Miksei Zelenskyin esiintyminen ilman pukua Valkoisessa talossa häirinnyt presidentti Bidenia tai tuolloisia toimittajia?
Miksei Zelenskyin esiintyminen ilman pukua Valkoisessa talossa häirinnyt presidentti Bidenia tai tuolloisia toimittajia?
Zelenskyi ja Biden järjestivät tiedotustilaisuuden Valkoisessa talossa Biden vahvisti uuden 1,85 miljardin dollarin asetukipaketin Ukrainalle
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009283665.html
Zelenskyille järjestettiin selvästi Trumpin ja Vancen sekä näiden luottotoimittajien toimesta nöyryytystilaisuus. Vaatiko Trump kenties lisää kiristystoimia Ukrainan luonnonvaroihin, joihin Ukrainan presidentti ei suostunut?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Zele voisi pukeutua pukuun? Eihän tietenkään voi, koska on niin urhea ja tulee suoraan rintamalta ja etulinjasta. Tai yrittää ainakin uskotella niin.
Se vasta typerältä näyttäisi, kun sotaa käyvän maan johtaja pokkuroisi maailmalla kallis puku päällä.
Ja Rolex-tiuku ranteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ottaen vielä huomioon että trumpin paras kaveri, musk, ei käytä koskaan pukua
Ja Trump on puku päällä mutta lippis päässä.
Krasnovin ja Vancen riekkujaiset eivät unohdu.
Minun on hyvin vaikea ottaa J. D. Vancea vakavasti jo pelkästään siitä syystä, että äijä käyttää meikkiä.
Siksi koska Biden on ihminen ja Trump on eläin.
Excuse me, but I prefer Vivian Vance.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska Biden on ihminen ja Trump on eläin.
Trump ja Putin puuttuvia renkaita?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tiennyt, kuinka sivistymättömiä ja typeriä voivat jenkit olla, mutta Trumpin ja Vancen käyttäytyminen ovat alhaisinta typeryyttä mitä ikinä koskaan osasin edes kuvitella.
Eivät näytä käsittävän, että Zelen asu on sotilas-sellainen, työvaate, mutta virallinen.
Elon Musk on kuulemma tullut isäksi jo 13. kerran.
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk on kuulemma tullut isäksi jo 13. kerran.
Sopisi kuin nakutettu eräisiin, nimeltämainitsemattomiin uskonlahkoihin.
Mites ne Vancen busineess-caprit?
Housunlahkeen oli istuessa lähellä polvea ja paljas sääri vilkkui sukan ja lahkeen välistä oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tiennyt, kuinka sivistymättömiä ja typeriä voivat jenkit olla, mutta Trumpin ja Vancen käyttäytyminen ovat alhaisinta typeryyttä mitä ikinä koskaan osasin edes kuvitella.
Eivät näytä käsittävän, että Zelen asu on sotilas-sellainen, työvaate, mutta virallinen.
Olen maalari ammatiltani, mutta jos pressa kutsuisi puheilleen, en mä sinne menisi työhaalareissa :-)
Maalarin haalari on eri asia kuin sotilaspuku. Jos olet huomannut, niin sotilashenkilöt ovat useimmiten julkisuudessa jonkinlainen univormu yllä.
Periaatteessa nuo kaikki olivat työasuissaan tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maalari ammatiltani, mutta jos pressa kutsuisi puheilleen, en mä sinne menisi työhaalareissa :-)
Ei huolta, kukaan ei kutsu, paitsi persujuhliin
Toimittajalle olisi voinut näyttää kuvia uhreista, että hekään eivät käytä pukua. Eiköhän joku pokkurointivaate ole viimeinen asia, joka tässä tilanteessa ketään kiinnostaa, paitsi amerikan tilannetajuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmana ole virallinen asu edes Ukrainan kaltaisen tunkion asevoimissa. Sotilas edustaa uniformussa, jollainen musta kolitsi ja rönttähousut ei ole. Armeijoissa pukeutuminen on hyvin tarkasti määrätty ohjesäännöissä eikä niistä poiketa tai sovelleta omiaan, etenkään kun ollaan edustamassa.
Hän esiintyykin enemmän käytännön maastotyylillä, vähän kuin Arafat huivi päässä.
Amerikassa on tietyissä piireissä (rikkaissa) sellainen outo juttu, että pukeutumisella tulisi "kunnioittaa" toisia ihmisiä. Ovat niin urpoja siellä.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on vissiin useampi vaihtovaate tuota maastohousu- teepaitatyyliä, että saa vaihtaa matkan jälkeen.
kyllä niitä näytti kaapissa olevan kymmenittäin eräässäkin haastattelussa, eri väreissä musta/harmaa/ruskea/virhreä paidoissa sekä housuissa
Väsymys ja kiinnostuksen lopahtaminen Ukrainaa kohtaan on tapahtunut jo pitkällä aikavälillä. Trumpin tukijoiden kommenteista paistaa se, että he eivät ole välttämättä koskaan kuulleetkaan Zelenskyin tavaramerkiksi muodostuneen asun tarinaa, pysähtyneet pohtimaan sen merkitystä saati ottaneet siitä selvää.
Zelenskyi oli pukenut Valkoisen talon vierailulle ylleen armeijahenkiset vaatteet: maastohousut ja Ukrainan logolla varustetun tumman puseron. Hän on esiintynyt julkisuudessa vastaavassa asussa aina siitä lähtien, kun Venäjä aloitti täysimittaisen hyökkäyssodan Ukrainassa kolme vuotta sitten. Sen tarkoitus on muistuttaa maan tilanteesta ja toimia kunnianosoituksena rintamalla palveleville sotilaille.
Asu ei kuitenkaan Trumpia miellyttänyt. Hän naljaili Zelenskyille tämän vaatetuksesta heti kättelyn yhteydessä ja huomautti ivallisesti Ukrainan presidentin olevan pukeutunut parhaimpiinsa
Onko Trumpille kukaan kertonut että näyttää naurettavalta sinisessä puvussaan punainen Maga-lippis päässä?