Miten voi muka lähestyä naisia jos ne katsovat vain puhelinta
Kommentit (30)
Aloittajasta ei nyt oikein välity kuva sellaisesta sosiaaliset taidot omaavasta ja sopivan itsevarmasta miehestä. Yleensä naiset tykkäävät sellaisista miehistä, jotka uskaltavat puhua.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajasta ei nyt oikein välity kuva sellaisesta sosiaaliset taidot omaavasta ja sopivan itsevarmasta miehestä. Yleensä naiset tykkäävät sellaisista miehistä, jotka uskaltavat puhua.
Uskallan puhua ja olen itsevarma. Hieman vaikea lähestyä naisia kun ne jo viestittelevät jonkun kanssa puhelimen välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sitten mitenkään. Oot sinkku ja neitsyt koko elämäsi. Huono tuuri.
Oliko sulla niitä neuvoja vai tarjoatko pelkkää kettuilua?
Varmaan pitää olla Tinderissä ja jos joku match onkin just siellä samassa baarissa, niin sitten voi ehkä tavata. Ehkä.
Jos sä tarviit neuvoja miten lähestyä ihmisiä ja tinder-mätchejä niin sitten sun ei kuulu niitä lähestyä. Äitis ja isäs osasivat vielä homman.
Sori, juttelin kai liikaa yleisellä tasolla. Olen nelikymppinen nainen, naimisissa, ollut mieheni kanssa yhdessä reilut parikymmentä vuotta. Olen osannut iskeä ja tulla isketyksi aikoinaan. En ole ikinä ladannut tinderiä, en edes tiedä, miten se toimii.
Osallistuin keskusteluun, koska ihmettelen nykymeininkiä, jossa sukupuolet tuntuvat suorastaan pelkäävän ja vihaavan toisiaan. Mulla on miehistä ja pariutumisesta pääasiassa vain hyviä kokemuksia.
Sukupuolten välinen aatteellinen ero on kasvanut isoksi. Naiset ovat intersektionaalisia feministejä ja miehet taas kansalliskonservatiiveja. On vaikea tulla toimeen äärimmäisten aate-erojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. On siis oltava sosiaalisesti taidokas, itsevarma ja varmasti myös komea ja karismaattinen. Muuten ei ole mitään jakoja. Joten sori pojat, suurimmalla osalla ei onnistu pariutuminen, jos pelkkään lähestymiseen tarvitaan jo nuo kaikki.
Huutaa: herää pahvi! Elämä kutsuu. Tulisi laittaa puhelin pois ja nauttia kauniista maisemista. Sosiaalinenmedia on nykyään täynnä huonoa fibaa: sotia ja kaikkee negatiivistä. Vois vaikka tanssia yhdessä, se piristää mukavasti. Maailma ei ole somessa vaan se on tässä ja nyt, lyhyt elämä, sitä ei kannata tuhlata huonoihin fiboihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan puhua ja olen itsevarma. Hieman vaikea lähestyä naisia kun ne jo viestittelevät jonkun kanssa puhelimen välityksellä.
Niinpä. Puhelin on jo vienyt heidän huomionsa, joten jos sä menet siihen, sä keskeytät jotain tärkeämpää. Siksi vaatii aika paljon pokkaa mennä puhumaan jollekin, joka on uppoutunut puhelimeensa.
"Sukupuolten välinen aatteellinen ero on kasvanut isoksi. Naiset ovat intersektionaalisia feministejä ja miehet taas kansalliskonservatiiveja. On vaikea tulla toimeen äärimmäisten aate-erojen vuoksi."
Näin juuri. Ja se on nimenomaan is-feministien yksi suuri tavoite: miehet ja naiset eivät enää pariudu eivätkä lisäänny. Ja ainoat, jotka pariutuvat ja lisääntyvät, ovat muualta tulevia. He eivät muuta käyttäytymistään siksi, että länsimaissa on muodikasta olla sinkku ja vapaaehtoisesti lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Ap vissiin ainut lapsi. Kotona kasvatettu. Ei yhtään kaveria. Niukka järki. 200 sanan sanavarasto. Ei lue, ei osaa kirjoittaa, ei tajua mistään mitään.
Avautumisesi perusteella sinulla täytyy olla ne takuuvarmat, oikeaoppisen lähestymisen keinot takataskussa. Voisitko solvaamisen sijaan kertoa ne meille tässä?
Sori, juttelin kai liikaa yleisellä tasolla. Olen nelikymppinen nainen, naimisissa, ollut mieheni kanssa yhdessä reilut parikymmentä vuotta. Olen osannut iskeä ja tulla isketyksi aikoinaan. En ole ikinä ladannut tinderiä, en edes tiedä, miten se toimii.
Osallistuin keskusteluun, koska ihmettelen nykymeininkiä, jossa sukupuolet tuntuvat suorastaan pelkäävän ja vihaavan toisiaan. Mulla on miehistä ja pariutumisesta pääasiassa vain hyviä kokemuksia.