Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helposti miehet suostuu peggattaviksi noin yleensä?

Vierailija
27.02.2025 |

Tulee mieleen kun olin ukkomiehelle toinen nainen ja hän halusi minulta peppua. No totesin että sehän käy mutta seuraava penetraatio tapahtuu sitten hänen ja strapparilla. Mies suostui siihen vasta huomattavan painostuksen jälkeen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua nainen voisi panna strap-onilla.

M55

Vierailija
2/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu miehestä ja siitä mikä siinä ketäkin viehättää. Homokammoisia, ei-kokeilunhaluisia, ja dominoivia miehiä ei varmasti saa sitä koettamaan, mutta muuten ei varmaan ole kovinkaan vaikeaa. Itse olen ihan perushetero, mutta sub, joten tykkään peggingistä siksi. On ihan parasta alistamista kun siro tyttis panee oikein kunnolla sträppärillä ja laittaa mut kunnolla kuriin😄. Tähän ei liity mitään homoeroottista tms vaan meillä pegging on osa bdsm-leikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitää painostaa? Ei tartte tehdä mitään, mitä ei halua. On meillä strapparikin yhteisiin leikkeihin.

Vierailija
4/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se riippuu miehestä ja siitä mikä siinä ketäkin viehättää. Homokammoisia, ei-kokeilunhaluisia, ja dominoivia miehiä ei varmasti saa sitä koettamaan, mutta muuten ei varmaan ole kovinkaan vaikeaa. Itse olen ihan perushetero, mutta sub, joten tykkään peggingistä siksi. On ihan parasta alistamista kun siro tyttis panee oikein kunnolla sträppärillä ja laittaa mut kunnolla kuriin😄. Tähän ei liity mitään homoeroottista tms vaan meillä pegging on osa bdsm-leikkejä.

Joo ei, ei. Kauheasti sun pitää vakuutella, eikä ihme, kun viime lauantaina näin sut motarin levarilla imemässä karvaisen miehen lerssiä!

Vierailija
5/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No onhan se Vauvan Kovin Jätkä jo herännyt. Kuinkas siellä motarilla menee näin perjantaiaamuna?

Vierailija
6/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostaa peggingiin? Ite oon pyytäny tätä naisilta ja he eivät oo suostuneet. Yksi kokeili mutta ei sitten kumminkaan uskaltanut oikein.

Vierailija
7/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia riippuu täysin naisesta. Kyllä kai naiset itsekin ovat huomanneet kuinka jotkut naiset osaavat käsitellä miehiä ja saavat ne tekemään mitä vaan. Sitten on ne toiset naiset, jotka ovat lähinnä kynnysmattoja miesten edessä.

Kyllähän se niin on, että Alfanaaras saa miehen jopa kerjäämään peggingiä ja luulemaan, että se oli hänen ideansa, vaikka nainen sai miehen tekemään just halujensa mukaan.

Vierailija
8/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies keittönpöydälle ja nahka hihnoilla kädet ja jalat kiinni. Näin pysy paikoilla eikä mieli muutu keskun toimituksen suupallo suuhun ja hyvin voideltu strap on. Näin on lähtenyt neitysys monelta opiskelijalta ja parilta varatulta herralata Kännykä vielää kuvamaan niin on mukava myöhemin katsella =).

Pervo täti 57

Vierailija
9/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään pidä joutua manipuloimaan tai painostamaan. Eksä olisi tuommoisesta tykännyt koska oli melko alistuva mies ja muutenkin kiinnostunut anaaliseksistä. Emme sopineet yhtään yhteen näiltä osin ja hän antoi itsestään ihan väärän kuvan, toivottavasti nykyisensä antaa hänelle kunnon kyytejä ^^

Nykyinen mies on todella dominoiva ja sen perusteella valittukin, olen kauhea ja kun haluan kevyen kurinpalautuksen niin puhun hänelle mitä muka tekisin, ml. sträppärillä (jollaista ei edes ole) paneminen ja kurinpalautus asenteella "jahas noniin, se lähti mopo keulimaan sinulla" on taattu 😄

Eli sanoisin että todella dominoivaa tai anaalihommista tykkäämätöntä ei suostutella millään, alistuva ja niistä hommista tykkäävä pyytää itse ja estoiset versiot voi sitten pudota tuolle välille ettei kehtaa jos ei toinen ehdota. En kyllä ymmärrä miksi joku haluaisi jotenkin "maksaa takaisin" anaaliseksin? Itse en siitä välitä niin en vain suostu. Fiksu mies uskoo ein ja voi sitten etsiä erilaista seuraa jos anaali on ehdoton osa seksiä. 

Vierailija
10/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pegging ja anaaliseksi aina koitetaan sulloa dominointi tai bdsm laariin? Itselläni nuo ei kyllä mitenkään mene yhteen. Pegging on vain kivaa vaihtelua jossa nainen saa vuorostaan antaa miehelle hyvää.

