Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäiset vanhemmat naiset.

Vierailija
22.11.2024 |

Miten te vanhemmat yli 40v yksinäiset naiset pärjäätte.miestä ei ole auttamassa,mahd.lapset lähteneet.miten hoidatte siivouksen,ruoanlaiton,pesut ym.käykö teillä joku kodinhoitaja päivittäin.vai miten te pärjäätte.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 vuotias ei ole vanhus

Minäkään en ole

Kaunotar56v

Vierailija
2/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin vanha, ettenkö ihan itse saisi nuo hoidettua.

Hyvänen aika sentään😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan puute ja terveysjutut voivat aiheuttaa enemmän ongelmia. Siis silloin kun jokin ei toimi ja rahastetaan oikein sillä muualla. "Vanhempi" äitini tuskin tekee mitään kodinkoneen huoltoja. Joskus itse rassaan jotain tai mietin mitä pitää tehdä. 

Vierailija
4/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 v, olen varmaan ylivanha.  Ikkunanpesun olen ostanut, muuten pärjään. Naapuri syksyllä nosti kesärenkaat varastohäkkiin kun en jättänytkään rengaahotelliin. Loppuunkuluneista viitsinyt maksaa maksua. Ehkä oma poika auttaa ne keväällä autoon kun menen vaihdattamaan uudet levypyörille.

Vierailija
5/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki 40 voi sairauden takia tarvia kylvetysapua.

Olin joskus 40 vuotta sitten kotiavustaja, kouluttamaton kodinhoitaja siis, meitä laitettiin helpoille asiakkaille.

Vakiasiakkaani oli n 40 v , valtavan lihava kielten maisteri, perintövarakas, arvokas koti, mutta paha masennus vaivasi neitiä. Kaupassa kävin hänelle, tosin joskus kävi itse n. 300 metrin päässä olevassa kaupassa.  Ei jaksanut mennä suihkuun ilman apua, kotona jäi kaikki pöydille, tyhjät leipäpussit, likaiset astiat, vaatteet siihen mihin oli riisunut jos oli jaksanut vaihtaa.

Vierailija
6/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tähän asti olen pärjännyt. Toki kelpaa sellainen mies, joka tekee ruokaa ja siivoaa ja itse saan vain maata soffalla palvottuna kuin Kleopatra. 

Vierailija
7/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota... olen 40 v ja minulla on alle kouluikäinen lapsi. Ei ole lähelläkään kotoa lähtemistä.

Vierailija
8/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me itselliset vanhemmat naiset pärjäämme erinoimaisesti, kiitos kysymästä. Itse en juo edes alkoholia, muuta kuin jouluna yhden glögin. Huolehdimme omasta kunnostamme ja terveydestämme, ja jos tarvitsee jotain pikku nikkarointia, tilaan työmiehen ja pidän osaltani näin Suomen talouden pyörät pyörimässä.

N58

Vierailija
9/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 98 ja hänelläkään ei vielä käy kodinhoitajaa. Asuu yksin. Missä utopiassa avaaja oikein elää?

Vierailija
10/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, olen 45 ja juuri synnyttänyt poikalapsen.

Vierailija
11/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän v!ttua nyt taas? Olisit ennemmin huolissasi niistä yksinäisistä "peräkammarin pojista" ilman sitä hyysäävää äitiliiniä.

Vierailija
12/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoriheikki taas asialla. 80-kymppiset pärjää vielä tavallisesti aika hyvin ihan kotonaan ja ilman mitään ja ketään.

Vierailija
13/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli siivouspäivä ja pyykinpesua. Voi, voi kun kukaan ei auttanut ihan ite tein kaiken. Olen melkein 60v.

Vierailija
14/14 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita tervaskanto naisia.Tunnen 80yli.ajaa autoa,puhuu hiljaa normaalisti.Näyttää nuoremmalta kuin on.Tekee kaikki kotityöt,kolaa pihansakkin.Ihailtavaa.Mutta on noita  koteihinsa jumittuneita.Naapuein ukko ähöttää kotonaan..lihonnut välillä.Kaikki tehdään tämäkin..monen talon työt tehtävä,se on vaan selvittävä.