Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omat ikäiset miehet inhottaa

Vierailija
28.02.2025 |

Mistä mies minulle? En pidä oman ikäisistäni miehistä. Hieman vanhempaa ja kypsempää miestä etsin. Huumorintajua pitää olla kunnolla niin kuin itselläni on. Olen treffeilläkin ja sieltä saa vain pelkkää yhden illan ja varattuja miehiä. Miksi sinne mennään etsimään seksiä kun niille on omiakin senssisivuja? Ja varattujen omanikäisten miesten määrää, siis oikeaa rakkautta ei taida enää olla?

Suurin osa omanikäisistä miehistä on todella lapsellisia ikäänsä nähden, pelaavat mieluummin pleikkaria tai tietokoneella. Olen jo 33v ja haluaisin perustaa perheen, mutta minun ikäiset miehet eivät halua perhettä vaan elää vapaata elämää.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää pleikkaripelaajamiehet,  yök.

Nää xboxpelaajanaiset, nam.

Vierailija
62/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehen tulee olla aika tyhmä jos haluaa pieniä lapsia viisikymppisenä (useimmilla jo aikuiset lapset). Veikkaan, että harva tuon ikäinen mies haluaa aloittaa vaipparumpaa tuossa iässä. 

Yleensä lasten kasvatus jää kokonaan naisen vastuulle, oli mies minkä ikäinen tahansa. Se vaipparumba ei koske miestä, ainakin 95% miehistä tuskin osallistuu mitenkään siihen. Myös kotityöt jäävät perheessä naisen vastuulle ja niistä riidellään jatkuvasti. Mies jatkaa yleensä sinkkuelämää lapsiarjessa, on äijäiltoja, patikka matkoja äijäporukassa, autotallissa voi askarrella kaikkea kivaa, jne. Kunhan mies vaan pääsee vastuunkantoa perheestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan luonnollista ja oikein että naiset pitävät vanhemmista ja miehet pitävät nuoremmista?

Vierailija
64/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omat ikäiset"?

Meinaako ap että ne miehet ovat jotenkin hänen omiaan? Miksi on sellaisia tullut hankkineeksi jos inhottavat?

Vierailija
65/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ap olla, sillä perheen perustamiseen junasi meni jo! Olet liian vanha äidiksi, olisi pitänyt miettiä sitä aikaisemmin.

Vierailija
66/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pappa yrittämässä.

Vierailija
67/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan saman ikäinen ja AINA on kiinnostaneet ihan muut kuin oman ikäiset miehet. Siis aina. Ja oikeastaan aina itseäni vanhemmat just henkisen kypsyyden takia. Tuntuu että on turvassa niiden kanssa :D Nyt ekaa kertaa jotain "juttua" nuoremman miehen kanssa, mut hänkään siis ei oo omanikäinen eli ei lasketa ;D N33

Aikamoisia oletuksia, että fiksuus ja kypsyys olis pelkästä iästä kiinni. Mä ainakin oon törmännyt fiksuihin minua nuorempiin miehiin ja aivan ääliöihin minua vanhempiin miehiin. Ja toisinpäin. Viimeisin ihastukseni on minua nuorempi, niin avarakatseinen ja fiksu mies. 

Vierailija
68/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Omat ikäiset"?

Meinaako ap että ne miehet ovat jotenkin hänen omiaan? Miksi on sellaisia tullut hankkineeksi jos inhottavat?

Hämmentävä aloitus tosiaan. Ap:lla on miehiä, joista ikäiset inhottavat. Tarkoittanee kyllä iäkkäämpiä, muutenhan ikää ei olisi tarvinnut korostaa. Jos omat iäkkäät inhottavat niin entä muut iäkkäät? Ja miksei ap hankkiudu inhottavista eroon? Myyyntiin vain tai muuten kierrätykseen!

Vierailija
69/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk

Vierailija
70/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti on helpoin seksinhakureitti ja onnensa kokeilijoita riittää. Taannoin just haukuin pystyyn yhden sellaisen kaksinaamaisen tekopyhän narsistin, joka antoi tekstissä aivan eri kuvan itsestään kuin mikä oli sitten livenä. Naimisissa oleva, yritystä pyörittävä isä ja täystollo, joka ei ymmärrä mitä hänellä jo on ja minkä kaiken siis voisi jopa menettää kokonaan, jos antaisin hänet ilmi.

Miksi et sitten ole ilmiantanut miestä? Jos kyseessä on oikeasti täystollo, niin eikö silloin ole oikein hänen menettävän kaiken.