Vierailija
11/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata jos se on "aina" tungettu tuohon laariin? Mutta omasta puolestani anaaliseksi ei kuuluisi mihinkään bdsm-hommiin. Minulla vain on kokemusta ainoastaan kahdesta miehestä, joista toinen halusi dildoa pyllyyn nimenomaan jotta saisi alistua, häntä olisi samalla pitänyt sanoa lutkaksi ja nöyryyttää. En halunnut tai voinut tätä hänelle toteuttaa. Ja nykyinen mieheni ei tykkää anaaliseksistä ollenkaan ja hänellä menee ajatus mistään panemisen kohteena olemisesta vähän tunteisiin koska sillä tarkoituksella häntä aiheella provosoin. Ei siis ollut omalta osaltani tarkoitus mitenkään lokeroida peggingiä tai anaaliseksiä yleensäkään 🥰

Vierailija
12/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mielellään voitaisiin vuoronperään hoonata toistemme periä. Ei kummoista suostuttelua tarvita.

Vierailija
13/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän kerran kekkasin antaessani suuhoitoa miehelleni, että mitäs jos.

Nappasin lelulaatikostani imukuppi dildon ja iskin sen pystyyn tuoliin. Sitten sanoin miehelleni, että onkohan sinusta miestä istumaan tohon? Ja sehän yritti. Samalla kun se koitti istua, niin itse runkkasin sen kalua ja huolehdin ettei se vaan pääse lerpahtamaan.

Sitten kannustin sitä. Hyvä poika, kärki on jo sisässä. Kaksi senttiä, viisi. Olet jo puolivälissä, hiukan vielä ja sitten ei ole enää kuin pari senttiä.

Sitten kun se oli päässyt pohjaan, niin kehuin kuinka kiltti poika se oli olllut ja nyt saa palkkioksi pillua. Ratsastin sitten sille orkut sen istuessa koko 15 senttinen dildo perseessä.

Vierailija
14/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän peggingiä tarvitse lokeroida mihinkään. Kuten no.2 kirjoitti, kaikki riippuu siitä mikä siinä miestä viehättää. Jonkun mielestä se on hyvä tapa alistua, joku ehkä on vähän gay-henkinen, ja joku tykkää muuten vaan vaihteluna. Kukin tyylillään.

Vierailija
15/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän kerran kekkasin antaessani suuhoitoa miehelleni, että mitäs jos.

Nappasin lelulaatikostani imukuppi dildon ja iskin sen pystyyn tuoliin. Sitten sanoin miehelleni, että onkohan sinusta miestä istumaan tohon? Ja sehän yritti. Samalla kun se koitti istua, niin itse runkkasin sen kalua ja huolehdin ettei se vaan pääse lerpahtamaan.

Sitten kannustin sitä. Hyvä poika, kärki on jo sisässä. Kaksi senttiä, viisi. Olet jo puolivälissä, hiukan vielä ja sitten ei ole enää kuin pari senttiä.

Sitten kun se oli päässyt pohjaan, niin kehuin kuinka kiltti poika se oli olllut ja nyt saa palkkioksi pillua. Ratsastin sitten sille orkut sen istuessa koko 15 senttinen dildo perseessä.

Saispa tollasen käsittelyn joskus. 

Vierailija
16/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaukosäädettävä eturauhasvibra jossa on lisänä renkaat palleille ja kullille. Se kun on minulla sisällä pepussa ja vaimo ratsastaa takaperin kulli pillussa ja sauva pepussa saamme molemmat upeita orgasmeja.

Vierailija
17/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti epävarmoja ei saa tuohon hommaan.

Jos on epävarma voi mieltää tuon myös dominoivana.

Seksuaalisesti itsevarma tietää peppunsa olevan erogeeninen ja uskaltaa nauttia täysin siemauksin.

Vierailija
18/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni olisi mahtavaa jos tyttöystävällä olisi sellainen fetissi että kiihottuu valtavasti peggingistä ja saa tärinäorgasmin sormettassaan itsenään sitä tehdessään tai vielä mieluummin käyttämällä kaksipäistä sauvaa jolla tyydyttää itsensä samalla kun työntelee lantiollaan toista päätä minun peppuuni.

Tällaisessa tapauksessa tyttöystävä saisi nautiskella peggingistä koska tahansa.

Ihan toinen juttu jos nainen ei kiihotu peppuseksistä pätkääkään oli sitten ottavana tai antavana osapuolena ja esittää vain kärttyisenä vaatimuksia työntää sitten jotain sinunkin perseeseesi jos sitä vehjettä on ihan pakko lykkiä omaan kakkoseen. Tuollaisessa naisessa ei ole mitään kiihottavaa ja lähtee vaihtoon jos peppuseksi on asia josta oikeasti tykkää.

Vierailija
19/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ON mahtavaa KUN tyttöystävälläNI ON sellainen fetissi, että hän kiihottuu valtavasti peggingistä ja saa MONTA orgasmia sitä tehdessään käyttämällä kaksipäistä sauvaa, jolla tyydyttää itsensä samalla, kun työntelee lantiollaan toista päätä minun peppuuni! 

Kiitollisena tajusin, ettei olekaan itsestäänselvyys tällaista (kaikin puolin muutenkin upeaa) naista saada osakseen. :) 

-Lucky Lube

Vierailija
20/23 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle, ei toista saa painostaa seksiin vaikka hän olisikin tehnyt saman toisinpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi