihan tuolla Elixiassa näkyy joka kerta naisia pelkissä sporttirintsikoissa (toppi?) ja sit nuoria niissä sortsimallisissa persvakoon saumatuissa pyllytrikoissa, jotka paljastaa enemmän kuin meikäläisen perusalkkarit. En ymmärrä, miten miehet voi käydä salilla kun itselläni on täti-ihmisenkin kiusallista ja yritän katsella jonnekin pitkin seiniä
Mielenterveysongelmat on räjähtäneet käsiin. Luulen, että näkemäsi nainen kärsii jostain vakavasta sellaisesta. Näitä voi olla vaikea tunnistaa ammattilaisenkin, monelle tapahtuu uskomattomia asioita ennen kuin läheiset herää.
Itsensä paljastelu voi olla pakkomielteistä.
Psykiatri
Haluan esitellä itseäni! En välitä muista ihmisistä.
Mittasitko metalliviivottimella voimaantuneen kullisi?
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat on räjähtäneet käsiin. Luulen, että näkemäsi nainen kärsii jostain vakavasta sellaisesta. Näitä voi olla vaikea tunnistaa ammattilaisenkin, monelle tapahtuu uskomattomia asioita ennen kuin läheiset herää.
Psykiatri
Totta, mutta psykiatri et ole.
Vierailija kirjoitti:
Psykiatri
Puoskari sinä olet. Ja tarkemmin sanottuna rupsahtanut nainen, joka ei voi enää pukeutua paljastavasti.
Tarkoitatko ap alushousuilla pitkälahkeisia eli leggingsejä? Niiden alla pidetään alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ap alushousuilla pitkälahkeisia eli leggingsejä? Niiden alla pidetään alushousuja.
En. Alushousut loppuivat pakaran päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Alushousut loppuivat pakaran päälle.
Sivusta. Ei ne ole voineet olla alushousut. Olivatko ehkä jotkin yleisurheilijakilpailijoiden tyyliset pienet uikkarimateriaali-tyyppiset-"pikkuhousut"? Siis ne ei ole pikkuhousut muuten kuin kooltaan, mutta ovat selkeästi uikkari/yleisurheilu (mieti pituushyppääjiä ja niiden pikkuhousujen mallisia alaosia) alaosia?
Tukhomasdsa myös eräs nuori nainen läpinäkyvät pikkuhousut jalassa, pinkit, ja ohut toppi yläosana.Pyllisteli ulkomaalaisten miesten edessä ihan niinkuin oli tarkoitus ärsyttää.Kaverilla oli tavalliset housut ja t paita.Jos en olisi ollut töissä oisin mennyt sanomaan ,mutta tässä tilanteessa en saanut puuttua.