Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1678)
Outoa kun sanovat kierroksen nopein soittaja ja äskeinen mies ei ollut edes soittanut tänään.
Vierailija kirjoitti:
Oli mutu, joku hiton kala
Ok kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Oli mutu, joku hiton kala
Tietysti sellanen jota ei kukaan tiedä. Sen tietää heti alussa kun esillä kirjainlaatikko. Ja kansa ehdottaa tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
No ohan se vaikee soittaa kun eivät tarkoituksella ota soittoja kun taas keräävät rahaa ,huijarit. Alussa pääsee tietysti läpi sujuvasti, ei enää tässä vaiheessa, jännä juttu😁
Onpa yllätys, että taas haetaan sadannetta kertaa varmaankin tuota huippuvaikeata kaupunkia kuin Maarianhamina. Ja taas karttakirjat esille, hop hop. Jääkö potti tänne, jääköön minun puolestani.
Kyllä on ikävä sitä miesjuontajaa. Ei kertaakaan tarvinnut sanoa tuotanto sanaa ja hyvin meni ohjelma eteenpäin.
Hetkeä. Eli minuuttia. Kuka on päättänyt että minuutti sana ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Alan käyttämään tuota sanaa. Tuun sinne 30 hetken päästä.
Minusta Maarianhamina ja Porvoo tehtävät ovat jo loppuu käytetyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ohan se vaikee soittaa kun eivät tarkoituksella ota soittoja kun taas keräävät rahaa ,huijarit. Alussa pääsee tietysti läpi sujuvasti, ei enää tässä vaiheessa, jännä juttu😁
Onpa yllätys, että taas haetaan sadannetta kertaa varmaankin tuota huippuvaikeata kaupunkia kuin Maarianhamina. Ja taas karttakirjat esille, hop hop. Jääkö potti tänne, jääköön minun puolestani.
Kiitos kaikille tämänpäivän huijatulle,että sain huijattua,teiltä rahat pois,sama huijaaminen jatkuu huomenna.
ja aiot katsoa ja sitten valittaa täällä samat valitukset taas.
Vierailija kirjoitti:
Se hetki ei olekaan heillä minuutti, vaan joku epämääräinen tovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hetki ei olekaan heillä minuutti, vaan joku epämääräinen tovi.
Kyllä se ainakin tänään oli minuutti. Katsoin.
Oli virkistävää kun edellisen kerran katsoin ohjelmaa juontajalla oli yllään nuhruinen t-paita ja collegehousut mutta nykyisellä juontajalla on pikkutakki ja suorat housut. Melkoinen parannus 👍
Tulkaa lähemmäs ruutua,suosittelen optikolla käyntiä,jankuttaa kokoajan potista,kyseessä on lahjakortti.
Seuraavana on 13 pisteen kaupunki.
Nahka. Hittojen kevät tuotanto nyt.
Vierailija kirjoitti:
Nahka. Hittojen kevät tuotanto nyt.
Keksin ainakin 15 sanaa näin äkkiseltään, jotka sopivat tuohon ja on varmasti lisääkin. Voi kun on "vaikea" tehtävä.
Oho K kirjain oli. Jotain uutta.