Puutteessa oleminen
Olen 3 lapsen äiti, eronnut lasten isästä ja olen puutteessa. En ole saanut seksiä pitkään aikaan ja nyt tuntuu että ehkä minullakin ois oikeus päästä nauttimaan seksistä. Lapset on pääasiassa minulla, mutta ensiviikon loma-ajaksi menevät isälleen ja niin myös minulla on lomaa koko viikko. Sain seksiä viimeksi reilu vuosi sitten, ne olivat heti eron jälkeen jotain "laastari panoja". Voi kun saisi ensiviikolle vaikka joka päivälle jonkun miehen. Olen niin puutteessa että ihan pakottaa alapäätä..
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä821 kirjoitti:
Täällä olisi puutteessa elävä varattu M44 pks, vakkaria haen. Yh äiti tai sinkku olisi parasta, säännöllisiä tapaamisia.
Iän suhteen hakemani nainen on 27-65Miksi puutteessa? Etkö osaa/ pysty tyydyttämään kumppaniasi? Mitä sulla olisi esim. mulle tarjottavana? Nopea pano jossakin, vai?
Toisin kuin väitetään niin puolisosta voi tulla haluton vaikka se olisi saanut orgasmin joka kerralla.
Tämä, näin se oli meilläkin. Joka kerta annoin yhden tai useamman orgasmin naiselleni, en kertaakaan jättänyt oman onnensa nojaan. Ja olin hyvin aktiivinen, leluja ja erilaisia leikkejä. Vaimo passiivinen. Hän ei vaan halua enää, minkä mahdan.
M44 pks
Ärtynyt, olen vihainen. 6 vuotta puutteessa. Nainen ei välitä. Ihmettelee miksi olen vihainen, koska kaikki on hyvin. Tekisi mieli lyödä oma pääni seinästä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ärtynyt, olen vihainen. 6 vuotta puutteessa. Nainen ei välitä. Ihmettelee miksi olen vihainen, koska kaikki on hyvin. Tekisi mieli lyödä oma pääni seinästä läpi.
Ja sinäkö et ole hänelle mitään sanonut, kun kerran ihmettelee?
Sama mulla, olen kolmen lapsen isä ja nukun kuorsaavan puolison vieressä. Alkaa jo autojen pakoputketkin kiihottaa, kunhan vaan reikä näkyy.
Olen parikymppinen ja vielä neitsyt. Mulla on aika pienet tissit, eikä pilluunkaan mahdu kuin yksi sormi; kaksi sormea tekee jo kipeää. Vähän vanhempi mies kiinnostaisi?
Eikö sooloseksistä ole mitään apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että auttaa? Olen sanonut. Johtaa mykkäkoulun, joudun sohvalle... Naiselle ei kannata olla poikkiteloin. Paitsi panopate, joka selvittää tilanteen kuin tilanteen. Taatana sekin oman elämänsä Trump. Yhtä paljon uskottavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että auttaa? Olen sanonut. Johtaa mykkäkoulun, joudun sohvalle... Naiselle ei kannata olla poikkiteloin. Paitsi panopate, joka selvittää tilanteen kuin tilanteen. Taatana sekin oman elämänsä Trump. Yhtä paljon uskottavuutta.
En ole Pate, mutta silti olen sitä mieltä, että ei sun pitäisi ihan noin lapanen olla. Mykkäkoulu, voi herran jestas. Jos asia on sulle oikeasti elämässä tärkeä, ja useimmillehan seksi toki on, niin mitä sinä jotain mykkäkoulua pelkäät?
Näytä eukolle, että tämä on asia jolla on merkitystä. Kerro se ihan tosissaan hänelle, äläkä ala pelata hänen peliään. Luulisi olevan helpompaakin saada suunvuoro, jos nainen pitää suunsa kiinni...
