Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1328)
Laskevat että joku vastaa Maserati mut ei oo se. Luulen että on tuo mikä oli tuolla edellä . Mastretta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mastretta
Tai maserati
Maserati on liian helppo.
Nyt tai ei koskaan. Valitsen ei koskaan.
Huhhu ,ruudussa oli MA.....niin joku mamma vastas jaguaari🙈
Minulla oli paperilla myös Manta ja monta muuta M kirjaimella alkavaa. Kaikissa ei t kirjainta. Soittaja oli sovittu ja vastasi väärin.
Kyllä on typeriä nuo 10 e "potit" 😡
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli paperilla myös Manta ja monta muuta M kirjaimella alkavaa. Kaikissa ei t kirjainta. Soittaja oli sovittu ja vastasi väärin.
On sanottu, että pitää olla merkki eikä malli Manta on opelin malli, ainakin ennen ollut. Ja tämä on ollut ainakin kerran ennnenkin vastauksena, purnasin silloinkin. Kieroa peliä, täytyy sanoa.
No kieroa tuo ollut aina, en ymmärrä miten jotkut soittavat, laittavat rahaa moiseen 😑
Vierailija kirjoitti:
No kieroa tuo ollut aina, en ymmärrä miten jotkut soittavat, laittavat rahaa moiseen 😑
Eihän eläke mummot ja papat tajua minkälainen huijaus peli on kyseessä sinne mättävät eläkkeensä mieluimmin pelaavat taitaa monelta jäädä lääkkeet hakematta kun eläke rahat menee tuohon huijareitten peliin.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin noin. Kun sanotaan että alkaa M kirjaimella niin miksi Jaguar😂
Vierailija kirjoitti:
Huhhu ,ruudussa oli MA.....niin joku mamma vastas jaguaari🙈
Vastaaja oli " firman" oma soittaja. Selvä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sanottu, että pitää olla merkki eikä malli Manta on opelin malli, ainakin ennen ollut. Ja tämä on ollut ainakin kerran ennnenkin vastauksena, purnasin silloinkin. Kieroa peliä, täytyy sanoa.
purnasitko sinne minne kannattaa vai täällä vaan valitit?
Sama jankkaaminen päivästä toiseen kilpailujen välillä sama-aikataulu on siitä aikaa huijata soittajilta rahat pois vain tyhmät osallistuu tuohon huijareitten ohjelmaan luuleltteko rikastuvan moisesta huijareitten arpajaisista katsokaa puh.laskunne mihin tuli soitettua eiköhän järki tule vihdoin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Raaja, Naama käy.
Nadja on kirjekuoressa. Kuten kerran aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raaja, Naama käy.
Nadja on kirjekuoressa. Kuten kerran aiemminkin.
Raaja oli kirjekuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Sama jankkaaminen päivästä toiseen kilpailujen välillä sama-aikataulu on siitä aikaa huijata soittajilta rahat pois vain tyhmät osallistuu tuohon huijareitten ohjelmaan luuleltteko rikastuvan moisesta huijareitten arpajaisista katsokaa puh.laskunne mihin tuli soitettua eiköhän järki tule vihdoin päähän.
Nyt kyllä sinäkin olet alkanut jankkaamaan ihan samoja lauseita täällä. Ehkä sinäkin voisit keksiä jotain uutta. Vaikka arvailet vastauksia.
Tai maserati