Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puutteessa oleminen

Vierailija
27.02.2025 |

Olen 3 lapsen äiti, eronnut lasten isästä ja olen puutteessa. En ole saanut seksiä pitkään aikaan ja nyt tuntuu että ehkä minullakin ois oikeus päästä nauttimaan seksistä. Lapset on pääasiassa minulla, mutta ensiviikon loma-ajaksi menevät isälleen ja niin myös minulla on lomaa koko viikko. Sain seksiä viimeksi reilu vuosi sitten, ne olivat heti eron jälkeen jotain "laastari panoja". Voi kun saisi ensiviikolle vaikka joka päivälle jonkun miehen. Olen niin puutteessa että ihan pakottaa alapäätä..

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa outo suhde ettei siihen ikinä oikein kuulunut seksi kunnolla. Nyt ei vuosiin mitään eikä oikein läheisyyttä myöskään. Ei ole homo, olisi helpotus jos olisi niin voisi molemmat hoitaa seksin muualla. Ja pitää muuten hyvän arjen ja kodin. 

Vierailija
82/82 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olisi sellainen kohtauspaikka missä varatut puutteessa olevat naiset ja miehet voisivat keskustella ja jakaa kokemuksia ja jos joillakin synkkais tosi hyvin niin vaikkapa sopisivat paikan mihin voisivat mennä helpottamaan toistensa paineita. Ja kaikki tämä kun saisi toteutua ilman moraalinvartijoita. Luulen että tälle voisi olla tarvetta

Miettikää kun kaksi tällaista kohtaisi jotka on jopa vuosia kärvistellyt puutteessa ja jonkun kanssa kemiat kohtaisi..voi sitä ilotulitusta kun pääsisivät purkamaan patoutuneet himonsa toisiinsa. Edes hetkeksi heittäisi omankin moraalin sivuun 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä