Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1146)
Sitä luulis, että Katrie vähän flirttailisi tuotannon jätkän kanssa ja ehdottaisi että tietokilpailuista tulisi edes vähän järkevämpiä eikä, että kaksi tuntia jauhetaan yhtä peliä. Kyllä Katrie takuulla tylsistyy itekkin jankkaamiseen.
Kunpa se olisikin karttakirja, mutta ei, vaan se on ollut koko ajan karttakirjanen!? Mikä ihmeen kirjanen?
Taas kauheen vaikee,voi luoja, sama kuva ollut 100krt. Ja muija hokee pitäiskö tuotanto näyttää kuva kun kukaan ei tiiä😂yritä vielä kerran! Nyt tai ei koskaan!!
Vierailija kirjoitti:
Kunpa se olisikin karttakirja, mutta ei, vaan se on ollut koko ajan karttakirjanen!? Mikä ihmeen kirjanen?
Katrie varmaan luulee olevansa jotenkin söpö, kun lässyttää noin. Karttakirja onkin karttakirjanen, ja sitten Katrie sanoi kuinka "Meidän pienet viettelevät nyt kesälomaa." En usko että kukaan yrittää vietellä kesälomaa?? Moni kylläkin VIETTÄÄ kesälomaa, mutta ei viettele.
Kello löi 13 ja siirryttiin hakemaan kaupunkia kolmella o-kirjaimella. Voihan Porvoo sentään kun onkin taas haastava tehtävä! Pitäisikö meidän vaan kertoa tää vastaus ja mennä eteenpäin? Kohta on liian myöhäistä lähteä mukaan (vaikka lähetystä onkin vielä tunti jäljellä.) Pottiin nousee nyt 300€, koska tää on jo pikkaisen vaikeampi....
Ja näin siis jankataan koko loppulähetys tuota Porvoota. Kun on niin mahdottoman vaikea tehtävä, ei tuota kukaan pysty ratkaisemaan. Paitsi juuri lähetyksen viimeisillä minuuteilla joku soittaja hoksa että aaaaa, se on Porvoo!!
Miksi kirjoitetaan Lontoo ja Toronto (mistä minä olen kotoisin ja aivan ihana kaupunki), kun tiedetään tasan varmasti että kukaan ei vastaa niitä?
Tuskin kukaan on esittänyt Lontoota tai Torontoa? Miks ne näkyy? Avasin just telkun.
Tuollainen on katsojien halveksuntaa, kun toistaa vaan että onko tää liian vaikea. Kun jokainen tasan tietää mistä kaupungista on kyse. Pieni ekaluokkalainenkin tietää. Ja miksi pitää toistaa ettei ole vieläkään saatu oikeaa vastausta, kun ei oteta ketään vastaamaan.
Miksi etsitään kolmea nollaa 000? Koska nuohan eivät siis ole OOO kirjaimia.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan on esittänyt Lontoota tai Torontoa? Miks ne näkyy? Avasin just telkun.
Tehty aiemminkin ja määrä on esittää, että ne ovat vääriä vastauksia. Kun muka ihmiset eivät tajua sitä ihan itse.
Katrie puhuu kuin vähälahjaisille tai pienille lapsille. Ei kuulosta hyvältä. Ikään kuin kaikki olisivat ääliöitä tolloja.
Vierailija kirjoitti:
Kello löi 13 ja siirryttiin hakemaan kaupunkia kolmella o-kirjaimella. Voihan Porvoo sentään kun onkin taas haastava tehtävä! Pitäisikö meidän vaan kertoa tää vastaus ja mennä eteenpäin? Kohta on liian myöhäistä lähteä mukaan (vaikka lähetystä onkin vielä tunti jäljellä.) Pottiin nousee nyt 300€, koska tää on jo pikkaisen vaikeampi....
Ja näin siis jankataan koko loppulähetys tuota Porvoota. Kun on niin mahdottoman vaikea tehtävä, ei tuota kukaan pysty ratkaisemaan. Paitsi juuri lähetyksen viimeisillä minuuteilla joku soittaja hoksa että aaaaa, se on Porvoo!!
Miten paljon epäpätevälle juontajalle maksetaan siitä että hän esittää arkipäivisin täyttä idioottia televisiossa? Uskomatonta että tämän Porvoo-pelin fraasit toistuvat toistumistaan (ei Lontoo jne). En voi katsoa ohjelmaa loppuun ,verenpaine nousee liikaa. "Ei meiltä pelit lopu" -no eipä kai kun junnataan yhtä ja samaa idioottimaista kilpailua tunnin verran. Klo 13.31 "en voi odottaa enää kauaa". Tervemenoa viettelemään viikonloppua!
Vierailija kirjoitti:
Katrie puhuu kuin vähälahjaisille tai pienille lapsille. Ei kuulosta hyvältä. Ikään kuin kaikki olisivat ääliöitä tolloja.
Juontaminen kuulostaa niin katsojia alentavalta ja halventavalta, että pitäisi saada stop. Kertakaikkiaan. Eihän tuollaista kuultu edellisen juontajan suusta.
Vierailija kirjoitti:
Juontaja muistelee peruskoulun aikoja eihän tuohon ohjelmaan muuten pääse jos ei ole ajan tasalla.
Eveolla nyt tähtiaevassa Stiina sahari
Stiina, Maylis ja Tiina Elisabeth astraltv:stä
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt on menossa. Kuuntelin tovin ja totesin, että sentään Stiinalla on paljon suurempi sanavarasto ja osaa puhua että elävämmin kuin Katrie. Tuota voi jopa kuunnella eikä puhe ole alentavaa katsojia halventavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt on menossa. Kuuntelin tovin ja totesin, että sentään Stiinalla on paljon suurempi sanavarasto ja osaa puhua että elävämmin kuin Katrie. Tuota voi jopa kuunnella eikä puhe ole alentavaa katsojia halventavaa.
Joka h----n sunnuntai etsitään Maarianhaminaa eikö noilla ole muuta kilpailu tehtävää vastauksen tietää kuurokin ja sokea täyttä rahastusta koko TÄHTIARPA ihmisten huijaamista vai tyhmät osallistuvat kyseeseen kilpailuun.
Tuotanto otti nauhalta soittajan jolla oli väärävastaus saadaan taas jatkaa samaa pa----aa että kerätään tyhmiltä soittajilta rahat pois jankutus jatkuu klo 14.00 asti juontaja elää 70-80 lukua ottakaa suomen karttakirja esiin katsokaa sieltä suomen kaupunkia milloinkahan esittää,että ottakaa suomen maantiekartta esiin ja katsokaa sieltä tyhmyys tiivistyy vaan päivä päivältä toistelee samoja asioita päivästä toiseen.