Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1137)
Jos minun ammatti olisi säveltäjä, en todellakaan olisi tuijottamassa tähtiarpaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä toista tuntia jankkaamista. Samoja mantroja vaan toistaa.
Niin , ei oikein voi muuta keksiäkään tällaisen ohjelman juontoon. Itse en pystyisi jauhamaan samoja lauseita viikosta toiseen.
Kyllä ammattitaitoinen juontaja osaisi rupatella tuossakin ohjelmassa. Kertoo nimenomaan ammattitaidottomuudesta, kun ei osaa luontevasti jutella ruudussa niitä näitä ja samalla vetää tuota "hyväntekeväisyys"arpajaista... Vaan päivästä toiseen jankkkaa vaan näitä tuttuja ja turvallisia fraaseja. Ei osaa uudistua, ei osaa peilata omaa näyttäytymistään tv-ruudussa.
Tää on osoittautunut TODELLA vaikeaksi.
Eihän tämäkään potti motivoi, jos kukaan ei tiedä oikeaa vastausta.
Älä odottele mitään parempaa hetkeä, se on tässä ja nyt!
Me ei vieläkään olla saatu oikeaa vastausta!
Onko siellä edes yksi henkilö joka pystyy tämän ratkaisemaan?
Kenelle tää tuhat euroa lähtee? Mä toivon että se olet juurikin sinä!
Missä on mun voittaja?
Täällä voi puhelin soida koska tahansa.
Jos tää sattuu olemaan sun rakas ammattisi, niin silloinhan sä tiedät vastauksen.
Tietokilpailut ei koskaan lopu täällä kesken.
Jollet vieläkään ole kierroksen paras pelaaja, niin yritä vielä kerran.
Niin kauan kuin täällä ei puhelin soi, sulla on vieläkin mahdollisuus lähteä mukaan.
Yritä vielä kerran! Mä tarvitsen ainoastaan yhden teistä tänne.
Jos me joudutaan vaihtamaan tää johonkin helpompaan, niin silloin potti ei seuraa mukana.
Viimeinen mahdollisuus on täällä.
Kahden väärän vastauksen jälkeen mä en todellakaan halua kolmatta väärää vastausta, koska muuten potti jää tänne.
Kirjoita sun vastaus paperille, ettei se vaan unohdu jos susta tulee kierroksen paras pelaaja.
Mitä mielestäsi hänen pitäisi höpötellä yllämainittujen lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin , ei oikein voi muuta keksiäkään tällaisen ohjelman juontoon. Itse en pystyisi jauhamaan samoja lauseita viikosta toiseen.
Kyllä ammattitaitoinen juontaja osaisi rupatella tuossakin ohjelmassa. Kertoo nimenomaan ammattitaidottomuudesta, kun ei osaa luontevasti jutella ruudussa niitä näitä ja samalla vetää tuota "hyväntekeväisyys"arpajaista... Vaan päivästä toiseen jankkkaa vaan näitä tuttuja ja turvallisia fraaseja. Ei osaa uudistua, ei osaa peilata omaa näyttäytymistään tv-ruudussa.
Me ei v
Hyvä lista johon vielä lisäys, nyt äkkiä!
Tämä on osoittautunut niin vaikeaksi😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei v
Tyhmä juontaja hokee 1h30m potti jää tänne mene vuorelle joihkamaan on todella ammattitaidoton juontaja juontaja hokee mitä täällä oikein tapahtuu ei tiedä edes mitä ohjelmaa on yrittämässä olla juontamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä vaan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä vaan muuta.
Aivan. Jos oikein muistan Janne höpötteli mitä vaan ja se oli parempi tapa. T. Ikäihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä vaan muuta.
Aivan. Jos oikein muistan Janne höpötteli mitä vaan ja se oli parempi tapa. T. Ikäihminen
Jannea oli mukava kuunnella. Sai kuulla elämästään ja lemmikeistä myös eikä vaan hokenut samoja tylsiä lauseita kuten tämä nykyinen juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä vaan muuta.
Jannea oli mukava kuunnella. Sai kuulla elämästään ja lemmikeistä myös eikä vaan hokenut samoja tylsiä lauseita kuten tämä nykyinen juontaja.
Niinpä. Katrie ei osaa juontaa. Janne osasi. Kaksi tuntia vilahti vaan, kun kuunteli Jannen tarinoita. Nyt ne samat toistuvat Katrien huutamiset tuntuvat kahdelta viikolta. Nyt tai ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä vaan muuta.
Niinpä. Katrie ei osaa juontaa. Janne osasi. Kaksi tuntia vilahti vaan, kun kuunteli Jannen tarinoita. Nyt ne samat toistuvat Katrien huutamiset tuntuvat kahdelta viikolta. Nyt tai ei koskaan.
Huonon korvikkeen ottivat Jannen tilalle. Jannea oli kiva kuunnella ja hänen lemmikkejä kiva nähdä ohjelmassa.
Kun puhelu katkeaa, miten se on väärä vastaus?? Ei mitenkään vaikka Katrie niin sanookin.
Onko Katrielle kaksi tuntia ikuisesti? Vois alkaa jo käyttämään sanoja joissa on jotain järkeä, vaikka ohjelmassa ei järkeä olekkaan.
Sillä lailla Uudenkaupungin kanssa: pelaaja tarjosi sitä 3 U:n kaupungiksi mutta sitä ei kirjattu ja ruksattu kuten tavallisesti tehdään väärille vastauksille!! Harhaanjohtamisen makua tässäkin. Muuten olen sitä mieltä että juontaja vaihtoon.
Potti menee tonniin ja peliä pelataan ohjelman loppuun asti vaikka kaikki löytää ne kaupungit. Ja eiku TV kiinni.
Onko Katrie vielä vanhempainvapaalla? En muista tarkkaa ajankohtaa mutta aika pian synnytyksen jälkeen hän ilmestyi arpajaisten juontajaksi. Nyt kun on osoittautunut että hän ei todellakaan sovi juontamaan arpaohjelmia niin eikö hän voisi palata ensihoitajan tehtäviin (ilmeisesti on pätevä) ja juontajaksi saataisiin joku pätevämpi henkilö? Ohjelmaa katsoo näin eläkeläisenä silloin tällöin mielellään mutta tämä epäpätevä rouva alkaa jo nyppimään!
Vierailija kirjoitti:
Onko Katrie vielä vanhempainvapaalla? En muista tarkkaa ajankohtaa mutta aika pian synnytyksen jälkeen hän ilmestyi arpajaisten juontajaksi. Nyt kun on osoittautunut että hän ei todellakaan sovi juontamaan arpaohjelmia niin eikö hän voisi palata ensihoitajan tehtäviin (ilmeisesti on pätevä) ja juontajaksi saataisiin joku pätevämpi henkilö? Ohjelmaa katsoo näin eläkeläisenä silloin tällöin mielellään mutta tämä epäpätevä rouva alkaa jo nyppimään!
Käsittääkseni miehensä ollut vauvan kanssa alunperin kotona, mainitsi kun aloitti nelosella arpa ohjelmassa. Työskentelee myös Eveon arpa ohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei v
Juuri näin Katrie saa juontajana kulutettua liki kaksi tuntia, jaksaa toistaa samoja lauseita ohjelmasta ohjelmaan ja päivästä toiseen... Eikö löydy sanavarastoltaan parempaa juontajaa?
Säveltäjä menee loppuun saakka. Näissä ohjelmissa ei ole enää mitään katsomista tai arvuuttelemista, kun yhtä ainoaa peliä pelataan nyt kaksi tuntia.