Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1295)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä ohjelma alkaa olla jo naurettavuuden huippu. Toki on ollut sitä jo pitkään.
Tänään tehtiin,huijauksen Suomen ennätys.
Kun kerta muka katsoit ohjelman, kerro nyt mikä oli se vastaus autoon. Ai joo, et tietenkään katsonut koko ohjelmaa, mutta jokainen päivä valitat siitä täällä. On sulla oudot huvit.
Joo tuo valittaja on raivostuttava. Ei ole ikinä mitään uutta sanottavaa, ei ikinä edes viitti arvailla vastauksia, ei kerro mikä viimeinen vastaus on vaikka sanoo, että katsoo ohjelmaan joka päivä kuin se ois hänen uskonto. Mitä järkeä tuossa on? Ei mitään.
Näin minäkin ohjelman alun ja arvasin että taas jokin mysteeriauto jota kukaan ei tiedä. Luulin että tuo olis perjantaina, mutta olikin tänään. Ja kukaan ei viitsi vastata mikä kirjekuoressa oli? Tais mennä niin viel, että soitetulle oli soitto ylläri ja ei tarvinnu jakaa minkään summan lahjakorttia, vai?
No niin. Soitin tutulle joka katsoo yleensä lopun tähtiarvasta ja sain kuulla mikä oli kirjekuoressa. Oli MARVIA. ja tietysti vastattiin odotetusti Mazda. Vastaaja sai 150e. Joten sekin kertoo jotain. Soittajat vähentyneet. Loppua odotellaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Soitin tutulle joka katsoo yleensä lopun tähtiarvasta ja sain kuulla mikä oli kirjekuoressa. Oli MARVIA. ja tietysti vastattiin odotetusti Mazda. Vastaaja sai 150e. Joten sekin kertoo jotain. Soittajat vähentyneet. Loppua odotellaan.
OK. Tuo auto ollut aiemminkin. Sekin on outoa että ottavat samat merkit. Mutta kiitos vastauksesta.
MARVA oli eilen automerkki kirjekuoressa. En tiedä miksi kommenttini poistettiin.
On tainneet soittajat kadota kun 1000 euroa on vilkkunut ruudulla jo 1,5 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
On tainneet soittajat kadota kun 1000 euroa on vilkkunut ruudulla jo 1,5 tuntia.
Et sitten ole katsonut ohjelmaa ikinä aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MARVA oli eilen automerkki kirjekuoressa. En tiedä miksi kommenttini poistettiin.
Tuotantoa ei saa yhtään kritisoida täällä. Se on huomattu. Mihin katosi sananvapaus?
Suomessa sananvapaus katosi jo 1980. Sitä on turhaa ihmetellä enää vuonna 2025.
Sulle ei mikään kelpaa. Ihan sama mitä joku sanoo, keksit heti negatiivisen vastauksen. Mene hoitoon. Miksi edes seuraat tätä palstaa? Että saat haukkua muita?
Oletpa herkkä. Miten pärjäät tässä maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole katsonut ohjelmaa ikinä aiemmin?
Etkä itse? Miksi katsot ohjelmaa, jos noin ärsyttää?
Kuka sanoi ohjelma ärsyttää minua? En minä. Sinä ärsytät minua. Ainoastaan sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat vielä älyhelppoja nyt. Näkee hetkessä:
Savonlinna, Valkeakoski, Rovaniemi, Maarianhamina, Viitasaari.
Kyllä pitää kerjätä suorastaan soittajia. Ihmiset ovat tajunneet ja eivät soita.
Et näköjään ymmärrä ohjelman henkeä.
Henki on se, että juontaja toistaa samoja mantroja. On niin vaikea tai onko tää liian vaikea, nyt nopeasti, kenen kanssa tämä ratkaistaan, nyt on paras hetki lähteä mukaan, täytyy saada pian vastaus ( vaikka loppuun on kosolti aikaa) etc, etc..
Tiedän. Mutta toiset kommentoijat ei kaikesta päätellen tiedä kun ihmettelevät vielä asioita täällä.
Tässä ketjussa on ehkä 10 originaalia ajatusta ja kaikki muu on samaa jankkaamista, että kyllä on ohjelma huijausta. Joo tiedetään. Ehkä tänne eksyy välillä pari uutta katsojaa joita voi valistaa mutta en oikein usko. Muuten koko ketju on vain toistamista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on ehkä 10 originaalia ajatusta ja kaikki muu on samaa jankkaamista, että kyllä on ohjelma huijausta. Joo tiedetään. Ehkä tänne eksyy välillä pari uutta katsojaa joita voi valistaa mutta en oikein usko. Muuten koko ketju on vain toistamista.
Joo on kyllä viheliäistä miten samat lauseet kirjoitetaan ja samat jankutukset ihmetellään päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolle pahanilmanlinnulle kannata vastata, jankkaa vain loputtomiin kuinka hänellä on kaikki hyvin ja muut ovat säälittäviä kun eivät tajua tähtiarpaa ja vain hän tajuaa huijaukset.
Kyllä tänne saa muutkin kommentoida, ei vaan ns. vakkarit.
Jännää miten saa kuitenkin haukkua soittajat ja juontajan ihan vapaasti, mutta kun sinusta sanoo jotain, vetäydyt nurkkaan tuhisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää kerjätä suorastaan soittajia. Ihmiset ovat tajunneet ja eivät soita.
Henki on se, että juontaja toistaa samoja mantroja. On niin vaikea tai onko tää liian vaikea, nyt nopeasti, kenen kanssa tämä ratkaistaan, nyt on paras hetki lähteä mukaan, täytyy saada pian vastaus ( vaikka loppuun on kosolti aikaa) etc, etc..
Niin jotta on hintakilpailu? Pienille lapsille vai miten se vois olla aivan aikuisille. Helppoja kuin mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jotta on hintakilpailu? Pienille lapsille vai miten se vois olla aivan aikuisille. Helppoja kuin mitä.
Tietokilpailuna mainostetaan. Miten voi olla kun tehrävät ovat pääosin helppoja. Automerkit ja eläimen haku aakkosruudukosta on eri ja päättyy yleensä siihen, että kirjekuoressa on täysin " outo" .
Missä kommentit? Ainakaan omani ei ole näkynyt. Muitakin on poistettu, joita olen lukenut? Syystä, että?
Poistoon menee totuudet ohjelmasta😆ei se auta mitään, typerä samaa toistava ohjelma joka tapauksessa. Tuotanto ei viitsi keksiä mitään uutta.
Tiedän, ettei kommentit mitään muuta. Tämä on vain ajan kulua, näin eläkkeellä olevalle mummi ihmiselle. Ei sen vakavampaa, yöuniani en tämän vuoksi kuitenkaan menetä. Viihdettä, vaikkakin ärsyttää. Katson silti, meneehän siinä jonkin aikaa päivästä.
Edelliseen vielä, ohjelmaan en ole koskaan soittanut, enkä soita.
Kun kerta muka katsoit ohjelman, kerro nyt mikä oli se vastaus autoon. Ai joo, et tietenkään katsonut koko ohjelmaa, mutta jokainen päivä valitat siitä täällä. On sulla oudot huvit.