Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on solminut salaliiton minua vastaan kavereidensa kanssa

Vierailija
28.02.2025 |

Olen ollut viime aikoina todella ahdistunut, enkä enää tiedä, kuvittelenko asioita vai onko tämä todellista. Olen vakuuttunut siitä, että mieheni ja hänen ystävänsä ovat solmineet jonkinlaisen salaliiton minua vastaan. He lähettävät minulle viestejä en tiedä, yrittävätkö he varoittaa jostain vai vain manipuloida minua, mutta en enää kestä tätä epätietoisuutta.

Kaikki alkoi pienistä asioista. Esimerkiksi ostan aina saman merkkisiä kuukautissuojia, mutta pari kuukautta sitten huomasin, että paketit olivat vaihtuneet toisiin ei vain merkki, vaan myös koko ja imukyky. Kun kysyin mieheltäni, miksi hän oli ostanut vääriä, hän väitti, ettei ollut edes koskenut niihin. Mutta joku oli vaihtanut ne. Ajattelin ensin, että ehkä kaupasta oli tullut väärä paketti, mutta tätä tapahtui toistuvasti. Ja kun aloin tutkia pakkauksia tarkemmin, huomasin niissä pieniä merkintöjä joissain oli lyijykynällä kirjoitettu pieniä numeroita, toisissa kuin tahallaan tehtyjä pieniä viiltoja muovikääreeseen. Tämä ei ole ainoa tapaus. Eräänä päivänä löysin shampoopulloni korkista omituisen naarmun, kuin jonkinlaisen merkin. Ja sitten, kun menin keittiöön, huomasin, että teepussejani oli siirretty AINA laitan ne samaan järjestykseen, mutta nyt ne olivat sotkettu. Tarkistin tarkemmin ja huomasin, että mieheni oli ostanut uutta teetä, jonka nimi oli jotain todella outoa, en muista tarkalleen, mutta siinä oli jokin kummallinen, ehkä piilotettu merkitys.

Kaikkein pahinta oli, kun näin hänen puhelimessaan viestikeskustelun, jossa oli vain emojirivi: 🔺👀. Kun kysyin, mitä se tarkoittaa, hän vain nauroi ja sanoi sen olevan "inside joke" hänen kavereidensa kanssa. Mutta mikä vitsi voi liittyä tuollaisiin symboleihin? Olen varma, että se liittyy minuun, mutta en ymmärrä miten. Viime viikolla yksi hänen kavereistaan tuli käymään ja toi mukanaan viinipullon. Hän sanoi miehelleni jotain, mitä en kuullut, mutta sitten he molemmat katsoivat minua liian pitkään ja hymyilivät oudosti. Illalla, kun olin yksin keittiössä, huomasin pullon etiketissä pienen, käsinkirjoitetun numeron 27. Mitä se tarkoittaa? Onko se laskuri? Päivämäärä? En tiedä, mutta tunnen, että tämä kaikki on järjestelmällistä.

Olen alkanut pelätä, että he yrittävät joko manipuloida minua tai testata, kuinka paljon huomaan. Miksi? Mitä he yrittävät viestittää? Olenko ainoa, jolle tällaista tapahtuu? En tiedä, onko tämä vitsi heidän keskenään vai liittyykö tähän jotain suurempaa. Olen alkanut tuntea oloni todella yksinäiseksi, enkä voi enää luottaa edes omaan kotiini. Mitä voin tehdä vai onko ero ainoa vaihtoehto?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala dokumentoida kaikki kuvaamalla. Kun ostat jotain kotiin niin otat siitä kuvan. Silloin sinulla säilyy todiste siitä millaisia kuukautissuojia, teelattuja tai muuta on kotona ollut. Samoin voit kuvata kaappien järjestyksen. Jos joku muuttuu niin voit tarkistaa että mikä on ollut tilanne aikaisemmin.

Vierailija
2/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosia taitaa pukata. Onko sinulla ollut jo aiemmin? 

