Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähtiarpa

Vierailija
27.02.2025 |

Menin helppoon,  soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut  minua vaikka  minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.

Olin tarkoituksella sinisilmäinen ,  koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että  arpaonni ei osunut kohdalle 

..näinkö ne kerää rahaa. 🤣

Kommentit (1137)

Vierailija
441/1137 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.rahapelisanomat.fi/tahtiarpa/

Artikkeli tähtiarpa-ohjelmasta

Artikkelissa sanottiin, että jos ostamasi arpa on voitollinen, pääset suoraan lähetykseen, eihän se niin mene.

Vierailija
442/1137 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo kehtaa valehdella?! Ei taaskaan hänellä hajuakaan mikä sana kävisi😂kaikki tiesivät että TIETENKIN JAFFA!

Oliko JAFFA kirjekuoressa? Mikä sana tuli viimeksi? Piti lähteä puutarhaostoksille niin en nähny loppua.

Eivät ne tietenkään niin helppoa laittaneet kuoreen. Kukaan ei ole sanonut automerkkejä, mutta nyt oli sitten Dacia.

Nyt siellä haetaan tuntikaupalla vastausta tuohon kaupunkipeliin. Kaikki tietävät, että se on Haapavesi, mutta ketään ei päästetä vastaamaan. Sitten potti jää tänne. omg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1137 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrien kädet puhui kovasti tänään. Joku väitti että Katrie lukee tätä sivua ja ei enää muka räpellä sormillaan. Ei voisi molemmat olla enemmän väärin. Ei takuulla lue mitään Vauva palstaa ja edelleen sormet toimi oikein ripeästi tänään. 

Vierailija
444/1137 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos potti on iso, laittavat soittamaan jonkun pöljän joka ei edes seuraa ohjelmaa ja voitto jää jakamatta. 

Miten ne voi laittaa ihmisen soittamaan? Eiköhän ihmiset ikävä kyllä ihan itse soita tähän ohjelmaan. 

Vierailija
445/1137 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos potti on iso, laittavat soittamaan jonkun pöljän joka ei edes seuraa ohjelmaa ja voitto jää jakamatta. 

Miten ne voi laittaa ihmisen soittamaan? Eiköhän ihmiset ikävä kyllä ihan itse soita tähän ohjelmaan. 

Tuotanto soittaa jollekin soittaneelle kuka pääsee  tehtävään vastaamaan. Jos kiinnostaa googlesta katso Roni Back onnenarpa video.

Vierailija
446/1137 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto soittaa jollekin soittaneelle kuka pääsee  tehtävään vastaamaan. Jos kiinnostaa googlesta katso Roni Back onnenarpa video.

Niin mutta kyllä se ihminen on soittanut ihan itse sinne ensin. Ei tuotanto laita ketään soittamaan. 

Vierailija
447/1137 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kyllä se ihminen on soittanut ihan itse sinne ensin. Ei tuotanto laita ketään soittamaan. 

Juu ensin on itse soitettu.

Vierailija
448/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei sinä rahantarpeessa oleva tyhmä joka uskot mitä tahansa- varsinkin telkkarista tulevaa- soita meille tooodella pitkä maksullinen puhelu niin saatat voittaa!"

Vierailija
449/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrien pitäis kuunnella omaa ääntään. Äänittää se vaikka. Tai katsoa nauhalta juontamistaan. Tajuaisi että se on hyvin ärsyttävä.

Vierailija
450/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista.  Taas Maarianhamina? Eivätkö keksi mitäön uutta? Se vielä puuttuu että alkais valitus että on niin haastellinen tai liian haastellinen😂

Vierailija
451/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto ei enää viitsi keksiä mitään uusia kirjaimia näköjään, kun samat pelit joka päivä. 

Vierailija
452/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katrien pitäis kuunnella omaa ääntään. Äänittää se vaikka. Tai katsoa nauhalta juontamistaan. Tajuaisi että se on hyvin ärsyttävä.

Minulla on ohjelma äänettömällä ja siltikin kuulen Katrien äänen 😂

Vierailija
453/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista.  Taas Maarianhamina? Eivätkö keksi mitäön uutta? Se vielä puuttuu että alkais valitus että on niin haastellinen tai liian haastellinen😂

Varmaan sadannetta kertaa hoetaan sitä,  on niin vaikea, että potti jää tänne. Voi että, on tyhmä kilpailu.

Vierailija
454/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja voi, tää on osoittautunut todella vaikeaksi😂 taitaa mennä liki kahteen sama jankkaus.

Vierailija
455/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat keksiä ihan uuden tehtävän, nopeatempoisen. 

Vierailija
456/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Jukka Pekka on soittanut? Tai Seija?

Vierailija
457/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helevetti sentään kun on osoittautunut liian vaikeaksi😂

Vierailija
458/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katriea ei edes tarvita tässä ohjelmassa. Voivat nauhalta toistaa nuo Katrien viisi samaa lausetta. 

Vierailija
459/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helevetti sentään kun on osoittautunut liian vaikeaksi😂

Me skipattiin neljän A:n kaupunki ja sen tähden tämä on niin vaikea. Miksi valehtelee, ettei tällaista ole ollut ennen. ON ollut vaikka kuinka monta kertaa. Huonomuistinen.

Vierailija
460/1137 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset on varmaan puhelimen ääressä huutamassa että Maarianhamina, MAARIANHAMINA! Minä tiedän, soittakaa jo minulle takaisin!