Jos hän ei sittenkään kuuntele, vaikka ihan aikuisen miehen tapaan ja täysin vakavissasi kerrot omista tunteistasi ja murheistasi, niin kovenna panoksia. Lähde vaikka rimpsalle vetämään henkeä, varaa hotellihuone joko omalta kylältä pariksi päiväksi tai ota äkkilähtö etelään. En kuitenkaan suinkaan kehota uskottomuuteen, se on sun omasta omatunnosta ja katumuksesta kiinni, mutta en todellakaan suosittelisi tässä vaiheessa vaikka kuinka tekisi mieli. Tärkeintä on, että saat poikki hänen lapsellisen käyttäytymismallinsa ja hänet uskomaan että nyt on tosi kyseessä. Se ei onnistu jos pelkäät sohvaa.
Sitten kun palaat kotio, niin on aika kysyä, että joko keskustellaan ja haluatko keskustella kahdestaan vai mennäänkö ammattiauttajalle.
Mutta jos mikään ei auta, niin sitten on sinun asiasi miettiä, että kumpi on sulle tärkeämpää: toimiva seksielämä vai suhde jossa vuodesta toiseen kärvistelet kiukkupäänä puutteessa mykkäkoulua peläten. Siinä kohtaa se on sun valinta.
Ensin pihdataan ja vittuilaan miehelle ja kun mies ottaa eron vingutaan kun ei saa munaa. hommaa AP elämä äläkä tuu tänne ruikuttaan.
Pihtaaminen on inha teko ja se on naisilla verissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen ja vielä neitsyt. Mulla on aika pienet tissit, eikä pilluunkaan mahdu kuin yksi sormi; kaksi sormea tekee jo kipeää. Vähän vanhempi mies kiinnostaisi?
Kiinnostaisi kokeilla että mahtuisiko mun kalu sisälle, mulla on kyllä keskivertoa isompi
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisin munaa viikonloppuna...
Saisinpa minä pillua viikonloppuna, kaipaisin niin kovasti sitä sekä myös sitä että pääsisin alasti naisen viereen lähekkäin
Vierailija kirjoitti:
No miltä se tuntuisi jos kokenut karvainen 40 ukkomies lämmittelis ja opastas. Ekalla kerralla otettas rauhassa lämmittelyt.
Puutteesssa olevat naiset, ottakaa yhteyttä puutteessa oleviin miehiin vaikka täällä. Olen samaa mieltä noista erilaisista deittipalveluista kuin moni muukin. Huijareita ja maksullisia vaikka kuinka paljon. Ja iso osa noista seksideiteistä on pelkää rahastusta. Itseni luen tällä hetkellä noihin puutteessa oleviin miehiin, taas kerran. Olisin valmis jonkun naisen kanssa tuollaiseen vapaaseen ilman sen kummempia suhdekiemuroita.
Hah. Minäpä tilasin viimeviikolla pano koneen. Pitäisi tulla tänään tai huomenna. Katsotaan onko siitä mitään apua..
Pääsiskös mukaan auttamaan sen käytössä, ehkä aitoa suuhusi samalla kun panokone tekee töitä. Tai sitten peppuusi kalua samanaikasesti...
Minkäs ikäinen olet ja mistäpäin ?
Oon puutteessa elävä 43 vuotias varattu mies Pääkaupunkiseudulta
Käyttäjä821 kirjoitti:
Pääsiskös mukaan auttamaan sen käytössä, ehkä aitoa suuhusi samalla kun panokone tekee töitä. Tai sitten peppuusi kalua samanaikasesti...
Minkäs ikäinen olet ja mistäpäin ?
Oon puutteessa elävä 43 vuotias varattu mies Pääkaupunkiseudulta
42v keski-suomi. Eihän sitä tiedä jos vaikka apua kaipasin, mutta ehkä pitää ensin kokeilla itse.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun yksin ja olen ihan kamalassa seksin puutteessa koko ajan. Haluaisin kokea kaiken mahdollisen seksistä; vähän vanhemman, kokeneemman miehen antamana. Olen ihan nätti 25 v. sinkku
Moikka. Mistäpäin olet? Mä voisin ryhtyä opettajaksi. m 52