Miehen kanssa on kivaa, mutta mies ei ole hauska :(
Ok, älkää please kivittäkö...en oikein tiedä miten tän ilmaisisin, niin totean suoraan: vaikka entistä suhdetta tai eksää en haikailekaan, niin kaipaan sitä tunnetta miten hänen kanssaan oli paljon enemmän naurua ja huumoria. Nykyisen kanssa on mukavaa, mutta emme oikeastaan koskaan naura kunnolla yhdessä. Hän on jotenkin aika vakava, kun taas eksä osasi irrotella ja pelleillä saaden mut melkein tikahtumaan naurusta.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Kylläpä oletkin hauska..
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin. Mua on tavoitellut rikkaat ja menestyneet miehet aikoinaan, mutta päädyin valitsemaan lähes köyhän miehen huumorintajunsa vuoksi.
Ai Dubain prinssit, jotka kaipasivat pissapottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen nauru ja huumori on suhteessa todella tärkeää. Yhdessä nauraminen sitoo yhteen jopa voimakkaammin kuin seksi. On pidemmän päälle todella surullista olla suhteessa ihmisen kanssa, joka nauraa aivan eri asioille, eikä näe kumppanin juttuja lainkaan hauskoina.
erikoista kun toisissa ketjuissa erotaan kun ei saa seksiä vaikka mies olisi millainen stand up koomikko.
Jos mies saa naisen nauramaan, se saa siltä silloin mitä vaan. Hauska mies saa minut sänkyyn, mutta parisuhteeseen tarvitaan sitten lisäksi ulkonäköä, elämänhallintaa ja sen sellaista.
Älä vaan pidä itseäsi kunniallisena naisena.
Meneekö sängyssä kunnia, vai mikä on ongelmana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sama juttu. Miehen pitää hauskuuttaa.ja nainen passiivisena möllöttää.
Näin on aina ollut. Mies, joka naurattaa naisia ja jolla on ulkonäköä, saa aina naisia.
Kansanrunoissa on sananlasku: naisen nauru on navan alta. Ja puhutaan naistennaurattajista.
Teoriani on, että nauraminen rentouttaa ja kun mies saa naisen nauramaan, sitten naista on helpompi lähestyä.
Kyllä opettajana yläkoulussa huomasin tämän piirteen joissain pojissa, että lähestytään tyttöjä vitsaillen. Minusta se on kiva juttu.
No itse en olisi ko. suhteessa. Mulle on tärkeää sellainen leikkimielisyys ja se, että on hauskaa yhdessä.
Eli:
-pitkä
-komea (laatikko leuka)
-lihaksikas
-tunteikas kuin homo mutta hetero
-rikas
-menestynyt (status)
-tuuhea tukka
-iso kalu
-omaa kädentaidot
ja nyt vielä hauska.
ps. unohdinko jonkun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen nauru ja huumori on suhteessa todella tärkeää. Yhdessä nauraminen sitoo yhteen jopa voimakkaammin kuin seksi. On pidemmän päälle todella surullista olla suhteessa ihmisen kanssa, joka nauraa aivan eri asioille, eikä näe kumppanin juttuja lainkaan hauskoina.
erikoista kun toisissa ketjuissa erotaan kun ei saa seksiä vaikka mies olisi millainen stand up koomikko.
Jos mies saa naisen nauramaan, se saa siltä silloin mitä vaan. Hauska mies saa minut sänkyyn, mutta parisuhteeseen tarvitaan sitten lisäksi ulkonäköä, elämänhallintaa ja sen sellaista.
Meneekö sängyssä kunnia, vai mikä on ongelmana?
Kyllä siinä arvostus muiden silmissä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sama juttu. Miehen pitää hauskuuttaa.ja nainen passiivisena möllöttää.
Näin on aina ollut. Mies, joka naurattaa naisia ja jolla on ulkonäköä, saa aina naisia.
Kansanrunoissa on sananlasku: naisen nauru on navan alta. Ja puhutaan naistennaurattajista.
Teoriani on, että nauraminen rentouttaa ja kun mies saa naisen nauramaan, sitten naista on helpompi lähestyä.
Kyllä opettajana yläkoulussa huomasin tämän piirteen joissain pojissa, että lähestytään tyttöjä vitsaillen. Minusta se on kiva juttu.
Rentoutumaan ja varsinkin viihtymään. Naiset haluaa viihtyä miehen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Eli:
-pitkä
-komea (laatikko leuka)
-lihaksikas
-rikas
-menestynyt (status)
-tuuhea tukka
-iso kalu
-omaa kädentaidot
ja nyt vielä hauska.
ps. unohdinko jonkun?
