Tinder-miehen äiti soitti treffien aikana
Mies löi luurin ja sitten äiti laittoi tekstaria perässä. Mies vain selitteli että äiti oli soittanut ennen treffejämme ja nyt soitti uudestaan koska hän oli kuulemma kuulostanut omituiselta aiemmin puhelimessa. Sitten hän sanoi ettei mielestään ollut kuulostanut mitenkään omituiselta, mutta äidillä on tapana huolestua "kun olen ennen ollut... sellainen, you know". En tosiaan yhtään tiedä mitä hän mahtoi tarkoittaa, ja nyt jäi vaivaamaan. Kannattaakohan sittenkään sopia toisia treffejä?
Kommentit (31)
Jos äiti on noin huolissaan 34-vuotiaan lapsensa mielentilasta, en sanoisi, että "iät ja ajat" ollut jo normaali. Jotain outoa taustalla (päihteet, mielenterveys) on enkä haluaisi jäädä itse ottamaan siitä selvää. Luota intuitioosi.
Jos täällä pitää kysyä deittimiehestä niin se ei ikinä hyvää tiedä
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun mua ärsyttää nää äitipoika keskustelut kun mun exä oli tommonen. Tuskin ikinä vierottuu äidistään. Oli asunu "yksin" ennenkin, mutta kämppisten kanssa eli ei ollut oikeasti koskaan ollut itsenäinen. Nyt kyllä juoksisin jos tommoinen mies tulisi vastaan!
Oli siis lähemmäs kolmekymppinen mies
Mies tulee duona äidin kanssa, saat siis myös sen elämääsi 👍
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun mua ärsyttää nää äitipoika keskustelut kun mun exä oli tommonen. Tuskin ikinä vierottuu äidistään. Oli asunu "yksin" ennenkin, mutta kämppisten kanssa eli ei ollut oikeasti koskaan ollut itsenäinen. Nyt kyllä juoksisin jos tommoinen mies tulisi vastaan!
Taas yksi, joka ei pääse exästään yli ja näkee sen kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Jos äiti on noin huolissaan 34-vuotiaan lapsensa mielentilasta, en sanoisi, että "iät ja ajat" ollut jo normaali. Jotain outoa taustalla (päihteet, mielenterveys) on enkä haluaisi jäädä itse ottamaan siitä selvää. Luota intuitioosi.
Mulle ei ole _entinen_ päihteiden käyttö tai nykyisetkään mt-ongelmat mikään kynnyskysymys, kunhan niistä puhuu avoimesti ja on sellainen meininki että parempaa kohti. Aika moni on nykyään jostain kohtaa rikki. Mutta tuo tilanne jotenkin värittyi outona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli siis lähemmäs kolmekymppinen mies
Minkä ikäinen sinä olet kun projisoit itsesi tähänkin tilanteeseen vaikka tässä on selvästi ihan muusta kyse kuin äitisuhteesta?
Anna kun arvaan, mies sanoo äitiään epänormaaliksi tai kertoo hänestä ei-imartelevia juttuja? Että äiti on se hullu kun pitää huolta, vaikka itse on antanut siihen eniten syytä.
Ei se tosta paremmaksi muutu