Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1298)
Oletteko huomanneet tuotannon poistavan lähetettyjä viestejä? Mielestäni täysin asiallisia mielipiteitäni, huomioitani.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet tuotannon poistavan lähetettyjä viestejä? Mielestäni täysin asiallisia mielipiteitäni, huomioitani.
Muistakin keskusteluista poistettu viestejä tänään.
Juontaja puhuu kerrankin totta. Toistaa " Tässä ei ole mitään järkeä". Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Lukutaidoton juontaja,sopii hyvin tuohon huijaus ohjelmaan.
Älä katso ohjelmaa. Keksi muuta tekemistä. Et lisää mitään tähän keskusteluun. Sinun valitukset on luettu jo moneen kertaan. Samat jaaritukset monta kertaa päivässä. Kantsii uusia pillerisi.
Onko Ida vielä juontamassa? Vaikuttaa jollain tavalla sympaattiselta.
Vierailija kirjoitti:
Hahahaaaa! Katos kuka haukkuu toista ihmistä! Itse et osaa kirjoittaa ollenkaan. Sun lauseesi on niin sekavia, että hyvä että ymmärtää mitä yrität sössöttää täällä. Katso peiliin ennen kuin haukut muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahaaaa! Katos kuka haukkuu toista ihmistä! Itse et osaa kirjoittaa ollenkaan. Sun lauseesi on niin sekavia, että hyvä että ymmärtää mitä yrität sössöttää täällä. Katso peiliin ennen kuin haukut muita.
Tyyppi kaiketi kirjoittaa moneen eri keskusteluun päivät pitkät ohjelmista joista ei tykkää, mutta pakonomaisesti kuitenkin tuijottaa niitä. Jotain vialla pääkopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi kaiketi kirjoittaa moneen eri keskusteluun päivät pitkät ohjelmista joista ei tykkää, mutta pakonomaisesti kuitenkin tuijottaa niitä. Jotain vialla pääkopassa.
Sama tyyppi varmasti joka lukee täällä keskusteluja joista ei pidä ja ilmoittaa ne poistettavaksi. Ohjelmille tekisi varmasti samoin jos pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Eikä varmaan edes ole katsonut koko ohjelmaa tänään, koska ei ole kommentoinut mitään äänen puuttumisesta. Kirjoittaa tänne summamutikassa samat valitukset jokainen päivä.
Nyt tämä ohjelma alkaa olla jo naurettavuuden huippu. Toki on ollut sitä jo pitkään.
Njaahas, taas automerkkipeli. Eli lopussa etsitään M-alkuista automerkkiä ellei jopa MA-alkuista automerkkiä. Eikä kyseessä ole Maserati. Ei ole ikinä ollut
Vierailija kirjoitti:
Njaahas, taas automerkkipeli. Eli lopussa etsitään M-alkuista automerkkiä ellei jopa MA-alkuista automerkkiä. Eikä kyseessä ole Maserati. Ei ole ikinä ollut
Joku jo vastasi Maserati, mitähän keksivät loppuhuipennukseen? Mazda?? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis ole Mazda kirjekuoressa, kunhan johdattelevat tunnettuun merkkiin, kuten Mazda, kun Maseratikin on jo mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis ole Mazda kirjekuoressa, kunhan johdattelevat tunnettuun merkkiin, kuten Mazda, kun Maseratikin on jo mainittu.
Juu, ei ole Mazda kuten siihen johdattelevat. Maseratikin on jo sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tällä kertaa?
Mikä tunnettu merkki sieltä kirjeluoresta löytyi tänään? Lähdin lenkille kun ohjelma oli puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli tällä kertaa?
Mikä tunnettu merkki sieltä kirjeluoresta löytyi tänään? Lähdin lenkille kun ohjelma oli puolivälissä.
Minä lähdin kauppareissulle, enkä nähnyt millä automerkillä nyt vedätettiin soittamaan. Katsoiko kukaan loppuun asti, kun ei näy kukaan vastaavan?
Vierailija kirjoitti:
Onko Ida vielä juontamassa? Vaikuttaa jollain tavalla sympaattiselta.
Ei ole, oli mun naapurin miehen suosikki juontaja. Muistan että oli kiva murre.
Huomenna uusi päivä, uudet kujeet!
NASTA, PAHKA