Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrättekö työssä kävijät kuinka lyhyt ja ankea teidän elämä on?

Vierailija
28.02.2025 |

Kun tekee normaalin 8 tunnin työpäivän niin teillä jää vapaata iltaisin vain 6 tuntia ja sitten nukkumaan. Miettikää teillä on vuorokaudessa vain 6 tuntia elämää ja muun ajan nukutte, teette töitä ja valmistaudutte töihin lähtöön ja työmatkoihin. Sitten kun vilkaisee työpaikkojen parkkipaikkojen autokantaa niin suurinosa tonnin ja parin romuja. On teillä kurjaa elämä. Kyllä te halvalla myytte elämänne.

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä työtä tekee. Itse rakastan omaa työtäni. Se on kuin harrastus, josta maksetaan palkkaa.

Vierailija
42/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkunhan se on sinutkin elätettävä eli työtä tekevien veronmaksajien!

Tuet pois, niin loppuu tuonkin torvelon elämä lyhyeen. Kaikenlaista sitä saa lukea kun pitkään elää (80 v).

80v? Olisin veikannut 8v. Käytöstapasi ainakin ovat 8 vuotiaan tasolla.

No sittenhän se meni aloittajan kanssa tasoihin. Kasikymppinen on kuitenkin asiatasolla oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin riittää tämä vapaa-aika, vaikka käykin töissä. Varmaan työnvieroksujalla käy kuten eläkeläisellä, että muuttuu silleen hitaalla käyväksi, että tuntuu kiireiseltä, vaikkei tee mitään järjellistä. 

Vierailija
44/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle jää enemmän vapaa-aikaa kuin 6 tuntia. Teen etätöitä. Aloitan työn klo 7, kun nousen sängystä. Syön siinä samalla aamupalaa, kun teen töitä. Lopetan työt 14.45. Menen nukkumaan klo 23. Eli vapaa-aikaa on 8 tuntia. En koe, että elämäni on kurja. Mun ei tarvi ikinä miettiä esim. sitä, voinko ostaa tai tehdä jotain. Saan työstäni riittävästi rahaa mielekkääseen elämään. 

Vierailija
45/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap loisii sohvalla oksentamassa paskaa someen. Tuhlaa elämänsä typeryyteen. 

Vierailija
46/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin mäkin ettei mun tarttisi tehdä töitä. Tuet vaan on naurettavan pienet, niillä eläminen olisi sitä kituuttamista. Eikä mun elämä työttömänä olisi yhtään pitempi,varmaan lyhyempi kun ei olisi työterveyttä 

Hyvä kompromissi olisi tehdä kausittain työtä. Mulle kävis hyvin, että kesät olisin töissä ja talvet lorvisin säästöillä/pääomatuloilla. Mutta en ole saanut tällaista mahdollistavaa työpaikkaa, itse asiassa just nyt ei ole yhtään minkäänlaista, mut onhan tuota jo parikytä vuotta tullut ympäri vuoden twerkattua. 

Vierailija
47/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on harvinaisen oikeassa. 

Vierailija
48/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Sinullakin on vain 24 tuntia vuorokaudessa, mutta mitään hyödyllistä et saa aikaan. 

Vierailija
49/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aineenopettaja ja minulla on 3-4  h työpäivät. Paljon vapaa-aikaa ja pitkät lomat, en vaihtaisi mihinkään.

Vierailija
50/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkunhan se on sinutkin elätettävä eli työtä tekevien veronmaksajien!

Tuet pois, niin loppuu tuonkin torvelon elämä lyhyeen. Kaikenlaista sitä saa lukea kun pitkään elää (80 v).

Hukkaan meni sinunkin elämäsi. Sinulla oli 80 vuotta aikaa kasvaa viisaaksi vanhukseksi, mutta et onnistunut siinä.

T. Työllinen

Vierailija
51/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap! Sinullakin on vain 24 tuntia vuorokaudessa, mutta mitään hyödyllistä et saa aikaan. 

Äläs nyt. On se nukkuessaan ainakin hiljaa. Ap:n mittapuulla tuo on jo voitto.

Vierailija
52/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kollegani tekevät töitä vielä yli 70-vuotiaina, koska he haluavat.

Mikä ala? Ovatko fyysisesti ja henkisesti hyväkuntoisia? Kaikki eivät ole.

Vierailija
53/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Hetken kestää elämää ja sekin synkkää ja ikävää.

😀

Vierailija
54/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla päämäärätöntä kotona venymistä lähes ilman rahaa. Yö ei erotu päivästä, eikä päivä yöstä, viikonloput samaa harmautta kuin  arjet. Ei käy ap kateeksi. 

Vierailija
55/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla synnynnäinen aivosoluvajaus?

Vierailija
56/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää ketjussa vastailevien työllisten älyn ja luonteen heikkolaatuisuus. Hirveätä triggeröitymistä, haukkumista ja kiroilua :D

Vierailija
57/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt. On se nukkuessaan ainakin hiljaa. Ap:n mittapuulla tuo on jo voitto.

Harmmi, että sinä et nuku tähän aikaan ;)

Vierailija
58/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutilaat kädet ovat saatanan työkalu. Mä teen koska nautin siitä mitä teen ja olen siinä hyvä ja hyödyllinen.

Ja koska sillä tienaa.

Huomaisko kukaan jos ap lakkaisi olemasta?

Vierailija
59/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää ketjussa vastailevien työllisten älyn ja luonteen heikkolaatuisuus. Hirveätä triggeröitymistä, haukkumista ja kiroilua :D

Ja sen sijaan sinä olet saanut kommentteja lukiessasi lukemattomia älyllisiä orgasmeja? Voi hyvänen aika miten älyllisesti ylivertainen oletkaan! Täällä se on tosin helppo tunne saavuttaa, etkä muualla siihen kykene. Siksi et työelämässäkään pärjää.

Vierailija
60/117 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita yhtään herätä töihin. Viikon loma Leville pian edessä, toinen huhtikuun lopussa Madeiralle. Kesä omalla mökillä ja syksyllä joku kaupunkiloma. Mitens ap.lla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan