Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehen äiti soitti treffien aikana

Vierailija
28.02.2025 |

Mies löi luurin ja sitten äiti laittoi tekstaria perässä. Mies vain selitteli että äiti oli soittanut ennen treffejämme ja nyt soitti uudestaan koska hän oli kuulemma kuulostanut omituiselta aiemmin puhelimessa. Sitten hän sanoi ettei mielestään ollut kuulostanut mitenkään omituiselta, mutta äidillä on tapana huolestua "kun olen ennen ollut... sellainen, you know". En tosiaan yhtään tiedä mitä hän mahtoi tarkoittaa, ja nyt jäi vaivaamaan. Kannattaakohan sittenkään sopia toisia treffejä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisin selvää ennenkuin tekisin mitään johtopäätöksiä.

Vierailija
2/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilyttää, älä sovi uusia treffejä. Kuulostaa siltä että äiti on vähän liiankin tiukasti kiinni pojassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä ikäinen tämä mamman poika oli?

Vierailija
4/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minkä ikäinen tämä mamman poika oli?

34v.

Ap

Vierailija
5/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Tuo ei voi tarkoittaa mitään positiivista.

Vierailija
6/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ainakaan tuommoinen vaikuttaisi mitään toisten treffien sopimiseen. Sopisin, jos tyyppi muuten kiinnostaisi. Voi olla joskus ollut esim. masennusta tai alakuloa, ja siksi äiti vieläkin huolissaan ja liikaa tarkkailee miltä poika kuulostaa puhelimessa.

Vierailija
7/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos epäilyttää, älä sovi uusia treffejä. Kuulostaa siltä että äiti on vähän liiankin tiukasti kiinni pojassaan.

Minusta on surullista, jos äidin takia mahdollisesti hyvä suhde jää syntymättä. Kun poika selvästi kuitenkin itse rajaa äitiä. Eihän se äiti välttämättä edes asu samalla paikkakunnalla, eikä vaikuta arkeen mitenkään. Itselläkin on ihan täysin ylikontrolloiva hössöttävä äiti, mutta ei ole mun parisuhteisiin koskaan mitään vaikuttanut, koska pidän omat rajani, en kerro sille asioistani enkä suostu esim. liian tiheään yhteydenpitoon.

Vierailija
8/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä kannata! Eläköön naisten kuudes aisti ja voimaantunut feminismi!!!

Vierailija
9/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kun olen ennen ollut sellainen" ehkä äiti tuntee poikansa taipumukset. 

Miettikää miten paljon pahaa miehet tekee naisille, vaikka jonkun äidin poikia ovat. Enemmän äidin ohjausta jo pienenä. Aikuisena päättää koska vastaa.

Vierailija
10/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri jos olisi puhunut puolen tunnin puhelun äidin kanssa. Se voisi tietää ongelmia.

Vierailija
11/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää miten paljon pahaa miehet tekee naisille, vaikka jonkun äidin poikia ovat. Enemmän äidin ohjausta jo pienenä. Aikuisena päättää koska vastaa.

Miehet ovat yksilöitä siinä missä naisetkin, arvon femcel.

Vierailija
12/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä on näköjään kiinni nämä av-ikisinkkujen Tinder-deittailut. :D

Vierailija
13/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

klikinsäästäjä: poika odotti jännittyneenä treffejä ja se kuului äidille puhelussa. 

Sitten äiti soitti varmistaakseen, ettei ole mitään outoa tapahtumassa tai vaikka poika pinteessä muuten. 

Koska poika löi luurin korvaan, oli äiti entistä huolestuneempi ja pyysi tekstarilla sitten ottamaan yhteyttä, koska poika ei voinut puhua. 

Olen todennäköisesti aika paljon vanhempi kuin tuo tinder-mies, mutta siitä huolimatta äitini ei ole lakannut kyselemästä, että onko kaikki hyvin. Tässä vaiheessa todellisuudessa minun pitäisi olla huolestuneempi vanhan äitini voinnista kuin hän minun. Äidit vaan eivät muutu tuossa asiassa.

Vierailija
14/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, mitä tarkoitti. Mulle ei olisi ongema masennus, sosiaalisten tilanteiden pelko tai muu sellainen, mutta jos "sellainen you know" tarkoittaakin naisten hakkaamista tai raiskaamista, en jatkaisi.

Vierailija
15/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin suoraan. Mies vastasi että on käyttänyt nuorena huumeita ja ollut muutenkin levoton. Elänyt kuulemma "jo iät ja ajat" tasaisesti. Ei mulle ole kenenkään menneisyys este, mutta vaisto sanoi silloin jo treffeillä että joku kompa tässä on, ja nyt vähän vielä enemmän. Mies vaikuttaa muuten niin suoralta mutta jotain kai salaa?

Ap

Vierailija
16/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
17/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun mua ärsyttää nää äitipoika keskustelut kun mun exä oli tommonen. Tuskin ikinä vierottuu äidistään. Oli asunu "yksin" ennenkin, mutta kämppisten kanssa eli ei ollut oikeasti koskaan ollut itsenäinen. Nyt kyllä juoksisin jos tommoinen mies tulisi vastaan!

Vierailija
18/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

klikinsäästäjä: poika odotti jännittyneenä treffejä ja se kuului äidille puhelussa. 

Sitten äiti soitti varmistaakseen, ettei ole mitään outoa tapahtumassa tai vaikka poika pinteessä muuten. 

Koska poika löi luurin korvaan, oli äiti entistä huolestuneempi ja pyysi tekstarilla sitten ottamaan yhteyttä, koska poika ei voinut puhua. 

Olen todennäköisesti aika paljon vanhempi kuin tuo tinder-mies, mutta siitä huolimatta äitini ei ole lakannut kyselemästä, että onko kaikki hyvin. Tässä vaiheessa todellisuudessa minun pitäisi olla huolestuneempi vanhan äitini voinnista kuin hän minun. Äidit vaan eivät muutu tuossa asiassa.

Kyllä normaalit äidit muuttuvat

Vierailija
19/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli äiti, oli toinen nainen ja keksi tuon äiti-selityksen, jos vaikka satuit luurin läpi kuulemaan naispuolisen puheäänen, osa puhuu välillä siskosta ja osa jotain muusta, ihan klassinen Tinder-juttu, ei mitään uutta.

Vierailija
20/31 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas alan kallistumaan sille kannalle, että mitä vähemmän puhelin soi, sen parempi. Jos ei asu yhdessä, ei ole syytä päästää toisia kotiinsa puhelimenkaan välityksellä. Liikaa tuota rajattomuutta käyetään hyväksi ja pommitetaan, ihan kuin oltaisiin vielä saman katon alla

Jos mies ei voi laittaa puhelinta äänettömälle suoraan vaikkapa kuukaudeksi, ei jatkoon. Hän on holhoussuhteessa ja anoppi osa suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi