Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähtiarpa

Vierailija
27.02.2025 |

Menin helppoon,  soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut  minua vaikka  minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.

Olin tarkoituksella sinisilmäinen ,  koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että  arpaonni ei osunut kohdalle 

..näinkö ne kerää rahaa. 🤣

Kommentit (1328)

Vierailija
761/1328 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta että tää yksi peli menee tosiaan kaksi tuntia. Kyllä siinä mimmillä on hokemista. 

Vierailija
762/1328 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen mielettömämpi potti kuin muina päivinäkään. Turha sitä on sanoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1328 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotannolla ollut tosi tylsää kun ovat keksineet uusia kikkailuja 😂 ruutuun.

Vierailija
764/1328 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Me ei vieläkään olla saatu oikeaa vastausta."

Että mua sitten ärsyttää tuo lause. Lapsikin sen ymmärtää, että oikean vastauksen kertovia olisi kyllä linjat täynnä. Mutta kun ohjelman luonteeseen kuuluu että soittajia ei oteta lähetykseen, ja Katrie jankuttaa kuinka onkin haastava tehtävä, onko siellä edes yksi joka nyt tietää oikean vastauksen... Pottiakin pitää taas nostaa, kun ei vieläKÄÄN olla saatu oikeaa vastausta.  

Mutta ovat saaneet oikean vastauksen jo. 

Etsitään eläintä jossa on kaksi U kirjainta jos kukaan ei tiedä potti jää tänne nyt on odotettu 2 tuntia ja kukaan ei tiennyt vastausta niin potti jäi tänne kerron vastauksen se on mutiainen salkussa.

Vierailija
765/1328 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö se potti jakamatta?

Vierailija
766/1328 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin äsken maikkarin päälle ja siellä oli lopussa Tähtiarpa. Kuinka ollakaan kirjekuoressa oli FAIJA ja vastaaja vastasi PANDA sanakilpailussa. Täh? Faija on stadin slangia eikä mikään oikea suomen kielen sana. 2500e arvoinen faija.😂

Vierailija
767/1328 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään puhutaan nyt kahdesta eri ohjelmasta. Alkuperäisestä 4 kanavan ja kolmosen. En itse kato kolmosta ollenkaan. Se on vieläkin huonompi kuin nelosen. Halpis versio vaikka molemmat ovatkin naurettavia. Kolmosen ja Eveon kylläkin vielä surkeampia. 

Vierailija
768/1328 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö se potti jakamatta?

Nelosen ei jäänyt. Mies vastasi näätä ja sai 1000 euron lahjakortin. Kolmosta en katso.

Vierailija
769/1328 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajasta tulee ärsyttävämpi joka ikinen päivä. Ja juu ei varmasti tietokilpailut lopu kun pelaavat samaa peliä kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
770/1328 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei nyt sano etten minä ainakaan tiedä mikä kaupunki on kyseessä? On sanonut usein ettei tule mikään mieleen. 😂

Vierailija
771/1328 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on oikein: Katrie sanoo "on pitkä (esim)  kaupunki" vai Anne-Marin "on pitkä (esim) kaupungin nimi? Katrie-rouvalla on kova kiire hokemaan (höpöttelemään") samoja asioita. Anne-Marilla on selkeästi enemmän kokemusta juontajan töistä, hänen ei ole tarpeen pitää yllä taukoamatonta kailotusta ohjelmassa. Ja tuo he......n tausta ulina ja meteli!

Vierailija
772/1328 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on oikein: Katrie sanoo "on pitkä (esim)  kaupunki" vai Anne-Marin "on pitkä (esim) kaupungin nimi? Katrie-rouvalla on kova kiire hokemaan (höpöttelemään") samoja asioita. Anne-Marilla on selkeästi enemmän kokemusta juontajan töistä, hänen ei ole tarpeen pitää yllä taukoamatonta kailotusta ohjelmassa. Ja tuo he......n tausta ulina ja meteli!

A-M ihan yhtä ärsy kuin K ja tottahan toki A-Mllä on enemmän juontajan kokemusta kuin Katriella. Eiks tämä ole Katrien eka juonto duuni mutta A-M juonsi jo aiemmin samaa peliä vai oliko tuuraamassa muita mutta kuitenkin. Kaikki juontajat Suomessa ovat jotenkin ärsyttäviä. Kukaan ei osaa olla luonnollinen. Ei sitä ylipirteää feikki olemusta tarvitse laittaa päälle kaksi tuntia. Kyllä ne mummut ja vaarit antaa rahansa muutenkin. Ikävä kyllä.

Vierailija
773/1328 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juontajasta tulee ärsyttävämpi joka ikinen päivä. Ja juu ei varmasti tietokilpailut lopu kun pelaavat samaa peliä kaksi kertaa viikossa.

Tyhmyys tiivistyy päiväpäivältä tuotannolta että juontajalta samaa peliä pelataan päivästä toiseen laitetaan sama kilpailu montakertaa viikossa että saadaan papoilta ja mummoilta pankkitili tyhjäksi kun tietävät vastauksen soittelevat montakertaa katsokaahan seuraavaa puhelin laskua mihin ne eläkerahat menivät sama huijaus toistuu mtv3 heti kun pili on päättynyt mtv4 juontaja hokee ottakaa karttakirja esiin ja katsokaa sieltä suomen kaupunkia sieltä löytyy vastaus elää 1970 lukua olisikohan aika siirtyä 2000 luvulle Maarianhaminaa etsittiin kaksituntia kyllä on tavan jankkaamista koko v----n huijaus ohjelma.

Vierailija
774/1328 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A-M ihan yhtä ärsy kuin K ja tottahan toki A-Mllä on enemmän juontajan kokemusta kuin Katriella. Eiks tämä ole Katrien eka juonto duuni mutta A-M juonsi jo aiemmin samaa peliä vai oliko tuuraamassa muita mutta kuitenkin. Kaikki juontajat Suomessa ovat jotenkin ärsyttäviä. Kukaan ei osaa olla luonnollinen. Ei sitä ylipirteää feikki olemusta tarvitse laittaa päälle kaksi tuntia. Kyllä ne mummut ja vaarit antaa rahansa muutenkin. Ikävä kyllä.

Juontohommiin pääsee vain testin perusteella mitä tyhmempi se valitaan juontajaksi.

Vierailija
775/1328 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys tiivistyy päiväpäivältä tuotannolta että juontajalta samaa peliä pelataan päivästä toiseen laitetaan sama kilpailu montakertaa viikossa että saadaan papoilta ja mummoilta pankkitili tyhjäksi kun tietävät vastauksen soittelevat montakertaa katsokaahan seuraavaa puhelin laskua mihin ne eläkerahat menivät sama huijaus toistuu mtv3 heti kun pili on päättynyt mtv4 juontaja hokee ottakaa karttakirja esiin ja katsokaa sieltä suomen kaupunkia sieltä löytyy vastaus elää 1970 lukua olisikohan aika siirtyä 2000 luvulle Maarianhaminaa etsittiin kaksituntia kyllä on tavan jankkaamista koko v----n huijaus ohjelma.

Olen odottanut, että edes kerran juontaja sanoisi että otapa netistä google ja sieltä etsimään. Itse olen lukuisat kerrat löytänyt monia vaihtoehtoja mm automerkkeihin ja aivan kaikkeen. Suurin osa ikäihmisistä osaa etsiä netistä eikä mistään karttakirjasta. Aivan alentavaa on juontajan käytös ja löpinät. T. Ikäihminen 79v.

Vierailija
776/1328 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten TAAS jukka,seija,kaija pelin alussa kierroksen parhaat?! 😅naurettavaa, kuka vielä väittää ettei tämä ole kusetus ohjelma! Ja juontaja hokee Ihan mieletöntä😆

Vierailija
777/1328 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten TAAS jukka,seija,kaija pelin alussa kierroksen parhaat?! 😅naurettavaa, kuka vielä väittää ettei tämä ole kusetus ohjelma! Ja juontaja hokee Ihan mieletöntä😆

Kun onnenarpa alkoi vuonna 2015 on jukka seija kaija ym ollut lähetyksissä päivittäin. Joka kanavalla joka ohjelmassa päivällä yöllä ja viikonloppuna. 

Vierailija
778/1328 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas samat kaupungit😆ei soita enää tässä vaiheessa maksetut vakisoittajat, tämän "potin" ratkaisee taas sit joku ihan random soittaja😅

Vierailija
779/1328 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta! Aikooko ne tosiaan pelata tätä ihan loppuun asti?

Vierailija
780/1328 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Olin viisi minuuttia muualla ja oli aiempi peli vielä käynnissä ja nyt yhtäkkiä onkin jo 9 kaupunkia kirjoitettu taululle. Miten on mahdollista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme