Omat ikäiset miehet inhottaa
Mistä mies minulle? En pidä oman ikäisistäni miehistä. Hieman vanhempaa ja kypsempää miestä etsin. Huumorintajua pitää olla kunnolla niin kuin itselläni on. Olen treffeilläkin ja sieltä saa vain pelkkää yhden illan ja varattuja miehiä. Miksi sinne mennään etsimään seksiä kun niille on omiakin senssisivuja? Ja varattujen omanikäisten miesten määrää, siis oikeaa rakkautta ei taida enää olla?
Suurin osa omanikäisistä miehistä on todella lapsellisia ikäänsä nähden, pelaavat mieluummin pleikkaria tai tietokoneella. Olen jo 33v ja haluaisin perustaa perheen, mutta minun ikäiset miehet eivät halua perhettä vaan elää vapaata elämää.
Kommentit (79)
Tämmöstä paskaa eukoille syötetään päivittäi
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201711132200528903
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-ovat-onnellisempia-ilman-mie…
Jote ap "you go girl"
Jep, ja sellaisia uutisiakin on kun joku Suominainen on lähtenyt ulkomaille rikkaamman miehen perässä ja kertoo miten ihanaa elämää voi olla ja nauttia elämästä ja että suosittelee sitä kaikille muillekin naisille jne...
Lapsellista pelata pleikkaria? Tämä väite kaipaa vähän perusteluita, onko niitä? Kukaan ei halua tuollaista toksisen ideologian omavaa naista.
Onko sisustaminen lapsellista? Entä meikkaaminen?
Viisikymppiset miehet eivät yleensä jaksa nuorempien naisten tahtia missään asiassa. Puhumattakaan sitten 60-100 -vuotiaista. Samanikäisenkin kanssa käy useimmiten niin, että mies makaa haudassa, vaimo on leskimummojen ruotsinristeilyllä.
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet 35v miehistä on lapsettomia, joten se kertoo jo jotain nykymiehistä.
Vaikeeta miehen on yksin saada lasta. Naisella se taas onnistuu Suomessa mutta miehellä ei.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöstä paskaa eukoille syötetään päivittäi
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201711132200528903
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-ovat-onnellisempia-ilman-mie…
Jote ap "you go girl"
Jep, ja sellaisia uutisiakin on kun joku Suominainen on lähtenyt ulkomaille rikkaamman miehen perässä ja kertoo miten ihanaa elämää voi olla ja nauttia elämästä ja että suosittelee sitä kaikille muillekin naisille jne...
Sinne vain. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista pelata pleikkaria? Tämä väite kaipaa vähän perusteluita, onko niitä? Kukaan ei halua tuollaista toksisen ideologian omavaa naista.
Onko sisustaminen lapsellista? Entä meikkaaminen?
Kun mies pelaa pleikkaa, niin hän ei silloin toimi naisen haluamalla tavalla ja tätä toimintaa mustamaalataan. Ikivanha kikka jota naiset käyttää kontrolloidakseen miehiä.
Reino, ei ne nuoret naiset sinun ikäistäsi halua.
Vierailija kirjoitti:
En halua perhettä, koska olen nähnyt mitä se tekee parisuhteelle. Moni nainen (ei kaikki, mutta moni) selvästi sekoaa kun saa lapsia ja alkaa kohtelemaan miestään todella huonosti. Vietän paljon aikaa perheellisten kavereiden kanssa ja tätä ei voi olla huomaamatta.
Siksi pitäisi aina erota raksauden aikana, koska se lapsi on tärkeä, ei nainen tai parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppiset miehet eivät yleensä jaksa nuorempien naisten tahtia missään asiassa. Puhumattakaan sitten 60-100 -vuotiaista. Samanikäisenkin kanssa käy useimmiten niin, että mies makaa haudassa, vaimo on leskimummojen ruotsinristeilyllä.
Ap:lla taitaa olla jäljellä kaksi vaihtoehtoa, joko ottaa itseään vanhempi mies tai jäädä lapsettomaksi. Koska samanikäiset miehet eivät näytä olevan ap:sta kiinnostuneita. Voi olla että ap etsii liian kovat tasoisia miehiä samanikäisistä, joihin hänellä ei ole mitään muuta mahdollisuuksia kun sekstailla näiden kanssa.
Tämä ehkä kuulostaa itsekehulta mutta olen pistänyt merkille että naiset kilpailevat samoista miehistä, ja olen yksi näistä. En ole mikään huippumalli, mutta suht hyvännäköinen. Esim. viihteellä kun näkee näitä tyttöporukoita ja juttelen jonkun naisen kanssa siitä porukasta ja meillä selvästi synkkaa, niin tämä kateellinen kaveri vetää sen kaverinsa pois ja keksii jonkun tekosyyn blokata minut. Joskus ihmettelin kun tyttöystävän kaveri oli jotenkin ilkeä minua kohtaan vaikka käyttäydyin häntä kohtaan asiallisesti. No sitten kun erottiin niin vähän ajan päästä näin tämän exän kaverin baarissa ja hän yritti iskeä, silloin tajusin mikä oli homman nimi.
Minä ainakin tykkään pelata vaikka olen vähän vanhempi mies. Sillä pääsee irtautumaan oravanpyörästä. En näe siinä mitään ihmeellistä. Itseasiassa se somessa roikkuminen on vielä pahempaa
Vierailija kirjoitti:
Taitaa nyt aloittaja olla herännyt todellisuuteen. Nuoruus on juostu ja nyt kun pitäisi asettua aloilleen sekä perhe perustaa, niin ei olekaan ketään vierellään enää. Semmoista se elämä on. Olisi aloittajan pitänyt tehdä jonkinlainen suunnitelma, kuinka edetä ja löytää se sopiva kumppani.
Aplle jääny täst kaikest pelkkä luu kätee.
Vierailija kirjoitti:
Miten olis hankkia ulkkarimies? Heitä on suomessa todella paljon vapaina ja lisää tulee kokoajan.
Tätä ehdotusta ap:n olisi hyvä miettiä, aina ei voi saada suomalaista vaikka kuinka haluaisi. Moni suomalainen ukko hakee vaimonsa aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olis hankkia ulkkarimies? Heitä on suomessa todella paljon vapaina ja lisää tulee kokoajan.
Tätä ehdotusta ap:n olisi hyvä miettiä, aina ei voi saada suomalaista vaikka kuinka haluaisi. Moni suomalainen ukko hakee vaimonsa aasiasta.
"Moni" 😅
Ehkä promillen luokkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet 35v miehistä on lapsettomia, joten se kertoo jo jotain nykymiehistä.
Vaikeeta miehen on yksin saada lasta. Naisella se taas onnistuu Suomessa mutta miehellä ei.
Tässä nyt varmasti tarkoitetaan sitä, että nämä miehet ovat vapaaehtoisesti lapsettomia, eli eivät siis halua lapsia.
No miehen tulee olla aika tyhmä jos haluaa pieniä lapsia viisikymppisenä (useimmilla jo aikuiset lapset). Veikkaan, että harva tuon ikäinen mies haluaa aloittaa vaipparumpaa tuossa iässä.