Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako saikkua, jos on tosi väsynyt, masentaa ja itkettää koko ajan?

Vierailija
21.08.2024 |

Tilanne semmonen, että avioliitto päättymässä eroon. Pattitilanne kaikinpuolin. Meillä on yritys, jossa mies osaa hommat ja minä oon kahvinkeittäjä, siivooja, järjestelijä, apulainen. Käytännössä eron jälkeen työtön. Yrityksellä menee nyt huonosti, ei ole rahaa kuin pakolliseen. Monen syyn takia oon tosi väsynyt, masentaa niin etten tiedä miten selvitä aina huomisesta. En saa nukuttua, työt jää rästiin, kotikin sotkuinen. En jaksa edes ajatella. Mies jää taloomme, josta on vielä paljon velkaa, ottaa siis myös velat. Öisin sydän hakkaa, verenpainekin turhan korkealla, vatsavaivoja ja usein päänsärkyä. Saako yrittäjä mitään tukiakaan..ainaki mun saikkipv-raha minimi. Onneksi lapset jo aikuisia. Mistä saisin apua, tuntuu, että ei ole voimia kuin hengittää. Tarvisin asunnon ja toimeentulon, hetken lepotauon. Oon ollut yrityksessämme töissä 20 v. En jaksa vaan, ilman lapsia voisin lähteä pois.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai saat saikkua

Vierailija
2/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tai et saa. Miksi et liittynyt yrittäjien työttömyyskassaan? Olisit saanut toimeentulon sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystykseenkö varaan ajan? Anteeksi tyhmä kysymys, mutta ei ole tarvinnut moneen vuoteen käydä lääkärissä. Ap

Vierailija
4/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut varaa kuin pieninpään yelliin. Ollaan pärjätty, joskin niukasti. Ap

Vierailija
5/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivystykseenkö varaan ajan? Anteeksi tyhmä kysymys, mutta ei ole tarvinnut moneen vuoteen käydä lääkärissä. Ap

Onko sun henki kyseessä??? 

🤦🏻

Vierailija
6/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa akuutti lääkäriaika. Soita lähimmälle terveysasemallesi.

Vierailija
7/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Siksi just kysyin, kun viimeksi kun kävin päivystyksessä oli vakava, äkillinen tilanne. Ap

Vierailija
8/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Ja jos eroatte, teette juristilla osituksen. Älä suostu muuhun.

Mene nyt lääkäriin. Pidä itsestäsi huoli. Sä selviät kyllä.

Vierailija
9/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päivystyksissä yleensä on psykiatrinen hoitaja paikalla. Sinne vaan jonottelemaan muiden kanssa.

Vierailija
10/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voin lähteä ja lähdenkin, kun vaan jaksaisin alkaa järjestää asuntoa yms. Kun en saa nukuttua ja kaikki on niin vaikeaa, itken vaan. On niin paha olla, ettei mitään rajaa. Tarkoitin, että jos ei olis lapsia voisin haluta kuolla.

Vierailija
11/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Siksi just kysyin, kun viimeksi kun kävin päivystyksessä oli vakava, äkillinen tilanne. Ap

Päivystykseen mennään vain ja ainoastaan, jos on jokin akuutti tilanne. Sinun tilanteessasi ei ole mitään sellaista, mikä ei voisi odottaa. Ota nyt järki käteen hyvä ihminen, äläkä mene sinne turhaan ruuhkauttamaan palveluita, kun on oikeitakin tarvitsijoita.

Vierailija
12/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat tai et saa. Miksi et liittynyt yrittäjien työttömyyskassaan? Olisit saanut toimeentulon sieltä.

Eihän ap ole yrittäjä.  Vain hänen miehensä.

Jos ap olis yrittäjä ja omistaisi firmasta jotain, hänen nimensä näkyi firman kaikissa virallisissa papereissa.

Ja kelle ap sen saikkutodistuksen näyttää?

Omalle miehellekö, joka firman omistaa.

Ap:han kertoo, että hän ollut töissä miehensä firmassa.   Mies on siis maksanut hänelle palkkaa.

Silloinhan ap saa normaalin palkan tietyltä sairasloma ajalta, kuten työntekijät aina saavat.

Onko ap ollut virallisesti miehen yrityksen palkkalistoilla?

Jotenkin outo aloitus, haisee trollilta.

Vierailija
13/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko y-tunnuksen alla vai pelkästään mies? Tuo menee ihan selkeästi psyykkiseen oireiluun joten sairaslomaa kyllä noilla saa. Soitat omaan terveyskeskukseen aamusta ja varaat akuuttiajan. 

Vierailija
14/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin voin lähteä ja lähdenkin, kun vaan jaksaisin alkaa järjestää asuntoa yms. Kun en saa nukuttua ja kaikki on niin vaikeaa, itken vaan. On niin paha olla, ettei mitään rajaa. Tarkoitin, että jos ei olis lapsia voisin haluta kuolla.

Kuule!! Älä sano noin! 

Mäkin olen eronnut. Moni on. Se on ihan hirveää aluksi, mutta sinä toivut siitä.

Muista ositus juristilla. 

Vierailija
15/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kun tuntuu, että pää räjähtää, kun siellä on niin paljon paineita. En olis uskonut, että olen joskus tässä tilanteessa. Hävettää, että olen hoitanut asiani huonosti ja se että olen keski-ikäisenä näin avuton. Olen hoitanut lapset ja kodin, tehnyt töitä, hoitanut omat vanhemmat ja miehen vanhempiakin. Nyt olen rahaton, kohta työtön, vailla kunnollista ammattia. Ap

Vierailija
16/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivystykseen mennään vain ja ainoastaan, jos on jokin akuutti tilanne. Sinun tilanteessasi ei ole mitään sellaista, mikä ei voisi odottaa. Ota nyt järki käteen hyvä ihminen, äläkä mene sinne turhaan ruuhkauttamaan palveluita, kun on oikeitakin tarvitsijoita.

Haista sinä pitkä paska!! Ja häivy kiusaamasts🤬

Vierailija
17/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairaiden patatiisi.

Vierailija
18/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tottakai saat saikkua

Nainen saa aina!

Vierailija
19/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla siis tuloja ollut, mutta pienet. Ja yellin mukaan kai se saikkuraha maksetaan? En ole koskaan saanut, kun olen ollut terve. Ap

Vierailija
20/58 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menisin, ainakin yrittäisin ja uskon että otetaan vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi