Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on solminut salaliiton minua vastaan kavereidensa kanssa

Vierailija
28.02.2025 |

Olen ollut viime aikoina todella ahdistunut, enkä enää tiedä, kuvittelenko asioita vai onko tämä todellista. Olen vakuuttunut siitä, että mieheni ja hänen ystävänsä ovat solmineet jonkinlaisen salaliiton minua vastaan. He lähettävät minulle viestejä en tiedä, yrittävätkö he varoittaa jostain vai vain manipuloida minua, mutta en enää kestä tätä epätietoisuutta.

Kaikki alkoi pienistä asioista. Esimerkiksi ostan aina saman merkkisiä kuukautissuojia, mutta pari kuukautta sitten huomasin, että paketit olivat vaihtuneet toisiin ei vain merkki, vaan myös koko ja imukyky. Kun kysyin mieheltäni, miksi hän oli ostanut vääriä, hän väitti, ettei ollut edes koskenut niihin. Mutta joku oli vaihtanut ne. Ajattelin ensin, että ehkä kaupasta oli tullut väärä paketti, mutta tätä tapahtui toistuvasti. Ja kun aloin tutkia pakkauksia tarkemmin, huomasin niissä pieniä merkintöjä joissain oli lyijykynällä kirjoitettu pieniä numeroita, toisissa kuin tahallaan tehtyjä pieniä viiltoja muovikääreeseen. Tämä ei ole ainoa tapaus. Eräänä päivänä löysin shampoopulloni korkista omituisen naarmun, kuin jonkinlaisen merkin. Ja sitten, kun menin keittiöön, huomasin, että teepussejani oli siirretty AINA laitan ne samaan järjestykseen, mutta nyt ne olivat sotkettu. Tarkistin tarkemmin ja huomasin, että mieheni oli ostanut uutta teetä, jonka nimi oli jotain todella outoa, en muista tarkalleen, mutta siinä oli jokin kummallinen, ehkä piilotettu merkitys.

Kaikkein pahinta oli, kun näin hänen puhelimessaan viestikeskustelun, jossa oli vain emojirivi: 🔺👀. Kun kysyin, mitä se tarkoittaa, hän vain nauroi ja sanoi sen olevan "inside joke" hänen kavereidensa kanssa. Mutta mikä vitsi voi liittyä tuollaisiin symboleihin? Olen varma, että se liittyy minuun, mutta en ymmärrä miten. Viime viikolla yksi hänen kavereistaan tuli käymään ja toi mukanaan viinipullon. Hän sanoi miehelleni jotain, mitä en kuullut, mutta sitten he molemmat katsoivat minua liian pitkään ja hymyilivät oudosti. Illalla, kun olin yksin keittiössä, huomasin pullon etiketissä pienen, käsinkirjoitetun numeron 27. Mitä se tarkoittaa? Onko se laskuri? Päivämäärä? En tiedä, mutta tunnen, että tämä kaikki on järjestelmällistä.

Olen alkanut pelätä, että he yrittävät joko manipuloida minua tai testata, kuinka paljon huomaan. Miksi? Mitä he yrittävät viestittää? Olenko ainoa, jolle tällaista tapahtuu? En tiedä, onko tämä vitsi heidän keskenään vai liittyykö tähän jotain suurempaa. Olen alkanut tuntea oloni todella yksinäiseksi, enkä voi enää luottaa edes omaan kotiini. Mitä voin tehdä vai onko ero ainoa vaihtoehto?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty tarina, Pekka2:nen

Vierailija
22/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa, mitä ajattelet, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅Haluun samaa mitä vedät

Vierailija
24/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yhteys lääkäriin ja kerrot nämä asiat siellä. Hae apua. Asiat järjestyvät.

Vierailija
25/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa AP, kaikki ei ole kunnossa. Ehdotan, että käyt ensin lääkärillä. 

Vierailija
26/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikki alkoi vielä ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Tuntuu että olisi joku suunniteltu juttu.

Ap

Lapsivuodepsykoosi ei ole mitenkään harvinainen. Ota yhteyttä neuvolaan.

Vierailija
27/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä psykoosilta. Voit vaikka ostaa toisen paketin niitä kuulautissuojia ja verrata niitä nykyisiin mitä luulet että on vaihettu jos epäilet.

Vierailija
28/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap, käännythän jonkun luotettavan sukulaisen tai ystävän puoleen ja kerrot nämä asiat hänelle. Ja näytä tämä ketju. Hän varmasti osaa auttaa sinua eteenpäin.

Ap, älä jää yhtään odottelemaan, vaan soita nyt heti joku juttelemaan kanssasi.

Vierailija
29/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteleeko aamumurot? Onko nekin salaliitossa? 

Vierailija
30/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikki alkoi vielä ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Tuntuu että olisi joku suunniteltu juttu.

Ap

Nyt äkkiä lääkäriin!

Synnytyksen jälkeinen masennus/psykoosi? Sinun ja vauvan vuoksi, hae apua!

Vierailija
31/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kärsin itse noista oireista. Kerroin lääkärille ja sain apua. Minulla oli myös ongelmia hormoni jutuissa synnytysten vuoksi. Ei lähtenyt mikään oikeasti toimimaan. Onneksi sain ymmärtävän lääkärin ja apua, kun sitä tarvitsin. 

Hienoa, että olet tunnistanut itsessäsi outoja ahdistuksia. Hakeudu lääkäriin voit saada apua jo puhumisesta. Tsemppiä päivääsi.

Vierailija
32/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämähän aukaisi asiaa paljon sillä olen kuullut että tuossa vaiheessa joillekkin puskee psykoosia

Vierailija
33/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä psykoosi. Mene heti lääkäriin!

T:psykologi

Vierailija
34/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi luottaa mieheen ja kavereihin? Joku sabotoi sua, onko se miehen kaverit vai mies humalassa sekoilee(?). Ei ole ok koskea suojiin. Oma asunto? Ottaako mies kaverinsa teille noin vain. Missä sun kotirauha.

Ja mikähän suakin vaivaa?

Vierailija
35/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😅Haluun samaa mitä vedät

Tämä umpikulunut "sanonta" ei edes sovi tähän tilanteeseen.

Vierailija
36/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sun lapset on? Voiko vanhemmat auttaa hoidossa? Mene käymään lääkärissä.

Vierailija
37/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on synnytyksen jälkeen alkanut, niin lapsivuodepsykoosi. Tässä on positiivista se, ettäs ennuste on paljon parempi kuin muuten vain psykooseissa, eikä tällainen viittaa mihinkään syvempään psykoosisairauteen. Ongelmana on kaikkiin psykooseihin liittyvä sairaudentunnottomuus, jonka vuoksi psykoosissa oleva ei osaa hakeutua hoitoon koska uskoo ongelmien olevan ulkoisia. 

Vierailija
39/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tainnut katsoa liikaa Netflixin psykologisia jännityssarjoja...

0/5

Vierailija
40/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan lääkäriin, koska siitä alkaa lastensuojelu- ja psykiatriahihhulointi. Jossain vaiheessa olet kadulla ketipinoreidesi kanssa. Nopeiten ja halviten asia selviää, että muuttaa omaan asuntoon johon ei muilla avaimia. Mitään noita asioita ei myöskään saa kertoa kenellekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi