Mitä teet/ minne laitat naarmuuntuneet lautaset ja juomalasit...
jos et tohdi niitä enää laittaa kiertoon huonon kunnon vuoksi?
Kommentit (19)
Käytän niitä kunnes menevät rikki.
Inhosin lapsuudenkodissa niitä naarmusia laseja ja lautasia. Itselläni ei sellaisia ole. Minulla on kahdenlaisia laseja. Toiset on halpislasit, toiset nachtmannin lasit eikä mitään naarmuja missään. Lautaset ovat iittalan. Kaikki ovat vuosikaudet minulla olleet ja siistejä ovat.
Jos ovat tosi naarmuisia, heitän pois.
Vierailija kirjoitti:
Käytän niitä kunnes menevät rikki.
Eivät ne mene ikinä rikki... Ainakin rumat lasit kestävät ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Inhosin lapsuudenkodissa niitä naarmusia laseja ja lautasia. Itselläni ei sellaisia ole. Minulla on kahdenlaisia laseja. Toiset on halpislasit, toiset nachtmannin lasit eikä mitään naarmuja missään. Lautaset ovat iittalan. Kaikki ovat vuosikaudet minulla olleet ja siistejä ovat.
voisiko 40 vuotta vanhat astiat jo heittää pois...
miten vanhoja laseja teillä on arkikäytössä?
Likaiset tiskikoneeseen ja puhtaat ruokapöytään tai astiakaappiin
Lautasia tarvii aina keksien ja pullan alustaksi. Riittää kun laittaa paperisen liinan lautasliinan tai kakkupaperin päälle niin saa sillä somistettua lautasen tarjouilulautaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elähä sie. Mul on leipälautasena käytössä yli 45 vuotta vanha muovilautanen. Toimittaa virkansa vieläkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elähä sie. Mul on leipälautasena käytössä yli 45 vuotta vanha muovilautanen. Toimittaa virkansa vieläkii.
Tuollaista käyttämällä älykkyys laskee monia pisteitä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Lasinkeräysastiaan.
ei juomalaseja saa sinne laittaa
Vierailija kirjoitti:
Lautasia tarvii aina keksien ja pullan alustaksi. Riittää kun laittaa paperisen liinan lautasliinan tai kakkupaperin päälle niin saa sillä somistettua lautasen tarjouilulautaseksi.
Meillä on iso kasa hienompia lautasia sitä varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on iso kasa hienompia lautasia sitä varten
Meillä ostetaan aina uudet. Kerran käytetyt pidetään kiväärin maalitauluna.
Joo ärsyttävää jos vaikka itse tislattua marjamehua juo tuollaisesta naarmuisesta lasista niin se on sitten kuin joku lasimaalaus sen jälkeen kun joka rako on sitä väriä täynnä
Laitan ne astiakaappiin odottamaan ruokaa ja juomaa.