Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1678)
Mikähän peli tänään? Kirjeluoripeli on nykyään ollut tiistaisin, eläin ja automerkkipelit vuorottelevat.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän peli tänään? Kirjeluoripeli on nykyään ollut tiistaisin, eläin ja automerkkipelit vuorottelevat.
Veikkaan A-kaupunkipeliä.
Vierailija kirjoitti:
"Näyttää, että Tähtiarpa on joidenkin uskonto. Ottavat sen hyvin vakavasti. "
Miten on "uskonto", jos kommentoi tänne kerran elämässään? Itse olet kirjoittanut tänne satoja viestejä.
Etkös sie ottanut Tähtiarvan hyvin vakavasti, koska kommentoit tuossa vielä tätä hänelle? Ja kerran elämässään? Enpä usko. Nämä jotka kommentoivat täällä, takuulla eivät ole kommentoineet vain kerran elämässä. Älä nyt viitti.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää, että Tähtiarpa on joidenkin uskonto. Ottavat sen hyvin vakavasti.
Tosin et sinä, joka kommentoi tänne kymmeniä kertoja päivässä? Versus se joka kommentoi tänne tasan yhden kerran. Hmm. Poistata tämäkin, tiedät kyllä itse mitä olet tehnyt.
Voi hyvänen aika, vois jo lopettaa nämä piiri pieni pyörii leikit eli toisten kommenttien ihmettelyt, kommentoinnit.
Kun Pirkko, tai kuka se oli, soitti ja voitti 20 euroa ja sitten seuraavana pottina olikin 200 euroa. Voi Pirkko.
Noi puserot on kivoja missä ohuemmat hihaosat. Juontajalla usein erivärisiä. Ois kiva pikkujouluihin,juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi puserot on kivoja missä ohuemmat hihaosat. Juontajalla usein erivärisiä. Ois kiva pikkujouluihin,juhliin.
Kivoja asuja on. Alussa täällä haukuttiin Katrien pukeutumista. Ja haukuttiin lihomisesta ja jopa hänen rinnoistaan. En tiedä kenen toimesta, mutta oli törkeää ja tihkui naisvihaa. Onneksi noita kommentteja ei ole nähty enää
Et ole vissiin lukenut mitä Ylilaudalla sanotaan hänestä.
Nyt tulee paras peli. Sanapeli.
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään tiedä onnenarpaa, tai j:tä tai edellistä juontajaa. Pitäisikö tietää? Aika hassua, että joku loukkaantui niin että poistatti kaikki viestit siihen liittyen.
Älä jaksa jauhaa aina vanhoja juttuja. Nyt alkoi sanapeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivoja asuja on. Alussa täällä haukuttiin Katrien pukeutumista. Ja haukuttiin lihomisesta ja jopa hänen rinnoistaan. En tiedä kenen toimesta, mutta oli törkeää ja tihkui naisvihaa. Onneksi noita kommentteja ei ole nähty enää
Et ole vissiin lukenut mitä Ylilaudalla sanotaan hänestä.
En ole. Eli mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katrien puolustajia haukuttiin lesboiksi. Siis wtf.
Tämä ei liity Tähtiarpaan. Turhaan tätä aihetta jatkaa. Ei kannata aloittaa mitään keskustelua toisen ulkonäöstä. Miksi vanhoja asioita vatvotaan aina? Eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään tiedä onnenarpaa, tai j:tä tai edellistä juontajaa. Pitäisikö tietää? Aika hassua, että joku loukkaantui niin että poistatti kaikki viestit siihen liittyen.
Eli kun et keksi muuta vastausta niin vaihdat aihetta? Minusta oli ihan aiheellinen kommentti kun koko keskusteluketju poistettiin, ja kenen toimesta? Sinun? Poistatako tämänkin kommentin? Kyllä me muut muistetaan.
Älä aloita jotain vanhan vatvomista. Ja mä olen ihan eri hlö kuin tuo jolle vastaat. Kommentteja poistuu. Jatka vaan elämääsi eteenpäin. Sitäpaitsi tuo sun kommentti ei edes liity tähän ohjelmaan, jos ihan tarkka ollaan. Varmaan poistui siksi. Älä aloita jotain riitelyä ihan turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katrien puolustajia haukuttiin lesboiksi. Siis wtf.
Tämä ei liity Tähtiarpaan. Turhaan tätä aihetta jatkaa. Ei kannata aloittaa mitään keskustelua toisen ulkonäöstä. Miksi vanhoja asioita vatvotaan aina? Eteenpäin.
Ei liity Tähtiarpaan? Hei haloo, Katrie juontaa Tähtiar
En ole haukkunut ketään täällä, mutta tuo ei liity ohjelmaan. Katrie ei ole ohjelma. Hän juontaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun et keksi muuta vastausta niin vaihdat aihetta? Minusta oli ihan aiheellinen kommentti kun koko keskusteluketju poistettiin, ja kenen toimesta? Sinun? Poistatako tämänkin kommentin? Kyllä me muut muistetaan.
Älä aloita jotain vanhan vatvomista. Ja mä olen ihan eri hlö kuin tuo jolle vastaat. Kommentteja poistuu. Jatka vaan elämääsi eteenpäin. Sitäpaitsi tuo sun kommentti ei edes liity tähän ohjelmaan, jos ihan tarkka ollaan. Varmaan poistui siksi. Älä aloita jotain riitelyä i
Vanhojen asioiden? Jos ihan tarkkoja ollaan, niin se on tuo yksi joka pari päivää sitten kertoi edellisen juontajan valheita ja siitä se lähti. Eli vanhoja? Ja miksi edes lainasit kun en sinulle kirjoittanut? Eli olet joku ed. juontajan fani, joka ei kestä kun häntä ei muisteta? En aloittanut tätä soppaa, joku muu keksi mainita ed juontajan, kuka nyt onkaan. Suutuitko?
Hohhoijaa ,ei ole totta enää tämä Kuka teki mitä ja kuka sanoi,kommentoi mitä ja missä ja milloin, huhhu.
Minäkin kuuntelen aika usein, tosin luen myös kirjoja paljon, nykyään eniten lapsenlapsilleni