Vierailija
71/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko peppureikää suhteessa?

Vierailija
72/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä varttuneempia löytyy kyllä, tervetuloa vaan. Laitetaan pulla uuniin, se kyllä onnistuu.

Terv. 

Jorma 60

Vierailija
73/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä varttuneempia löytyy kyllä, tervetuloa vaan. Laitetaan pulla uuniin, se kyllä onnistuu.

Terv. 

Jorma 60

Mun kudissa ei löydy enään potkua voitko tulla laittamaan mun tyttöystävälle pullan uuniin

M28

Vierailija
74/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. 

Jorma 60

Mun kudissa ei löydy enään potkua voitko tulla laittamaan mun tyttöystävälle pullan uuniin

M28

Voin tulla. Kokemusta löytyy tästä myös ihan hyvin. Kudissa on sen verran potkua, että hedelmöitys onnistuu myös kasvojen kautta.

Yst. Terv.,

Jorma 60

Vierailija
75/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehen tulee olla aika tyhmä jos haluaa pieniä lapsia viisikymppisenä (useimmilla jo aikuiset lapset). Veikkaan, että harva tuon ikäinen mies haluaa aloittaa vaipparumpaa tuossa iässä. 

Yleensä lasten kasvatus jää kokonaan naisen vastuulle, oli mies minkä ikäinen tahansa. Se vaipparumba ei koske miestä, ainakin 95% miehistä tuskin osallistuu mitenkään siihen. Myös kotityöt jäävät perheessä naisen vastuulle ja niistä riidellään jatkuvasti. Mies jatkaa yleensä sinkkuelämää lapsiarjessa, on äijäiltoja, patikka matkoja äijäporukassa, autotallissa voi askarrella kaikkea kivaa, jne. Kunhan mies vaan pääsee vastuunkantoa perheestä.

Samaa mieltä. Nuoret miehet ovat kyllä todella aktiivisia ja energisiä kaikkeen muuhun, kuin oman perheensä tai lasten kanssa kanssa aikaa viettämiseen. Kaverit sun muut ovat usein heillä perhettä tärkeämpiä.

Vierailija
76/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Nuoret miehet ovat kyllä todella aktiivisia ja energisiä kaikkeen muuhun, kuin oman perheensä tai lasten kanssa kanssa aikaa viettämiseen. Kaverit sun muut ovat usein heillä perhettä tärkeämpiä.

Olis ees kavereita mutta kun ei oo eikä naisiakaan.

Vierailija
77/79 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän nyt juuri tuon ikäiset miehet niitä lapsia haluavat ja tekevät. Lähes kaikki tuttavapiirissäni ovat tulleet isäksi juurikin tuossa 28-38v iässä. Tuskin ikä on se ongelma.

Vierailija
78/79 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppiset miehet eivät yleensä jaksa nuorempien naisten tahtia missään asiassa. Puhumattakaan sitten 60-100 -vuotiaista. Samanikäisenkin kanssa käy useimmiten niin, että mies makaa haudassa, vaimo on leskimummojen ruotsinristeilyllä. 

Ap:lla taitaa olla jäljellä kaksi vaihtoehtoa, joko ottaa itseään vanhempi mies tai jäädä lapsettomaksi. Koska samanikäiset miehet eivät näytä olevan ap:sta kiinnostuneita. Voi olla että ap etsii liian kovat tasoisia miehiä samanikäisistä, joihin hänellä ei ole mitään muuta mahdollisuuksia kun sekstailla näiden kanssa.

Tai sitten ap ottaa ulkomaalaisen miehen itselleen, jos suomalaismiehet eivät ap:ta huoli. Näin tekevät myös suomalaiset miehet, joita suomalaisnaiset ei kelpuuttanut parisuhteeseen.

Vierailija
79/79 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olis hankkia ulkkarimies? Heitä on suomessa todella paljon vapaina ja lisää tulee kokoajan.

Tätä ehdotusta ap:n olisi hyvä miettiä, aina ei voi saada suomalaista vaikka kuinka haluaisi. Moni suomalainen ukko hakee vaimonsa aasiasta.

"Moni" 😅

Ehkä promillen luokkaa

Silti hakevat vaimon aasiasta. Voisi myös ap, kokeilla onneaan ulkomaalaisen miehen kanssa. Ap:n ei edes tarvitse matkustaa suomesta minnekään, kun täällä on ihan tarpeeksi ulkomaalaisia nuoria miehiä sinkkuina. Varmasti joku heistä haluaisi perustaa perheen ap:n kanssa. Vai eikö tämä kelpaa ap:lle?