Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1137)
Vierailija kirjoitti:
Minunkin pitää vissiin laittaa Tähtiarvalle sähköpostia kun alkaa todella tökkimään Katrien jankutus ja valehtelu ohjelmassa.
En tiedä auttoiko eilinen palautteeni, mutta tänään Katrie ei ollut naama norsun v*tulla kuten eilen. Eilisessä lähetyksessä Katrie oli koko ajan naama väärinpäin ja todella kyllästyneen näköisenä. Tuijotti ruutua mykkänä vaikka kuinka kauan. Kirjoitin palautteessa että voisiko Katrie opetella edes hymyilemään, kun juontaa ei osaa. No tänään Katrie oli jo huomattavasti pirteämpi. Ei tuijottanut ruutua mykkänä ja kiukkuisen näköisenä, ei muljautellut silmiään....
Tuotanto voisi maksaa Katrie-rouvan tyylikonsultilla käynnin: ei makkarankuorimekkoja ja hiuksiin leikkaus/muotoilu. Ei ole tyylikästä esitellä vartaloaan tiukoissa vaatteissa (vaikka onkin omaan kroppaansa tyytyväinen). Esiintymiskoulutus olisi myös aiheellista, jatkuva tautologinen kailotus on rasittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto voisi maksaa Katrie-rouvan tyylikonsultilla käynnin: ei makkarankuorimekkoja ja hiuksiin leikkaus/muotoilu. Ei ole tyylikästä esitellä vartaloaan tiukoissa vaatteissa (vaikka onkin omaan kroppaansa tyytyväinen). Esiintymiskoulutus olisi myös aiheellista, jatkuva tautologinen kailotus on rasittavaa!
Kuka sen koulutuksen maksaa? Ei ainakaan Katrie eikä Tähtiarpa. Paras mennä oikeaan koulutukseen uudestaan oikeata ammattia varten.
Mistä ihmeestä niitä soittajia riittää kun voidaan vaikka tunti odottaa ilmiselvää vastausta? Onko nopeutta vaativat ns karsintakysymykset niin "vaikeita" ettei niistä selviä muut kuin äänestä päätellen mummelit jotka soittavat soittamistaan ja eivät edes tiedä mikä kilpailu on kyseessä? Miten tällainen huijaus on mahdollista? Ja kyllä arpajaisten edunsaaja kokee monien mielissä aikamoisen arvonalennuksen (vaikka hyvällä asialla onkin) suostuessaan tällaiseen huijaukseen? Ja kuinka paljon edunsaajien osuus on? Mielipiteeni juontajasta ei ole julkaisukelpoinen.
Katrie näyttää olevan myös ensiapu puuhissa. Ainakin Instassa on kuvia.
Miksi Katrie sanoo että ihmiset viettelevät kesälomaa. Tai Katrie sanoo lähtevänsä viettelemään viikonloppua. Viettelemään??? Mun mielestä vietteleminen ei kyllä todellakaan tarkoita samaa kuin viettää.....
Gamma. Kyllä sanoja löytyy vaikka Katrie kuinka väittää että on vaikea.
Miten voi olla viimeinen mahdollisuus kun kaks sanaa on jäljellä?
Tänään Katrie jankkaa lahjaa ja eilen Kiiminkiä.
Ei kai noita kahta sanaa nyt sitten haeta klo 14 asti?? Eli tasan yksi "tietokilpailu" kahden tunnin lähetyksessä... Ja silti Katrie jankuttaa kuinka pitää päästä eteenpäin, uusia "tietokilpailuja" on jo valmisteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin pitää vissiin laittaa Tähtiarvalle sähköpostia kun alkaa todella tökkimään Katrien jankutus ja valehtelu ohjelmassa.
En tiedä auttoiko eilinen palautteeni, mutta tänään Katrie ei ollut naama norsun v*tulla kuten eilen. Eilisessä lähetyksessä Katrie oli koko ajan naama väärinpäin ja todella kyllästyneen näköisenä. Tuijotti ruutua mykkänä vaikka kuinka kauan. Kirjoitin palautteessa että voisiko Katrie opetella edes hymyilemään, kun juontaa ei osaa. No tänään Katrie oli jo huomattavasti pirteämpi. Ei tuijottanut ruutua mykkänä ja kiukkuisen näköisenä, ei muljautellut silmiään....
Samanlaisia lauseita aiemmatkin juontajat jauhoi, ei oikein voi muutakaan keksiä noihin tehtäviin
Vierailija kirjoitti:
Ensihoitaja taitaa ammatiltaan ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla surkea palkka siinä kun viittii juontaa tätä ohjelmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan hänellä velkaa kelalle, luulen että 2h tähtiarvan juontamisesta saa hyvän tuntiliksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan hänellä velkaa kelalle, luulen että 2h tähtiarvan juontamisesta saa hyvän tuntiliksan.
Eiks hänen pidä maksaa vain osa siitä takaisin? Ei koko summaa? Kun katsoo heidän asuntoa ja elämää, ei näytä rahasta olevan puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks hänen pidä maksaa vain osa siitä takaisin? Ei koko summaa? Kun katsoo heidän asuntoa ja elämää, ei näytä rahasta olevan puute.
Lienee luottotiedot menetetty kun ulosotossa pariskunnalla oli yhteensä n 60 000e.
Vierailija kirjoitti:
Tainnut olla muinoin ja käynyt koulun. Tuskin tekee aktiivisesti niitä töitä.
Aivan selkeää k*setusta. Tuotannon tyyppi soittaa ja vastaa Kiiminki, ja Katrie esittää yllättynyttä. "Mä en voi uskoo tätä! Ei oo todellista! Me saatiin VÄÄRÄ vastaus! Ei oo todellista! 😱"
Ja sitten "yllättäen" tätä kaupunkivisaa jatketaan koko loppulähetyksen. Kukaan ei muka tiedä, Katrie vaatii jo tuotantoa vaihtamaan tehtävän helpompaan. Pottiakin nostetaan jatkuvasti, mutta kukaan ei vaan tiedä. On liian vaikea "tietokilpailu". Kunnes yllättäen, juuri ennenkuin lähetysaika loppuu, saadaankin voittaja linjoille. On se jännä juttu että yli tunti haetaan Kristiinankaupunkia/Riihimäkeä. Ja vasta lähetyksen loppuminuuteilla "löytyy" lopultakin se yksi ja ainut soittaja, joka tietää vastauksen.