Et varmaan unohtanut, mutta jo pitkä, komea ja hauska on sellainen kombo, joka toimii taatusti.
"Kyllä siinä arvostus muiden silmissä menee."
Ei ainakaan minun silmissäni. Ehkä parasta, että sinäkin puhut omasta puolestasi.
Mulla oli narsistinen miesystävä. Tämä ei ole mikään pikadiagnoosi, vaan homma meni oikeasti oikeuslaitosta ja lähestymiskieltoja pitkin päätökseen. Manipuloiva, sairaalloisen mustasukkainen ja jäätävä hyväksikäyttäjä, monin eri tavoin, niin kuin nämä nyt pahimmillaan menee.
Mutta ikinä en ole kenenkään muun kanssa nauranut niin paljon. Harvoina hyvinä hetkinään oli yksi hauskimmista ihmisistä mitä olen tavannut. Verbaalisesti taitava ja täysin pähkähullu, myös siis sillä hyvällä tavalla. Aika harvoin osuu huumorintajut niin yksiin, niin sitä kaipaan joskus. Mutta juu, sillä hauskuudella oli liikaa hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli:
-pitkä
-komea (laatikko leuka)
-lihaksikas
-rikas
-menestynyt (status)
-tuuhea tukka
-iso kalu
-omaa kädentaidot
ja nyt vielä hauska.
ps. unohdinko jonkun?
Laatikkoleuan kannattaa nyt vaan omata ne hyvät kädentaidot, koska naista tuskin saat.
Mun exä oli myös hauska ja hellyyttävä. Noiden luonteenpiirteiden vuoks juuri kukaan ei ottanu sitä ikinä vakavasti. Itelläkin lähinnä hoivavietti heräs, koska oli niin lapsellinen. Vakavasti otettava mies on hyvä. Varmasti sellanenkin osaa välillä heittäytyä, mut ei koko ajan tartte olla hauskaa. Opi pitämään itses viihdytettynä ja ruoki omaa mielikuvitustas niin ei tartte jlkoistaa noita asioita muille.
"Mutta ikinä en ole kenenkään muun kanssa nauranut niin paljon. Harvoina hyvinä hetkinään oli yksi hauskimmista ihmisistä mitä olen tavannut. Verbaalisesti taitava ja täysin pähkähullu, myös siis sillä hyvällä tavalla. Aika harvoin osuu huumorintajut niin yksiin, niin sitä kaipaan joskus. Mutta juu, sillä hauskuudella oli liikaa hintaa."
Ne eleleekin omissa mielikuvitusmaailmoissaan, jolla ei oo todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Vähän ku psykoosissa olevan kanssa jutskailisit.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minun silmissäni. Ehkä parasta, että sinäkin puhut omasta puolestasi.
En vaan puhun miesten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli:
-pitkä
-komea (laatikko leuka)
-lihaksikas
-rikas
-menestynyt (status)
-tuuhea tukka
-iso kalu
-omaa kädentaidot
ja nyt vielä hauska.
ps. unohdinko jonkun?
Huh onneksi ei ole laatikko leukaa. Ehkä siksi löytyykin nuori tyttöystävä.
Laatikkoleuan kannattaa nyt vaan omata ne hyvät kädentaidot, koska naista tuskin saat.
Huumorintaju on tosi tärkeää ja että nauraa vähän samoille jutuille tai sinne päin. Sanoisin että se on yksi suhteen kulmakivistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan puhun miesten puolesta.
Millähän ylevillä ominaisuuksilla miehen saa sänkyyn? :D
Vierailija kirjoitti:
Huumorintaju ei ole sama kuin pellenä oleminen. Melkeinpä päinvastoin. Se on oivaltavaa ja nokkelaa älykkyyttä joka yllättää ja tuottaa sitä kautta nautintoa ja kevennystä myös arkeen. Turha siitä on katkeroitua, onhan jotkut myös pitkiä, komeita tai rikkaita, eikä heitäkään aleta dissaamaan, että mikä ihmeen mallipoika tai hongankolistaja.
Kiteytit hyvin huumorintajun merkityksen. Huumorintaju on tosiaan eri asia kuin pelleily, tilannetajuttomuus tai vitsin varjolla loukkaaminen. Toimiva huumorintaju vaatii kypsyyttä ja älyä mutta kaikkien huumorintajut eivät silti natsaa keskenään. On ihmisestä itsestään kiinni, kuinka tärkeänä yhteistä huumorintajua pitää ja kuinka iso rooli huumorilla on omassa arjessa.