Ai että, ois töihin vasta pe yövuoroon
Kommentit (20)
Palkkakin on sama/pikusen isompi kuin saman duunin 5 aamuvuoroa ja la-su vapaita tekevillä. Etenkin jos kuukauteen osuu ykskään la-su yö.
Risteilyn kautta mökille vaan. Go for it!
Ai että, ei tarvitse mennä töihin enää ollenkaan. Ottaiskohan äkkilähdön Espanjaan. -eläkeläinen
Vierailija kirjoitti:
Ai että, ei tarvitse mennä töihin enää ollenkaan. Ottaiskohan äkkilähdön Espanjaan. -eläkeläinen
Ilman muuta. Ja jos olet fiksu, niin myös jäät sinne.
Aikoinaan sanottiin että huorrat ja varkaat ne yöllä töitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan sanottiin että huorrat ja varkaat ne yöllä töitä tekee.
Aikanaan nuo olikin suunnilleen ainoat duunaritason ammatit...
Mullakin vapaapäiviä jokunen putkeen mutta mielummin olen kotona kuin lähden mihinkään matkalle koska kotona viihdyn parhaiten 👍
En tykkäis olla öitä töissä. Menee rytmi sekaisin. Riittää tää myyjänä olo, kiva kun iltavuorosta pääsee jo klo 20.00.
Lauantaiaamuna vasta töihin. Kolme päivää vapaita jo takana. Aattelin köllöttää kotona ja juopotella koko viikon. Ensin kyllä pitää hakea kaupasta ruokatäydennystä.
Mulla kynnys lähteä töihin nousee pitkillä vapailla ihan älyttömäksi. Nyt takana neljä vapaata ja huomenna aamu, voi tuskaa. Pitänee pyytää osaprosentin nostoa 80:n. 50 on liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Tää 4-5vp, 3 yövuoroa, 4-5vp -rytmi on kyllä hyvä sydeemi.
Tää 365pv vuodes vapaata on kyl hyvä rytmi ollu jo 7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En tykkäis olla öitä töissä. Menee rytmi sekaisin. Riittää tää myyjänä olo, kiva kun iltavuorosta pääsee jo klo 20.00.
Kun tekee pelkkää yötä niin ei mene. Kolmivuorosoppa on se mikä unet sotkee.
Ku oiskin joskus useempi vapaapäivä kuin 2 putkeen.
Mulla on tällä viikolla vaan kolme yövuoroa,muut päivät vapaat. Itse olen ens viikolla lähdössä työkaverin kaa laivalle.
Vierailija kirjoitti:
Ku oiskin joskus useempi vapaapäivä kuin 2 putkeen.
mulla on jokapäivä vapaata.
Mene pummi YLITÖIHIN! Kenkää tommosille laiskiaisille!
Vierailija kirjoitti:
en mene.sä hoidat työt.
Vierailija kirjoitti:
Emmää voi ku ei saa tehdä ylitöitä. Muuten kyllä voisinkin käydä tuplapalkkaa hakemassa!
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin tein vasta ylitöitä ja sain pari tonnia enemmän palkkaa. Nyt vähän rennommin taas.
Tää 4-5vp, 3 yövuoroa, 4-5vp -rytmi on kyllä hyvä sydeemi.