Ukrainalle sataa tukea Trumpin sekopäisen hyökkäyksen jälkeen
Muun muassa Euroopan Union komission puheenjohtaja Ursula von der Leyen, Norjan pääministeri, Ranskan presidentti, Espanjan pääministeri, Suomen ulkoministeri, Puolan pääministeri ja lukuisat muut ovat antaneet tukensa Zelenskylle Trumpin huudettuaZelenskylle ja potkittua hänet ulos
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika: https://www.varusteleka.com/fi/articles/usein-kysytyt-kysymykset-ukrain…
Kiitos tästä linkistä. En tiennyt että Ukrainan armeijalle on noin helppo lahjoittaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä mitä amerikkalaiset ajattelee tuosta trumpin öykkäröinnistä?
Entäpä jos öykkäri olikin likaisessa villapaidassa huipputapaamiseen saapunut jantteri, joka ei kunnioittanut isäntiään? Kun katsoo tilannetta ilman sotapsykoosia ja pelkohysteriaa "varppina ihan kohta" alkavasta Venäjän hyökkäyksestä, niin se saattaa näytttää aivan toisenlaiselta.
Juu juu Vlad. Vaatteethan siinä oli pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍
Ehkä Eurooppa hoitelee venäjän ihan itse.
Eiköhän. Ei se ole loppujen lopuksi kuitenkaan kuin Italian kokoinen talous. Voitaisiin lakata teeskentelemästä että ei pystytä.
Kyse ei ole taloudesta, vaan sotilaallisesta voimasta. Venäjän armeija on edelleen 2. suurin maailmassa ja siihen Eurooppa ei pysty vastaamaan.
Suomi on pystynyt vastaamaan siihen yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ap:n mielestä some-viestit ovat tukea, niin mikäs siinä sitten. Tosiasia on, että Ukraina kaatuu, jos USA vetää sotilaallisen tuen pois.
Sota ei ole koskaan ihan näin yksinkertaista. Yllätyksiä voi tapahtua.
Ukrainalla ei mene nyt kovinkaan hyvin rintamalla. Jos tästä vielä lähtee USAn tuki pois, niin Ukraina kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Zelensky oli silmin nähden poikki kolmen vuoden sodasta maan johtajana, johon on hyökätty.
Trumpin pullamössökeisari-Vancella oli 0 % uskottavuus kun kertoi Zelenskyelle mitä olisi pitänyt tehdä.
Tämä Vance on epäpätevin henkilö tuossa virassa ikinä. Missään maassa.
Nettiä selatessa huomaa kyllä että Trolliarmeija herännyt intoa puhkuen tänä aamuna. Kaikki lehtienkin kommenttipalstat täynnä kaalipaskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍
Eiköhän. Ei se ole loppujen lopuksi kuitenkaan kuin Italian kokoinen talous. Voitaisiin lakata teeskentelemästä että ei pystytä.
Kyse ei ole taloudesta, vaan sotilaallisesta voimasta. Venäjän armeija on edelleen 2. suurin maailmassa ja siihen Eurooppa ei pysty vastaamaan.
80 vuotta sitten. Nyt Suomi ei pystyisi vastaamaan yksin edes 80 tuntia.
Ajatelkaa, jos Trumpin tilalla olisi Harris. Tällainen sirkus olisi mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
👍
Eurooppa on ollut liian kauan heikko. Nyt on aika ryhdistäytyä ja heittää naiset ja naismaiset päättäjät sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ap:n mielestä some-viestit ovat tukea, niin mikäs siinä sitten. Tosiasia on, että Ukraina kaatuu, jos USA vetää sotilaallisen tuen pois.
Ukrainalla ei mene nyt kovinkaan hyvin rintamalla. Jos tästä vielä lähtee USAn tuki pois, niin Ukraina kaatuu.
Eurooppa ottaa vastuuta.
Itse uskoisin, että huonokin rauha on parempi kuin sota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurooppa ottaa vastuuta.
Miten? Twiittaamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍
Niinhän sen piti olla Ukrainassakin ohi kolmessa päivässä. Ettekö te opi yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍
Ukrainan kansa pystyy. Ukrainan armeija on suurin armeija Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Huono rauha tarkoittaa, että rauhaa ei käytännössä ole, koska hyökkäävä osapuoli ei pidä siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍
Eurooppa on ollut liian kauan heikko. Nyt on aika ryhdistäytyä ja heittää naiset ja naismaiset päättäjät sivuun.
Naisia kyllä turha tästä syyttää. Yhdelläkään päättävällä naisella ei tunteet lyö noin yli kuin Trumpilla ja Vancella eilen. Päin vastoin, meidät vei Natoonkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍
Niinhän sen piti olla Ukrainassakin ohi kolmessa päivässä. Ettekö te opi yhtään mitään?
Täällä on vain yksi kirjoittamassa, ei ketään "teitä".
Itsehän kirjoitit, että Suomi pärjäsi yksin. Ukraina ei ole pärjännyt yksin, vaan se on saanut runsaasti tukea. Jos Usan tuki lähtee, niin Ukrainalle käy huonosti.
Ymmärrän, että nykynuoret eivät kestä ikäviä totuuksia, mutta nyt on aika alkaa ajatella tätä asiaa realistisesti.
Vierailija kirjoitti:
Huono rauha tarkoittaa etnistä puhdistusta, orjuutta, poliittisia vainoja ja koko maan ryöstöä. Siksi siellä on sodittu kolme vuotta ettei noin kävisi. Jos huono rauha olisi parempi kuin sota, olisi voinut antaa koko maan noin vain heti kättelyssä. Mutta kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍
Ukrainan kansa pystyy. Ukrainan armeija on suurin armeija Euroopassa.
Eikö sen sitten olisi pitänyt jo voittaa?