Vierailija
4/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi, mene lääkäriin. Jos olet psykoosissa, tarvitset apua. 

Vierailija
5/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota meille kuvat noista jutuista. 

Vierailija
6/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole keksitty tarina, niin on se mahdollista. Gaslighting sanan alkuperäisessä merkityksessä. Stasi teki DDR:ssä ihan just tuollaistakin joillekin kohteille osana Zersetzung operaatioita.

Vierailija
7/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaikki alkoi vielä ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Tuntuu että olisi joku suunniteltu juttu.

Ap

Vierailija
8/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin merkityksettömiä asioita, joista oma mielesi tekee nyt ison jutun. Käy lääkärissä. Ihan vaan varmuuden vuoksi.

Vierailija
9/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jutella lääkärin kanssa, jos AP:llä on alkamassa joku mt-ongelma. Jskus aivokasvain aiheuttaa erikoisia harhoja. Mutta on olemassa myös pahoja ja häiriintyneitä ihmisiä, jotka haluavat vahingoittaa esim. asuinkumppaniaan. On vaikeaa päätellä kummasta asiasta tässä on kyse.

Vierailija
10/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole keksitty tarina, niin on se mahdollista. Gaslighting sanan alkuperäisessä merkityksessä. Stasi teki DDR:ssä ihan just tuollaistakin joillekin kohteille osana Zersetzung operaatioita.

Höpöhöpö. Ihan klassinen kakkosen jekku.

Vierailija
11/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole trolli niin mene heti juttelemaan lääkärin kanssa. Olet menossa psykoosiin tai olet jo psykoosissa.

Vierailija
12/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, Stasia minäkin vahvasti epäilen...

Vierailija
13/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikki alkoi vielä ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Tuntuu että olisi joku suunniteltu juttu.

Ap

Anteeksi Ap, mutta sinulla saattaa olla lapsivuodepsykoosi. Niitä ei aina huomata sairaalassa tai lääkärintarkistuksessa. Siihenon olemassa hoitoa ja apua. Aloituksesta jäi ihmetyttämään minkä takia Ap ei itse käy kaupassa ostamassa siteitä.

Vierailija
14/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jutella lääkärin kanssa, jos AP:llä on alkamassa joku mt-ongelma. Jskus aivokasvain aiheuttaa erikoisia harhoja. Mutta on olemassa myös pahoja ja häiriintyneitä ihmisiä, jotka haluavat vahingoittaa esim. asuinkumppaniaan. On vaikeaa päätellä kummasta asiasta tässä on kyse.

Onko tosiaan? Outo naarmu shampoopullon korkissa ja teetä, jolla on kummallinen nimi.... AP tarvitsee apua ja nopeasti ellei tämä ole jonkin sortin typerä vitsi.

Vierailija
15/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lapsivuodepsykoosi. 

Vierailija
16/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä psykoosi. Olisi tärkeää päästä mahdollisimman nopeasti hoitoon, ennuste on sen parempi mitä aikaisemmassa vaiheessa saa hoitoa. 

Vierailija
17/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
18/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tässä kertomuksessa on useita psykoosiin viittavia asioita, jotka eivät ole ulkopuolisten tekemisiin liittyviä, vaan siihen, kuinka ap näkee itseensä liittyviä merkityksiä  ja salaviestejä asioissa - esim. teelaadun nimi. 

Vierailija
19/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa päätellä. Ap:n mieli näkee merkityksiä ja salaviestejä itselle satunnaisissa asioissa, kuten teelaadun nimessä, naarmuissa pullonkorkissa jne. Tuollaiset ovat psykoottisia ajatuksia. 

Vierailija
20/40 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi luottaa mieheen ja kavereihin? Joku sabotoi sua, onko se miehen kaverit vai mies humalassa sekoilee(?). Ei ole ok koskea suojiin. Oma asunto? Ottaako mies kaverinsa teille noin vain. Missä sun kotirauha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän