Omat ikäiset miehet inhottaa
Mistä mies minulle? En pidä oman ikäisistäni miehistä. Hieman vanhempaa ja kypsempää miestä etsin. Huumorintajua pitää olla kunnolla niin kuin itselläni on. Olen treffeilläkin ja sieltä saa vain pelkkää yhden illan ja varattuja miehiä. Miksi sinne mennään etsimään seksiä kun niille on omiakin senssisivuja? Ja varattujen omanikäisten miesten määrää, siis oikeaa rakkautta ei taida enää olla?
Suurin osa omanikäisistä miehistä on todella lapsellisia ikäänsä nähden, pelaavat mieluummin pleikkaria tai tietokoneella. Olen jo 33v ja haluaisin perustaa perheen, mutta minun ikäiset miehet eivät halua perhettä vaan elää vapaata elämää.
Kommentit (79)
Laatikkoleukalentäjäastronauttilääkäri taas hakusessa. Voin kyllä kuvitella jos on hieman hankalaa löytää mies.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei vaan riitä alfauroksia ja tavis miestä ap tuskin edes huolii.
Kyllä minulle kelpaa tavis mies. Sellainen joka haluaisi perustaa perheen kanssani. Sellaisia tavis miehiä ei vaan yksinkertaisesti ole, vaan suurin osa on vaan seksin perässä.
Ap
Olit trolli tai et, niin naiset ovat itse vastuussa omasta sinkkuudesta. Naistenlehdet oikein tuputtaa kuinka ihanaa sinkkuus onkaan naiselle. Nauti nyt vapaana olemisesta ja jätä miehet rauhaan kiitos.
Foorumipojat kertoo, että ap on mielikuvitusolento. Persut väittää samaa, että teitä ei ole olemassakaan. Että miehet kyllä olisivat halukkaita ja valmiita perheisiin, mutta naiset eivät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle kelpaa tavis mies. Sellainen joka haluaisi perustaa perheen kanssani. Sellaisia tavis miehiä ei vaan yksinkertaisesti ole, vaan suurin osa on vaan seksin perässä.
Ap
Olit trolli tai et, niin naiset ovat itse vastuussa omasta sinkkuudesta. Naistenlehdet oikein tuputtaa kuinka ihanaa sinkkuus onkaan naiselle. Nauti nyt vapaana olemisesta ja jätä miehet rauhaan kiitos.
Älä lue naisten lehtiä ruppana, jos menee noin tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
"Omat ikäiset miehet", paljonko sulla niitä miehiä on, minkä ikäisiä, ja miksi pidät niitä, jos ne inhottaa?
Varmaan ap on maannut kaikkien pitkien ja komeiden jätkien kanssa. Samoilla miehillä on 10 muuta naista, joiden kanssa he myös seukkaavat.
Kyl mä muuten mutta kun olen jo varattu ja perheellinen niin kiitos ei nyt en ole saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyys laskee koska tavis naiset ei halua tavis miestä.
Tämä muoti alkoi 2000 luvulla, kun meille naiset kovasti työpakoilla ja keskustoissa itse haukkuivat meitä tavis miehiä kun me ei tienata mitään ja meillä ei ole mitään, muistivat vertailla meitä töissä käyviä jääkiekkopelaajiin kuinka hyvänäkösiä miehiä ne on ja niillää on " RAHAAA "
lapset/lapsi pitää tehdä 30v viimeistään
M44
Vierailija kirjoitti:
Sama se on naisissa, en mistään hinnasta ottaisi omanikäistä naista 🤮 ei paljoa 52v naiset kiinnosta 🤮
Ton ikäiselle ukolle sopiikin paremmin joku +65v daami, koska miehet rupsahtavat naisia nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoleukalentäjäastronauttilääkäri taas hakusessa. Voin kyllä kuvitella jos on hieman hankalaa löytää mies.
M
Puhut itseasiassa totta, kirjoitin jo aikaisemmin että tämä tavismiehen syrjintä alkoi 2000 luvulla, huvittavaa näissä naisissa silloin oli se että he itse olivat täysin samanlaisissa töissä. Kuvitteleeko 24v nainen että 30v isopalkkaine ottaa jonkun tyyliin tuotantotyöntekijän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämmöstä paskaa eukoille syötetään päivittäi
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201711132200528903
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-ovat-onnellisempia-ilman-mie…
Jote ap "you go girl"
En ikinä tapailisi yli 30-vuotiasta naista. Itsellä lapset jo tehty, eikä ole varaa enää yhtään naista elättää. Niillehän ne rahat menee.
M41
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet 35v miehistä on lapsettomia, joten se kertoo jo jotain nykymiehistä.
Hehe, eikös se kerro pikemminkin naisista. Luku on itseasiassa suurempi koska joka neljäs lapsi ei ole miehen oma vaikka hän näin olettaa.
Siispä DNA testi oletukseksi synnärille.
En halua perhettä, koska olen nähnyt mitä se tekee parisuhteelle. Moni nainen (ei kaikki, mutta moni) selvästi sekoaa kun saa lapsia ja alkaa kohtelemaan miestään todella huonosti. Vietän paljon aikaa perheellisten kavereiden kanssa ja tätä ei voi olla huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämmöstä paskaa eukoille syötetään päivittäi
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201711132200528903
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-ovat-onnellisempia-ilman-mie…
Jote ap "you go girl"
Ei tarvi kuin vilkaista johonkin deitti-appiin, niin näkee miten paljon 30-40 -vuotiaita naisia etsimässä vakavaa parisuhdetta, elättäjää ja lapsentekijää. Todella säälittävän oloisia itsepetoskuplassaan.
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyys laskee koska tavis naiset ei halua tavis miestä.
Määrittele tavis nainen ja tavis mies? Millä meriitein ollaan taviksia?
Taitaa nyt aloittaja olla herännyt todellisuuteen. Nuoruus on juostu ja nyt kun pitäisi asettua aloilleen sekä perhe perustaa, niin ei olekaan ketään vierellään enää. Semmoista se elämä on. Olisi aloittajan pitänyt tehdä jonkinlainen suunnitelma, kuinka edetä ja löytää se sopiva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Töistä isket, se on varmin tapa.
Ei sillä parisuhdetta saa, pelkkää panoa vaan.
Tietokoneella pelaaminen onnistuu vanhemmaltakin mieheltä.
Sama se on naisissa, en mistään hinnasta ottaisi omanikäistä naista 🤮 ei paljoa 52v naiset kiinnosta 🤮