Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1137)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Katrie sanoo että ihmiset viettelevät kesälomaa. Tai Katrie sanoo lähtevänsä viettelemään viikonloppua. Viettelemään??? Mun mielestä vietteleminen ei kyllä todellakaan tarkoita samaa kuin viettää.....
Katrie-rouvalla ovat aina olleet nämä sanamuodot hieman hakusessa: juuri tuo vietteleminen, vastaileminen ja höpötteleminen esimerkiksi. Kyllähän ohjelman juontajan pitäisi hallita verbimuodot vaikka muuten "höpöttelee" täyttä ... .
Vierailija kirjoitti:
Katrie näyttää olevan myös ensiapu puuhissa. Ainakin Instassa on kuvia.
Onko sovittamassa petossyytettään? Jäi kiinni väärinkäytöksestä 2021-22 kelan työttömyysturvaa nostaen, hänellä kun oli kaiken aikaa yritystoimintaa. Sakkoja napsahti 80€/ per päivä.
Kierroksen nopein onkin mummo jonka ei ollut tarkoitus edes soittaa, oli väärä numero. Jännää!
Huonompiakin juontajia on ollut. Tuolla on vaan outo tyyli keinua ylös alas. Tosi "mielenkiintoisia" pelit myös.
T. Mariehamn 😁
Kaksi äätä. Eteen mikä vaan ja päällikkö. Vaikka asiakaspäällikkö.
Hammaslääkäri. Ihotautilääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Lääketyöntekijä
Ei tada semmoista ammattia olla, lääketeknikko on.
Vielä toista tuntia jankkaamista. Samoja mantroja vaan toistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketyöntekijä
Ei tada semmoista ammattia olla, lääketeknikko on.
Ammattiluettelossa on ja löytyy.
Syynääjä. Tämä pitäisi ottaa kerran vastaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vielä toista tuntia jankkaamista. Samoja mantroja vaan toistaa.
Niin , ei oikein voi muuta keksiäkään tällaisen ohjelman juontoon. Itse en pystyisi jauhamaan samoja lauseita viikosta toiseen.
Tiedättekö mikä on Röyslääjä? Sekin löytyy aakkosjärjestyksessä olevasta ammattiluettelosta.
Tottakai tuotanto haluaa jatkaa peliä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö mikä on Röyslääjä? Sekin löytyy aakkosjärjestyksessä olevasta ammattiluettelosta.
Röyslääjä on henkilö, joka työskentelee röysläämisen parissa, erityisesti kaivosteollisuudessa. Röyslääminen on prosessi, jossa maata tai kalliota höylätään tai poistetaan, usein mineraalien tai muiden luonnonvarojen louhimiseksi. Röyslääjät käyttävät erilaisia työkaluja ja koneita, kuten kaivinkoneita ja kuljetusvälineitä, työnsä suorittamiseen. Röyslääjät voivat myös osallistua ympäristönsuojeluun ja kaivostoiminnan sääntelyyn, sillä heidän työnsä voi vaikuttaa merkittävästi ympäristöön.
Ja taas kukaan ei muka tiiä😂😅onko tämä taas näin vaikea, muija hokee🤣
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kukaan ei muka tiiä😂😅onko tämä taas näin vaikea, muija hokee🤣
Tiedätkö sinä, minä tiedän ?
No kestikö sama kahteen saakka. Emme nähneet kun oli parempi mennä katsomaan puolustusvoimien juhlaa.