Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1145)
Vierailija kirjoitti:
Onko Katrie vielä vanhempainvapaalla? En muista tarkkaa ajankohtaa mutta aika pian synnytyksen jälkeen hän ilmestyi arpajaisten juontajaksi. Nyt kun on osoittautunut että hän ei todellakaan sovi juontamaan arpaohjelmia niin eikö hän voisi palata ensihoitajan tehtäviin (ilmeisesti on pätevä) ja juontajaksi saataisiin joku pätevämpi henkilö? Ohjelmaa katsoo näin eläkeläisenä silloin tällöin mielellään mutta tämä epäpätevä rouva alkaa jo nyppimään!
Tuossa juttua vuodelta 2020, kun aloitti työt ensihoitajana:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan aihetta jopa MOT- ohjelman tekijöille ja pitäs tutkia tuotannon tilit kertakaikkiaan tarkasti. Käsittääkseni kaikki rahaliikenne( tulot- menot jne) pitäisi löytyä vuosien varrelta, mitä on mennyt hyväntekeväisyyteen ja tarkat luvut esiin!
Toivottavasti MOTohjelma tekee ohjelman tähtiarvasta millainen huijaus ohjelma on kyseessä löytyykö yhtään huijaria ohjelmaan.
MOT tuskin uskaltaa tehdä juttua tästä hämärästä bisnekstä. Eikä edes mikään roskalehdistö kirjoita näistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan aihetta jopa MOT- ohjelman tekijöille ja pitäs tutkia tuotannon tilit kertakaikkiaan tarkasti. Käsittääkseni kaikki rahaliikenne( tulot- menot jne) pitäisi löytyä vuosien varrelta, mitä on mennyt hyväntekeväisyyteen ja tarkat luvut esiin!
Toivottavasti MOTohjelma tekee ohjelman tähtiarvasta millainen huijaus ohjelma on kyseessä löytyykö yhtään huijaria ohjelmaan.
MOT tuskin uskaltaa tehdä juttua tästä hämärästä bisnekstä. Eikä edes mikään roskalehdistö kirjoita näistä mitään.
Miksei uskaltaisi? Ihmeellistä ettei muka uskalla. Eri asia on viittiikö. Ei viitti. Miksi Suomessa usein ei ns uskalleta? Mitä siitä muka seuraisi? Ei mitään.
Vai ei tuu Katrielle mitään eläintä mieleen. Tyhmä nainen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei uskaltaisi? Ihmeellistä ettei muka uskalla. Eri asia on viittiikö. Ei viitti. Miksi Suomessa usein ei ns uskalleta? Mitä siitä muka seuraisi? Ei mitään.
Niinpä niin. Itse olen kritisoinut tv:n voittopelejä aika pitkään ja tulen jatkamaan edelleen. Kerran eräs hyväntekeväisyyjärjestön edustaja kehoitti mua olemaan varovainen🤔
Arpa ohjelmia kritisoitu aina.
Katrie on nuori ihminen, joten olen huolissani hänen muististaan. Onko kenties muistisairaus jo iskenyt? Päivästä toiseen Katrie jauhaa että "Mä en edes muista milloin viimeksi ollaan haettu kaupunkia S-kirjaimella. Mä en edes muista milloin viimeksi olisi ollut näin haastava tehtävä. Mä en edes muista milloin viimeksi oltaisi haettu ammattia joka alkaa a-kirjaimella. Mä en edes muista milloin viimeksi on pelattu sanaruudukkopeliä........"
Ja kuitenkin noita samoja "tietokilpailuja" veivataan päivästä toiseen. Ja Katrie ei muista että juuri pari päivää aikaisemmin pelattiin samaa "tietokilpailua"???? Jos olisin Katrie, hakeutuisin kyllä nopeasti lääkärin vastaanotolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielestäsi hänen pitäisi höpötellä yllämainittujen lisäksi?
Ihan mitä vaan muuta.
Aivan. Jos oikein muistan Janne höpötteli mitä vaan ja se oli parempi tapa. T. Ikäihminen
Jannea oli mukava kuunnella. Sai kuulla elämästään ja lemmikeistä myös eikä vaan hokenut samoja tylsiä lauseita kuten tämä nykyinen juontaja.
Niinpä. Katrie ei osaa juontaa. Janne osasi. Kaksi tuntia vilahti vaan, kun kuunteli Jannen tarinoita. Nyt ne samat toistuvat Katrien huutamiset tuntuvat kahdelta viikolta. Nyt tai ei koskaan.
Kuuntelin hetken, ei kestä korvat enää kauempaa, suljin koko toosan. Arvuutellaan eläintä, joka on kirjoitettu kirjekuoreen, se voi olla mikä vaan miljoonista. Käytä näitä kirjaimia, höh, siellä ovat kaikki kirjaimet, paitsi ehkä Q. Ihmettelen soittajia.
Ottaneet näköjään hurjan läjän soittajia eka tunnin aikana ja nyt sitten ei oteta ketään kuin vasta viisi sekuntia ennen ohjelman loppua. Ja tuo Katrien ainainen hokema että pitääkö näyttää vastaus on takuulla ärsyttävin lause jonka olen ikinä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Rapu.
Jep. Varmasti on.
Järkyttävää huttua nämä ohjelmat! 5 ja 10 euron potteihin otetaan kyllä vastaajia mutta kun rahaa on tarjolla enemmän niin vastaajien määrä vähenee vaikka todellisuudessa käynee päinvastoin! Kuullaankohan jokin uusi eläinlaji? Voi helevetti tätä ulinaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään X , W eikä Z.
No, kuinka monessa kaikkien tuntemissa eläimissä on nuo kirjaimet? Juuri niin. Eli kaikkien tuntemat eläimet löytyvät noista kirjaimista. Ei kannata hiuksia halkoa. Joo, Zeebra ja Willisika, hahhaaa.558
Jokaisella juontajalla hyvät ja huonot puolensa mutta eikö tätä nykyistä juontajaa ole kuultu jo tarpeeksi? Ollaan myös nähty että minkäänlaista etenemistä taidoissa ei ole tapahtunut. Hieman vaihtelua juontajiin, kiitos!!