Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kanssa on kivaa, mutta mies ei ole hauska :(

Vierailija
27.02.2025 |

Ok, älkää please kivittäkö...en oikein tiedä miten tän ilmaisisin, niin totean suoraan: vaikka entistä suhdetta tai eksää en haikailekaan, niin kaipaan sitä tunnetta miten hänen kanssaan oli paljon enemmän naurua ja huumoria. Nykyisen kanssa on mukavaa, mutta emme oikeastaan koskaan naura kunnolla yhdessä. Hän on jotenkin aika vakava, kun taas eksä osasi irrotella ja pelleillä saaden mut melkein tikahtumaan naurusta.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneeks se ees hyvin?

Panee panee - voi veljet!

Vierailija
22/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim Carrey pyörimään ja taas naurattaa, miehesi tehtävä ei ole sua hauskuuttaa vaan jatkaa sukua!

Joten hommiin vain ja heteka narisemaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen nauru ja huumori on suhteessa todella tärkeää. Yhdessä nauraminen sitoo yhteen jopa voimakkaammin kuin seksi. On pidemmän päälle todella surullista olla suhteessa ihmisen kanssa, joka nauraa aivan eri asioille, eikä näe kumppanin juttuja lainkaan hauskoina. 

Vierailija
24/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole tätä ongelmaa, koska yksikään nainen ei ole hauska.

En usko että tällaisessa on kyse siitä onko jompi kumpi hauska, vaan keskinäisestä kemiasta, eli onko kahdella ihmisellä yhdessä hauskaa. 

Vierailija
25/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V**TU MIKÄ RUIKUTTAJA! Ryhdy itse klovniksi.

Vierailija
26/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paneeks se ees hyvin?

Panee panee - voi veljet!

Se onkin tärkeintä!

Vierailija
27/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas meni miehillä tunteisiin, kun ei pelkkä vieressämöllöttäminen naiselle riitä :D

Ap on itsekin vieressämöllöttäjä, kun ei osaa luoda hauskuutta nykyisen miehen kanssa. Miksi hän ansaitsisi hauskan miehen?

Vierailija
28/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteessa minä (nainen) olen se hauska osapuoli. 20 vuotta yhdessä, mies on saanut minut repeämään nauruun muutaman kerran, minä hänet lukemattomia kertoja. Huumorintaju on kyllä samanlainen, eli samoille asioille pääsääntöisesti nauretaan onneksi. Välillä harmittaa se, ettei minua viihdytetä, ja on ihanaa välillä törmätä ihmisiin jotka saavat minut nauramaan. Olen kuitenkin ajatellut, että kaikkea ei voi saada, ja toisaalta eipähän ainakaan tarvitse ikinä tuntea epävarmuutta suhteesta, sillä nuorempia ja kauniimpia naisia on kyllä tarjolla, mutta hauskat ovat harvassa. Mieheni on muuten ns. hyvä saalis, koulutettu, ystävällinen, varakas, ja minulla ei oikein hauskuuteni lisäksi ole muita avuja :D

Vierailija
29/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tästä ongelmasta nykyiselle miehellesi. Toivottavasti hän sitten tekee oikeat johtopäätökset tästä ja jättää sinut, koska et selvästikään ole vielä päässyt yli eksästäsi.

Vai, että pitäisi alkaa henkilökohtaiseksi klovniksikin kuin jollekkin lapselle...

Vierailija
30/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten "huumorissa" ei olekaan mitään nauramista.

Vierailija
31/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuo puolison vertaileminen exään ja harmittelu siitä, kuinka puoliso on asiassa x huonompi, onkin todella terve ajatusmalli parisuhteessa. Ennustan että elätte yhdessä onnellisina elämänne loppuun asti kuin prinsessasadussa!

Vierailija
32/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten "huumorissa" ei olekaan mitään nauramista.

Miehet ovat kyllä ihmeellisiä. Heistä on naiivia prinsessaharhaa, että tavallisessa parisuhteessa mies aidosti pitäisi naistaan kauniina ja ihanana ja kehuisi. On ilmeisesti myös täysin harhaista toivoa, että kumppanin kanssa saisi yhdessä nauraa. 

Vierailija
33/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on 20 vuotta ollut tylsä mies. Hyvä, kunnollinen mies. Mutta tylsä. Sitten jossain vaiheessa keksinkin että otan toisen miehen jonka kanssa pidän hauskaa. Nyt on hyvä. 

Hyvä! girl power jee.

Vierailija
34/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet on hauskoja ja saavat naiset nauramaan ja itkemään.

Vierailija
35/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet on hauskoja ja saavat naiset nauramaan ja itkemään.

Sinulla on ilmeisesti kokemusta heistä? Minulla ei.

Vierailija
36/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskuus on tärkeää. Jos se sai sut melkein tikahtumaan naurusta niin se tarkoittaa sitä, että se osasi lukea hyvin sun fiiliksiä. Tuskin se ois just samalla tapaa pelleillyt sen miespuolisille kavereille. Niin siitä voi tulla huomioitu olo, kun ymmärtää niin hyvin. Sen nauraminen lisäksi.

Vierailija
37/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Mua on tavoitellut rikkaat ja menestyneet miehet aikoinaan, mutta päädyin valitsemaan lähes köyhän miehen huumorintajunsa vuoksi. 

Se on hyvä. Se voi kertoa vitsejä kun talo lähtee alta ym.

Vierailija
38/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas meni miehillä tunteisiin, kun ei pelkkä vieressämöllöttäminen naiselle riitä :D

Ei sen puoleen ei ne hauskat jututkaan riitä.

Vierailija
39/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
40/82 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on 20 vuotta ollut tylsä mies. Hyvä, kunnollinen mies. Mutta tylsä. Sitten jossain vaiheessa keksinkin että otan toisen miehen jonka kanssa pidän hauskaa. Nyt on hyvä. 

Eli naiset tykkää niistä "ei kunnollisista " miehistä. näiden toinen nimi on sikamies.