Ukrainalle sataa tukea Trumpin sekopäisen hyökkäyksen jälkeen
Muun muassa Euroopan Union komission puheenjohtaja Ursula von der Leyen, Norjan pääministeri, Ranskan presidentti, Espanjan pääministeri, Suomen ulkoministeri, Puolan pääministeri ja lukuisat muut ovat antaneet tukensa Zelenskylle Trumpin huudettuaZelenskylle ja potkittua hänet ulos
Kommentit (300)
Tehdään kaikki slava ukraina postaukset niin Trump nöyrtyy🤣
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekseni miettinyt, kuinka kauan Zelensky vielä jaksaa.
Trump ei ole tietoinen mitä tarkoittaa diplomatia. Ei osaa neuvotella, suuttuu kuin lapsi jos hänen pillinsä mukaan ei tanssita. Jos ei toimi hänen ehdoillaan, tulee itkupotkuraivari. Minä en ymmärrä yhtään, että Ukrainan pitäisi myydä itsensä Yhdysvalloille jostain mineraaleista.
Kyse on Ukrainan kansasta ja maan rajoista. Trump on keksinyt mineraalit, ennen niistä ei puhunut kukaan mitään.
Presidentin käytös ei ole hyväksyttävää.
Z töppäsi, ei pitäisi mennä neuvomaan vierailun isäntiä. Sieltä peräännytään hillitysti, jos ei ole yhteisymmärrystä, ei niin tulee ohjatuksi ulko-ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Trump ei ole tietoinen mitä tarkoittaa diplomatia. Ei osaa neuvotella, suuttuu kuin lapsi jos hänen pillinsä mukaan ei tanssita. Jos ei toimi hänen ehdoillaan, tulee itkupotkuraivari. Minä en ymmärrä yhtään, että Ukrainan pitäisi myydä itsensä Yhdysvalloille jostain mineraaleista.
Kyse on Ukrainan kansasta ja maan rajoista. Trump on keksinyt mineraalit, ennen niistä ei puhunut kukaan mitään.
Kyllä niistä mineraaleista hierottiin kauppaa jo Bidenin aikana.
Zele on vääränlainen ihminen neuvottelemaan Trumpin kanssa kuten eilen nähtiin
Trumpilla viiraa päässä, luulee olevansa jossain Diilin kuvauksissa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Zele on vääränlainen ihminen neuvottelemaan Trumpin kanssa kuten eilen nähtiin
Jurnutti omaa näkemystään, ei pystynyt mukailemaan dilplomaattisesti Trumpin kiivastumista ollenkaan, ei ihme että Ukrainan edustaja häpesi.
Nyt jäitä hattuun! Minä ainakin haluaisin ensin kuulla Teemu ja Sirpa Selänteen mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä mineraaleista hierottiin kauppaa jo Bidenin aikana.
Mites kun tuo Jenni Pitko, sdp feministipaidassaan alkoi hokea saamelaisten oikeuksista, ajattelin, että häh, kuka niitä nyt sortaa? Mutta alkaa näyttäytymään nyt siltä, että tavoitellaanko tässä lopulta saamelaisten kaivoksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelensky oli silmin nähden poikki kolmen vuoden sodasta maan johtajana, johon on hyökätty.
Trumpin pullamössökeisari-Vancella oli 0 % uskottavuus kun kertoi Zelenskyelle mitä olisi pitänyt tehdä.
Vance tarvitsee kunnon turpasaunan ladon takana, niin oppiipahan olemaan
Voiko turhempaa kommenttia ollakaan? Sen kun menet Washingtoniin, äläkä täällä uhoa kuin känniläinen nakkikiskalla kello 3.17 lauantaiaamuna.
Äitis tais sulle sanoa samaa kun ensimmäisen sanas päästit
Vierailija kirjoitti:
Trumpilla viiraa päässä, luulee olevansa jossain Diilin kuvauksissa 🤣
Ei viiraa, hyvin tietää, mitä tekee. Haluaakin, että väitetään olevan sekaisin. Sen varjolla voi tehdä mitä vaan.
