Puutteessa oleminen
Olen 3 lapsen äiti, eronnut lasten isästä ja olen puutteessa. En ole saanut seksiä pitkään aikaan ja nyt tuntuu että ehkä minullakin ois oikeus päästä nauttimaan seksistä. Lapset on pääasiassa minulla, mutta ensiviikon loma-ajaksi menevät isälleen ja niin myös minulla on lomaa koko viikko. Sain seksiä viimeksi reilu vuosi sitten, ne olivat heti eron jälkeen jotain "laastari panoja". Voi kun saisi ensiviikolle vaikka joka päivälle jonkun miehen. Olen niin puutteessa että ihan pakottaa alapäätä..
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mistäpäin voisin tulla käymään jos sais paineet purkautuun. Pääsiskö kunnon huuto 😂
Pohjois-karjala. Pääsis varmasti aika paljon muutakin kuin huuto vaan 🤣
Mieki oon pohjois-karjalasta. M35
Okei, kuulostaa hyvältä. Tulee ihan jotain tuhmia ajatuksia mieleen...
Niin mullakin. Kiinnostaisiko tutustua lähemmin?
No ehkäpä, eihän sitä tiedä synkkaako sit yhtään. Mutta eihän sitä voi tietää jos ei yritä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutetta tunnen minäkin välillä kun ei ole mahdollista etsiä miehiä ja edellisestä kerrasta on liian kauan. Mutta onneksi omat sormet ja lelu valikoima on auttanut vielä pahimman yli..
Miksi ei ole mahdollista
Lapset on mulla melkein aina ja itse käyn töissä. Niin ei siinä oo oikein mahdollisuutta nähdä miehiä silleen että vois seksiä harrastaa. Yhteen aikaan oli yksi vakkari mies kenen luona kävin kerran viikossa kun lapset oli harrastuksissa. Siinä oli tunti aikaa naida ja se tuntui hyvältä. Sitten jalat märkänä mennä lapsia hakemaan 🤭
Mitä tälle vakkarille kävi ja mikä on sun lempiasento missä haluat saada parrua?
Eipä sille vakkarille käynyt muuta kun että mun lasten harrastukset muuttui, eikä sitten ollut enään mahdollista nähdä. Varmaan kaikki asennot menee, jos sillä nyt on merkitystä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mistäpäin voisin tulla käymään jos sais paineet purkautuun. Pääsiskö kunnon huuto 😂
No ehkäpä, eihän sitä tiedä synkkaako sit yhtään. Mutta eihän sitä voi tietää jos ei yritä..
Niinpä. Tule minun luo kylään. Uskon että synkkää. Lämmitän vaikka saunan. Voit olla yötä jos haluat.
Elämä on tällaista. Ei seksi olekkaan mikään perusoikeus joka kuuluu kaikille!
Joten opi nauttimaan uudesta arjesta ilman seksiä. Ja usko pois, elämä jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tule minun luo kylään. Uskon että synkkää. Lämmitän vaikka saunan. Voit olla y
Kerro jotain yhteystietoja, on mulla koko ensviikko aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen puutteessa, vaikka avioliitossa. 2,5 vuotta sitten seksiä. Mies ei halua, stressiä kuulemma.
Minä olen avoimessa suhteessa miten on jos tulen käymään?
Vierailija kirjoitti:
Mä asun yksin ja olen ihan kamalassa seksin puutteessa koko ajan. Haluaisin kokea kaiken mahdollisen seksistä; vähän vanhemman, kokeneemman miehen antamana. Olen ihan nätti 25 v. sinkku
#####################
Moi.
Missäpäin Suomea neito asustelee?
T: M44
Oho, ollaan jo toisella sivulla ja kukaan ei vielä ole tullut kertomaan, miten ap on oikeasti mies?
oliko puutelistalla myös takatarjontaa eli kakkosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tule minun luo kylään. Uskon et
Asun ylämyllyllä. Puolivälintie
Ainahan porvoolaiset naiset ovat puutteess?
Voi kun saisin munaa viikonloppuna...
Vierailija kirjoitti:
Mä saan, pitkästä aikaa!
Tänä iltana, pitkän kaavan mukaan ja otan kyllä kaiken irti, mitä on otettavissa. Huomenna samoin sekä ylihuomenna.
Täällä olisi puutteessa elävä varattu M44 pks, vakkaria haen. Yh äiti tai sinkku olisi parasta, säännöllisiä tapaamisia.
Iän suhteen hakemani nainen on 27-65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan, pitkästä aikaa!
Tänä iltana, pitkän kaavan mukaan ja otan kyllä kaiken irti, mitä on otettavissa. Huomenna samoin sekä ylihuomenna.
No kerroppa toki lisää mitä luulet saavasi?
Käyttäjä821 kirjoitti:
Täällä olisi puutteessa elävä varattu M44 pks, vakkaria haen. Yh äiti tai sinkku olisi parasta, säännöllisiä tapaamisia.
Miksi puutteessa? Etkö osaa/ pysty tyydyttämään kumppaniasi? Mitä sulla olisi esim. mulle tarjottavana? Nopea pano jossakin, vai?
Käyttäjä821 kirjoitti:
No voisin ottaa yhteyttä, mutta on liian pitkä matka lähteä tietyn asian takia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää sitten molemmat seppo rädylle kylään!
Mahtaisi Seppo ihmetellä kun pari vierasta ihmistä tulee sen luokse panemaan. :D
Missä olisi sellainen kohtauspaikka missä varatut puutteessa olevat naiset ja miehet voisivat keskustella ja jakaa kokemuksia ja jos joillakin synkkais tosi hyvin niin vaikkapa sopisivat paikan mihin voisivat mennä helpottamaan toistensa paineita. Ja kaikki tämä kun saisi toteutua ilman moraalinvartijoita. Luulen että tälle voisi olla tarvetta