Puutteessa oleminen
Olen 3 lapsen äiti, eronnut lasten isästä ja olen puutteessa. En ole saanut seksiä pitkään aikaan ja nyt tuntuu että ehkä minullakin ois oikeus päästä nauttimaan seksistä. Lapset on pääasiassa minulla, mutta ensiviikon loma-ajaksi menevät isälleen ja niin myös minulla on lomaa koko viikko. Sain seksiä viimeksi reilu vuosi sitten, ne olivat heti eron jälkeen jotain "laastari panoja". Voi kun saisi ensiviikolle vaikka joka päivälle jonkun miehen. Olen niin puutteessa että ihan pakottaa alapäätä..
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Sama vika mulla. Oon 35v ja 5 lapsen isä. Eronnut olen ja myös puutteessa että silleen.
Ap:een ja sinun pitäisi kohdata ja panette toisiltanne aivot pihalle.
itsekin 2 lapsen isä ja seksiä viimeksi puoli vuotta sitten
deitti-appien tarjonnan laatu tullut ryminällä alas
Täälä on ukkomies ja vaimoa ei kiinnosta enään seksiä 2kk sitten voisin tulla käymään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika mulla. Oon 35v ja 5 lapsen isä. Eronnut olen ja myös puutteessa että silleen.
Voi kun joku paniskin niin että aivot lähtee pihalle. Alapään pakoitus senkun lisääntyy...
Oletko mistäpäin voisin tulla käymään jos sais paineet purkautuun. Pääsiskö kunnon huuto 😂
Vierailija kirjoitti:
Oletko mistäpäin voisin tulla käymään jos sais paineet purkautuun. Pääsiskö kunnon huuto 😂
Pohjois-karjala. Pääsis varmasti aika paljon muutakin kuin huuto vaan 🤣
Puutetta tunnen minäkin välillä kun ei ole mahdollista etsiä miehiä ja edellisestä kerrasta on liian kauan. Mutta onneksi omat sormet ja lelu valikoima on auttanut vielä pahimman yli..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku paniskin niin että aivot lähtee pihalle. Alapään pakoitus senkun lisääntyy...
Tule minun luo niin hoidan sinun kiiman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieki oon pohjois-karjalasta. M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää sitten molemmat seppo rädylle kylään!
Vierailija kirjoitti:
Puutetta tunnen minäkin välillä kun ei ole mahdollista etsiä miehiä ja edellisestä kerrasta on liian kauan. Mutta onneksi omat sormet ja lelu valikoima on auttanut vielä pahimman yli..
Miksi ei ole mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole mahdollista
Lapset on mulla melkein aina ja itse käyn töissä. Niin ei siinä oo oikein mahdollisuutta nähdä miehiä silleen että vois seksiä harrastaa. Yhteen aikaan oli yksi vakkari mies kenen luona kävin kerran viikossa kun lapset oli harrastuksissa. Siinä oli tunti aikaa naida ja se tuntui hyvältä. Sitten jalat märkänä mennä lapsia hakemaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kuulostaa hyvältä. Tulee ihan jotain tuhmia ajatuksia mieleen...
Minä 42 M oon Pohjois Pohjanmaalta jos olisitte lähempää voisin tulla kyllä käymään voisin ruveta vakkari paineen poistajaksi
Mä olen puutteessa, vaikka avioliitossa. 2,5 vuotta sitten seksiä. Mies ei halua, stressiä kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kuulostaa hyvältä. Tulee ihan jotain tuhmia ajatuksia mieleen...
Niin mullakin. Kiinnostaisiko tutustua lähemmin?
Minulla se on että vaimo ei halua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole mahdollista
Lapset on mulla melkein aina ja itse käyn töissä. Niin ei siinä oo oikein mahdollisuutta nähdä miehiä silleen että vois seksiä harrastaa. Yhteen aikaan oli yksi vakkari mies kenen luona kävin kerran viikossa kun lapset oli harrastuksissa. Siinä oli tunti aikaa naida ja se tuntui hyvältä. Sitten jalat märkänä mennä lapsia hakemaan 🤭
Mitä tälle vakkarille kävi ja mikä on sun lempiasento missä haluat saada parrua?
Mä asun yksin ja olen ihan kamalassa seksin puutteessa koko ajan. Haluaisin kokea kaiken mahdollisen seksistä; vähän vanhemman, kokeneemman miehen antamana. Olen ihan nätti 25 v. sinkku