Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista. Taas Maarianhamina? Eivätkö keksi mitäön uutta? Se vielä puuttuu että alkais valitus että on niin haastellinen tai liian haastellinen😂
Varmaan sadannetta kertaa hoetaan sitä, on niin vaikea, että potti jää tänne. Voi että, on tyhmä kilpailu.
Olin hetken poissa ja luulin, että on jo ratkaistu, eikö mitä. Menevät varmaan kahteen asti, että saavat kerättyä mahdollisimman paljon rahaa pois tyhmiltä. Nyt meni suu kiinni, ei jaksa enää höpötellä samoja fraaseja, hehhe.
Lahjakortin. Voitti lahjakortin! Ei tuhat euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä, että nolottaako Katriea ikinä ohjelman jälkeen, kun on hokenut että se ja se peli on niin vaikea, vaikka me kaikki tiedetään samaa peliä pelataan melkein joka päivä ja kaikki tietää jo vastaukset. Sanooko Katrien kaverit hänelle ikinä, että miksi olet töissä noin tyhmässä ohjelmassa ja hoet aina samoja lauseita?
En usko että nolottaa, palkkaa ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista. Taas Maarianhamina? Eivätkö keksi mitäön uutta? Se vielä puuttuu että alkais valitus että on niin haastellinen tai liian haastellinen😂
Varmaan sadannetta kertaa hoetaan sitä, on niin vaikea, että potti jää tänne. Voi että, on tyhmä kilpailu.
hämähäkki, näätä
Tämä jos mikä vaatii juontajalta kanttia , raskas työ varmasti henkisesti . Maarianhamina.
Vierailija kirjoitti:
Tämä jos mikä vaatii juontajalta kanttia , raskas työ varmasti henkisesti . Maarianhamina.
Voi rassukkaa, kysyi kolme kertaa, olenko mä voittanut jotakin. Ei ollut yhtään kartalla. Miten on voinut olla kierroksen nopein?
Nii i tässä sitä taas nähdään tämä huijaus. Ihminen on päässyt läpi edelliseen kysymykseen mutta sitten soitetaan takaisin ihan toiseen kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rassukkaa, kysyi kolme kertaa, olenko mä voittanut jotakin. Ei ollut yhtään kartalla. Miten on voinut olla kierroksen nopein?
Nauha jäänyt päälle toistelee samaa kaavaa päivästä toiseen kyllä räpylät taas heiluu.
Imatra, Rovaniemi, Tampere, Porvoo ja Turku ja tätä etsitään ohjelman loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on yksinkertaisia soittajia, luuli että voitosta soitetaan. Kerran oli mummeli joka kertoi nimensä ja osoitteensa ainakin kolme kertaa, ei ymmärtänyt vastata.
Vierailija kirjoitti:
Imatra, Rovaniemi, Tampere, Porvoo ja Turku ja tätä etsitään ohjelman loppuun saakka.
Minä löysin Rovaniemi, Tampere, Turku, Porvoo, Imatra, Kokkola.
Onko tuota jatkunut pian kaks tuntia? Tulin pitkältä kauppareissulta justiinsa ja avasin toosan. Samat jankkaukset heti, nyt äkkiä ja kenen kans tämä ratkaistaan jo kolmatta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulapalla koko juontaja.
Eveo kanavalla blondi hokee miten kauheen vaikee tehtävä😅siis on pokkaa hokee täyttä shittiä! Ja hän ei muka tiiä yhtään kaupunkia, voi luoja mikä huijaus ohjelma😡
Jos ei haluta antaa mitään vastausta, se ei ole sama kuin väärä vastaus. Se on vain sanomaton vastaus. Helvetin huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei haluta antaa mitään vastausta, se ei ole sama kuin väärä vastaus. Se on vain sanomaton vastaus. Helvetin huijausta.
Huijausta koko ohjelma kun jaetaan pieniä potteja otetaan soittajia nopeasti kun potti nousee sitten alkaa rahan kerääminen juontaja hokee ratkaistaan mahdollisimman pian jankkaus kestää 30min-60min. sama toistuu päivästä toiseen hyvin on suunniteltu aikataulu juontaja mene optikolle kun et näe mitään eroavaisuutta kuvissa hokee jos kukaan ei tiedä potti jää tänne huijauksen huijausta koko ohjelma.
Niin on huijausta! Jos ei vastaa ihminen, se ei ole väärä vastaus!! Kyllä on niin pimee koko ohjelma. Soittajat taas pihalla missä ollaan, mikä maa ja mihin pitää vastata. Voi luoja😵
Vierailija kirjoitti:
Nii i tässä sitä taas nähdään tämä huijaus. Ihminen on päässyt läpi edelliseen kysymykseen mutta sitten soitetaan takaisin ihan toiseen kysymykseen.
Niin käy kun on nopeat kierrokset.
Ihmettelen sitä, että nolottaako Katriea ikinä ohjelman jälkeen, kun on hokenut että se ja se peli on niin vaikea, vaikka me kaikki tiedetään samaa peliä pelataan melkein joka päivä ja kaikki tietää jo vastaukset. Sanooko Katrien kaverit hänelle ikinä, että miksi olet töissä noin tyhmässä ohjelmassa ja hoet aina samoja lauseita?