Ukrainalla on vaakalaudalla koko itsenäisyys. Ei ole tarvetta pelata Putin pelejä Amerikan diktaattorin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Trump sanoi asiat niin kuin ne ovat. Sota on hävitty ja sen jatkaminen johtaa vain yhä uusien sotilaiden, ennen muuta ukrainalaisten, kuolemaan. Hän sanoi myös Zelenskyn asenteen jossa halutaan USA ja NATO mukaan "voittoon asti", johtavan kolmanteen maailmansotaan. Sietäisi vauvapalsta naapurivihaajienkin miettivän tätä hetkisen. Jos sota laajenee ja ydinaseita aletaan käyttää, me kuolemme kaikki. .
Olen itse valmis kuolemaan jos se johtaa oikeuden voittoon ja r.yssien tuhoon. Hyi tuollaista kuolemanpelkoa ja heikkoutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärät henkilöt lähetettiin taivuttelemaan Trumpia sodan jatkamiseen. Olisi pitänyt lähettää Sanna Marin ja Alexander Stubb. Sanna olisi hurmannut Trumpin naisellisella viehätysvoimallaan ja Stubb loistavalla älyllään. Taas olisivat lähteneet raha ja asett virtaamaan.
Zelen olisi kannattanut ottaa oppia Keir Starmerista ja tarjota mineraalejaan.
Ehkä niistä mineraaleista on jo sovittukin kulissien takana, mistä me se tiedetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelensky oli silmin nähden poikki kolmen vuoden sodasta maan johtajana, johon on hyökätty.
Trumpin pullamössökeisari-Vancella oli 0 % uskottavuus kun kertoi Zelenskyelle mitä olisi pitänyt tehdä.
Voiko turhempaa kommenttia ollakaan? Sen kun menet Washingtoniin, äläkä täällä uhoa kuin känniläinen nakkikiskalla kello 3.17 lauantaiaamuna.
Etkö parempaa keksinyt 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä mitä amerikkalaiset ajattelee tuosta trumpin öykkäröinnistä?
Entäpä jos öykkäri olikin likaisessa villapaidassa huipputapaamiseen saapunut jantteri, joka ei kunnioittanut isäntiään? Kun katsoo tilannetta ilman sotapsykoosia ja pelkohysteriaa "varppina ihan kohta" alkavasta Venäjän hyökkäyksestä, niin se saattaa näytttää aivan toisenlaiselta.
Miksi kuvailit Elon Muskin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutsis oli.
Vierailija kirjoitti:
Trump on Venäjän vakooja.
Trump taitaa tosiaan olla venäjän mies. Ei tuohon voi muuta sanoa.
Zele meni suoraan Trumpin ja Vancen masinoimaan huutoshowhun.
Mikä lienee tämän näytöksen tarkoitus? Eikö Trump halua diiliä? Haluaako USA aseteollisuus jatkaa sotaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍
Ehkä Eurooppa hoitelee venäjän ihan itse.
Eiköhän. Ei se ole loppujen lopuksi kuitenkaan kuin Italian kokoinen talous. Voitaisiin lakata teeskentelemästä että ei pystytä.
Kyse ei ole taloudesta, vaan sotilaallisesta voimasta. Venäjän armeija on edelleen 2. suurin maailmassa ja siihen Eurooppa ei pysty vastaamaan.
Suomi on pystynyt vastaamaan siihen yksinkin.
80 vuotta sitten. Nyt Suomi ei pystyisi vastaamaan yksin edes 80 tuntia.
Ei ole totta. Suomi voittaisi sodan Venäjää vastaan. Meillä on Euroopan kirkkaasti parhaat sotajoukot. Ongelmahan tässä nyt on, että Venäjällä on uusi liittolainen:USA.
Eu:n pitäisi alkaa puolustusliitoksi tai Naton potkia USA siitä pois. En oikein näe muuta tietoa Suomen tulevaisuuden kannalta.
Trump sanoi asiat niin kuin ne ovat. Sota on hävitty ja sen jatkaminen johtaa vain yhä uusien sotilaiden, ennen muuta ukrainalaisten, kuolemaan. Hän sanoi myös Zelenskyn asenteen jossa halutaan USA ja NATO mukaan "voittoon asti", johtavan kolmanteen maailmansotaan. Sietäisi vauvapalsta naapurivihaajienkin miettivän tätä hetkisen. Jos sota laajenee ja ydinaseita aletaan käyttää, me kuolemme kaikki. .