Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri oli kirjoittanut mun papereihin että mä olen JÄTTI OBEESI! :D

Vierailija
08.03.2007 |

Päivän naurut.. Juu olen kyllä jättikokoa, mutta tuo sananvalinta oli kyllä hauska. Yleensä lääkärit kirjoittavat " vain" voimakkaasti obeesi tai vahvasti obeesi. =)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen olen ollut 2v. lähtien ja kyse ei ole elämäntavoista pelkästään. No se siitä.

Ihra, juu olen.. Oliko muuta? =)

Vierailija
22/27 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko sanonut että nauran ylipainolleni? Nauroin tälle jätti sanalle. Ja sanoinhan että olen joutunut hyväksymään asian, töitä olen elämässäni tehnyt jo paljon että asiat olisivat toisin.

Aiemmin sanoin että olen raskaana ja paino on tippunut nyt raskauden aikana. Minulla on jo lapsia ennestään ja kaikki on mennyt loistavasti. Jaksan kyllä ulkoilla ja leikkiä lasteni kanssa. Ihmeellisiä luuloja ihmisillä. En tiedä miten muilla lihavilla, mutta minä voin todella hyvin tällä hetkellä ja niin voi perheenikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset joskus kokemaan myös vähän kevyempää elämää, on se sen arvoista! Ja omaat ilmeisestikin käsittämättömän itsetunnon, itseironian ja huumorintajun, onnea niistä (olen vähän kateellinen) :)

Vierailija
24/27 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisätautilääkäri tuossa minulle puhuikin jostain uudesta hoitokeinosta/lääkkeestä joka tulee " markkinoille" syksyllä, pitää toivoa että tämä keino/lääke auttaisi minun ongelmiini edes jonkun verran. :) Kevyt elämä olisi hienoa, mutta niinkun lääkäri minulle joskus sanoi, minusta ei koskaan saada alle 100kiloista. Tämän asian olen siis hyväksynyt jo.

Mukavaa kevättä. :)

Vierailija
25/27 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niille, joita ahistaa kun näkee lihavia - hengittäkää ihan rauhassa ja jatkakaa sitä, mitä olittekin tekemässä.

Vierailija
26/27 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroit että suula jo useampi lapsi ja nyt raskaana?

Mullakin ylipainoa ja eka saattoi saada 2 v:n yrityksen jälkeen alkunsa kun laihduin, en laihduttanut mutta työ vei muutaman kilon.

Tsemppiä sulle! Hyvää vointia raskauteen .Hyvä huumorintaju!

T: Kanssasisko

PS. mulle tuli tosta obeesi- sanasta muuten mieleen Asterixin ja Obelixin Obelix... kumma mielleyhtymä :D

Vierailija
27/27 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän muuten tulee Asterix?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi