Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1137)
Vierailija kirjoitti:
Riihimäki. Ja seuraavaksi Kristiinankaupunki. Kyllä voisi välillä etsiä vaikka ä kirjaimen kaupunkeja.
Oho hyppäsin jo neljään i kirjaimeen. Mutta näinhän se siis menee.
Viitasaari tää 3 iitä. Onpa vaikea. Ei ole tätä pelattukaan kuin noin tuhat kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riihimäki. Ja seuraavaksi Kristiinankaupunki. Kyllä voisi välillä etsiä vaikka ä kirjaimen kaupunkeja.
3 i kirjaiminen vielä, ei hypännyt 4 i:hin. Nyt vasta 4 i kirjaiminen.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran etsitään Kristiinankaupunkia Viitasaari vastausta jankataan 40min juontajalta loppui älli kun ei kirjoittanut taululle vääräävastausta Riihimäki nyt ei pelatakkaan neljällä i kirjaimella vaan etsitään KRITIINAKAUPUNKIA 60min. jokapäivänen huijaus jatkuu juontajalta pätkii muisti ilmoittaa että kilpailua ei ole pelattu pitkään aikaan toistuu joka viikko sama kilpatehtävää hyvät eläkeläiset älkää soitelko tuohon huijaus ohjelmaan ostakaa sillä rahallakin lääkkeitä ja ruokaa menkää pelamaan BINGOA siellä teitä ei huijata kuten TÄHTIARVASSA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 i kirjaiminen vielä, ei hypännyt 4 i:hin. Nyt vasta 4 i kirjaiminen.
Noon, sitä tarkoitin. Minä hyppäsin neljään i kirjaimeen etuajassa.
Miksi Riihimäki on väärä vastaus vai sanoiko joku sen kolmen iin kohdalla?
Katrie-rouvahan taas ruudussa, olisi ollut niin mukava seurata Anne-Maria pitkästä aikaa! Jaa että tuplavihkiminen ja miksihän? Tämän rouvan juonnoissa ärsyttää erityisesti käyttämänsä sanamuodot (vietellä, höpötellä) ja jatkuva samojen fraasien toistelu (nyt tai ei koskaan, minulla ei ole tule mitään mieleen). Tällä kertaa ainoa "hyvä" puoli on että tuplarouvalla on hieman käheämpi ääni kuin tavanomainen konekivääritykitys, tosin tietenkin toivon hänelle paranemista. Jaaha haetaanko Kristiinankaupunkia loppu aika?
Vierailija kirjoitti:
Katrie-rouvahan taas ruudussa, olisi ollut niin mukava seurata Anne-Maria pitkästä aikaa! Jaa että tuplavihkiminen ja miksihän? Tämän rouvan juonnoissa ärsyttää erityisesti käyttämänsä sanamuodot (vietellä, höpötellä) ja jatkuva samojen fraasien toistelu (nyt tai ei koskaan, minulla ei ole tule mitään mieleen). Tällä kertaa ainoa "hyvä" puoli on että tuplarouvalla on hieman käheämpi ääni kuin tavanomainen konekivääritykitys, tosin tietenkin toivon hänelle paranemista. Jaaha haetaanko Kristiinankaupunkia loppu aika?
Voit katsoa Anne-Maria heti tämän ohjelman jälkeen kolmosella, jos sulla on ikävä sitä toista ärsyttävää juontajaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Riihimäki on väärä vastaus vai sanoiko joku sen kolmen iin kohdalla?
Täällä on turha kysyä mitään kysymyksiä. Kukaan ei vastaa. Haluavat vaan valittaa omaa pahaa oloaan ulos. Minä en tiedä vastausta, kun en katsonut sitä kohtaa. Muuten vastaisin sinulle. Ehkä joku muu vastaa, jos olet onnekas.
Onhan se Anne-Marikin omalla tavallaan ärsyttävä. Mutta silti hän on mielestäni tuhat kertaa parempi juontaja kuin Katrie. Monesti kun Katrie kyllästyy "höpöttelemään" samoja fraaseja, hän mykistyy. Saattaa viisikin minuuttia seistä mykkänä. Tuijottaa tuimana taulua, on yrittävinään keksiä ratkaisua. Pyörittelee päätään, muljauttelee silmiään ja edelleen seisoo mykkänä ja kiukkuisen näköisenä. Kunnes lopulta tajuaa että hän on olevinaan juontaja, ei juontaja voi seistä pönöttää mykkänä tv-ruudussa. Ja vastentahtoisesti alkaa sitten taas "höpötellä".
Arpa huijaus alkaa myös mtv3 14.00, siellä silikoni blondi höpöttelee😆
Olen kuullut luotettavasta lähteestä ihan syyn Katrien oudolle juontamiselle. Se on kuulemma ihan työohjeistus Unkarin päästä. Janne Antinin turhanpäiväiselle höpöttelylinjalle ei haluta enää lähteä koska se ei tuota ohjelmalle rahaa, ainoastaan aggresiivinen myynti - Unkarin pomojen mielestä siis. Kokeilin itse soittaa kerran ohjelmaan, voitin pienen pikavoiton. Epäilen silti että puheluissa on jotain vilunkia. Vastasin meinaan linjalla salamannopeasti kysymykseen eikä sekään kuulemma riittänyt. Huhujen mukaan numeroista kerätään tilastoa ja kun sama ihminen on ajan saatossa soittanut yli palkinnon arvon niin hänet valitaan jolloin tuotantoyhtiö jää voitolle. Epäilystä vahvistaa kaverini kommentti että hänelle soitettiin ykskaks pelistä vaikkei sinä päivänä edes ollut osallistunut.
Kiitos tiedosta! En huomannut katsoa tv-ohjelmatietoja. Kerrohan vielä mistä saisi tietoa siitä paljonko Reumaliitto nettoaa näistä arpajaisista?
Vierailija kirjoitti:
Minne nuo lahjakortit käyvät? Ovatko S, K, lidl lahjakortteja, ohjelmassa ei sanota?
minä sain 10 euron K lahjakortin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne nuo lahjakortit käyvät? Ovatko S, K, lidl lahjakortteja, ohjelmassa ei sanota?
minä sain 10 euron K lahjakortin
Kiva että voitit, minusta paras voitto olisi 500e k- lahjakortti.
Kiva mekko Katriella tänään. Paljon parempi asu kuin j:llä aikoinaan virttynyt nalle t-paita ja venyneet collegehousut.
Tuo on selvää että kaivavat jonkin ikivanhan automerkin jota kukaan ei tiedä saati arvaa. Onhan tuo nähty lukuisat kerrat. Potti jää firmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva mekko Katriella tänään. Paljon parempi asu kuin j:llä aikoinaan virttynyt nalle t-paita ja venyneet collegehousut.
Juu, joku päivä oli samanlainen valkoinen.
Katriella varmaan vaatesponsori. Jannella ei ollut. Taas on joku harvinainen automerkki, jota kukaan ei arvaa, kun ei olla Suomessa nähtykään. Ja tyhmät arvaa Volvoa ja Volkkaria. Eivätkö vieläkään tajua, mikä on homman nimi?