Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1136)
Ei jaettu tonnin lahjakorttia. Tais olla sovittu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaettu tonnin lahjakorttia. Tais olla sovittu juttu.
Joko mummot ja papat tajuatte millainen juijaus arpaohjelma on ostakaa mieluimmin lääkkeenne ennenkuin soittelette tohon puhelin numeroon kyllä oli hauskaa kun pottia ei jaettu juontaja toivoi montakertaa jos kukaan ei tiedä potti jää tänne HÄVETKÄÄ KOKO JUIJAUS PORUKKA.
Kaikki on löytänyt viisi kaupunkia, mutta taas tätä sössitään ohjelman loppuun asti kun ei oteta ketään soittajaa, vaikka takuulla puhelinlangat laulaa.
Huomasin viime sunnuntaina että tähtiarpa tuli jotain 5 maissa. Ahkera nainen tekemään juontoja, varmaan hyvä palkka parista tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin viime sunnuntaina että tähtiarpa tuli jotain 5 maissa. Ahkera nainen tekemään juontoja, varmaan hyvä palkka parista tunnista.
Huijarit noukkii aika hyvät rahat. Kuten Katrie. Itse kun on huijari kun keräsi Kelalta rahoja joita ei olisi saanut kerätä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on löytänyt viisi kaupunkia, mutta taas tätä sössitään ohjelman loppuun asti kun ei oteta ketään soittajaa, vaikka takuulla puhelinlangat laulaa.
Tuottaja otti vastaan puhelun jostain dementtia osastolta joka oli tiennyt mistä soitetaan juontaja tiesi että ei saada oikeata vastausta saadaan huijata ja rahastaa huijari juontaja ryhtyi mukaan otetaan nopeat yhdistämiset kun soittaja ei tiennyt vastausta kesti 45min. ennenkuin otettiiiin soittaja huijari juontaja jaksoi muistuttaa moneen kertaan otetaan uusi yhdistäminen kun soittaja ei tiennyt kaupungin nimiä älkää soitelko noiden huijareitten numeroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijarit noukkii aika hyvät rahat. Kuten Katrie. Itse kun on huijari kun keräsi Kelalta rahoja joita ei olisi saanut kerätä.
Kun soitat ja ostat tähtiarpaa on huijaus varmaa.
Kirjekuoressa on varmaan Hamma, joka on kreikkalainen pituusmitta
Täh? Huijausta. Soittivat jollekin jolla ei ollut edes tv auki, eikä tiennyt mitään kilpailusta.
Hyvä kun korjasi ettei naura ole perusmuoto, muistan aiemmin laula sana hyväksyttiin vaikka ei ole perusmuoto.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Huijausta. Soittivat jollekin jolla ei ollut edes tv auki, eikä tiennyt mitään kilpailusta.
Eihän tuotanto voi tietää onko tv auki vai kiinni, olisi mummo pitänyt tv auki ohjelman loppuun asti kun oli soittanut ohjelmaan.
Huomasiko kukaan että tuotannon kirjekuoressa ollut sana Takoa ei olisi ollut ristikkoon edes sopiva koska ylimpänä sanana oli Vakka xD kyllä loppui lähetys nopeaan kun kirjekuoren sana julkistettiin. Melko nolo moka.
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko kukaan että tuotannon kirjekuoressa ollut sana Takoa ei olisi ollut ristikkoon edes sopiva koska ylimpänä sanana oli Vakka xD kyllä loppui lähetys nopeaan kun kirjekuoren sana julkistettiin. Melko nolo moka.
Haha! Toi on hyvä! Mun piti lähteä ulos niin en ehtinyt katsoa loppuun. Hitsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli jälleen törkeää huijausta rikottiin törkeästi arpajaislakia arpajaisissa ilmoitetaan mikä arpa voittaa lähetys loppui ei näytetty mikä sana oli kirjekuoressa kyllä oli taas kerran hauskaa juontajalla ja tuottajalla kun saatiin huijattua tyhmiltä soittajilta rahat pois juontajan toive toteutui että potti jää tänne jos kukaan ei tiedä oikeaa vastausta kyllä jaksoi mainostaa ja nautti että potti jäi tänne.
Kaksi tuntia Hyvinkäätä! Eikö juontajalla ole parempaa tekemistä elämänsä kanssa?