Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähtiarpa

Vierailija
27.02.2025 |

Menin helppoon,  soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut  minua vaikka  minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.

Olin tarkoituksella sinisilmäinen ,  koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että  arpaonni ei osunut kohdalle 

..näinkö ne kerää rahaa. 🤣

Kommentit (1136)

Vierailija
261/1136 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasiko kukaan että tuotannon kirjekuoressa ollut sana Takoa ei olisi ollut ristikkoon edes sopiva koska ylimpänä sanana oli Vakka xD kyllä loppui lähetys nopeaan kun kirjekuoren sana julkistettiin. Melko nolo moka.

Juuri noin. Ei olisi hyväksytty koska oli jo K käytetty. Miten ihmeessä voi tuollaista tehdä? Älytöntä menoa ja ihmisten huijaamista. 

Vierailija
262/1136 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeä järjestely sana-arvoituksessa tänään! Helppo luvata 1000 ja jopa 2000 euroa kun vastaajaksi valitaan (äänestä päätellen iäkäs) soittaja jolla ei ole aavistustakaan siitä mikä kilpailu menossa! Etenkin kun vastauksena on sääntöjen vastainen sana. Eikö tämän kaltaisen kaltainen huijaus ole jo arpajaislain vastainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1136 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan aihetta jopa MOT- ohjelman tekijöille ja pitäs tutkia tuotannon tilit kertakaikkiaan tarkasti. Käsittääkseni kaikki rahaliikenne( tulot- menot jne) pitäisi löytyä vuosien varrelta, mitä on mennyt hyväntekeväisyyteen ja tarkat luvut esiin! 

Vierailija
264/1136 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan aihetta jopa MOT- ohjelman tekijöille ja pitäs tutkia tuotannon tilit kertakaikkiaan tarkasti. Käsittääkseni kaikki rahaliikenne( tulot- menot jne) pitäisi löytyä vuosien varrelta, mitä on mennyt hyväntekeväisyyteen ja tarkat luvut esiin! 

Toivottavasti MOTohjelma tekee ohjelman tähtiarvasta millainen huijaus ohjelma on kyseessä löytyykö yhtään huijaria ohjelmaan.

Vierailija
265/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Myönsivät mokansa.

Vierailija
266/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä pelataan koko kaksi tuntia, niin voi luoja!

Vierailija
267/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kaupasta ja hämmästyin kun sama "peli" kuin eilen.

Vierailija
268/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun korjasi ettei naura ole perusmuoto, muistan aiemmin laula sana hyväksyttiin vaikka ei ole perusmuoto. 

Olen huomannut, että juontajalla ja tuotannolla ei ole kielioppi hallussa. Hyväksytään sanoja, jotka eivät ole perusmuodossa tai jotka ovat murretta. 

Vierailija
269/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan toistaminen mitkä sanat ei käy: joo joo tiedetään, kun osataan lukea ja ymmärretään pelin juju. Tuotanto itse ei näköjään kuitenkaan ymmärrä, kun mokasi eilen sanassa. 

Vierailija
270/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa tai salpa kävisi.

Vierailija
271/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalpa

Vierailija
272/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy Kalpa kun K on käytetty alussa 

Vierailija
273/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä pelataan koko kaksi tuntia, niin voi luoja!

Nyt huijarit on löytäneet uuden tyylin miten törkeästi voidaan rikkoa arpajaislakia jos tänään ei saada oikeaa vastausta jatketaan huijausta huomenna älkää hyvät ihmiset menkö halpaan noiden huijareitten huijaukseen maksattaa tyhmiltä soittajilta itse tekemät tahallaan tekemät munaukset.

Vierailija
274/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamma

Vierailija
275/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Myönsivät mokansa.

Miten/milloin myönsivät? Tulin vasta kanavalle. Tekee mieli ottaa yhteyttä Reumaliittoon ja kysyä mitä he ovat ajatelleet osallistuessaan tällaisiin huijari-arpajaisiin!!

Vierailija
276/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas ja tätä pelataan kaiketi huomenna taas 😂

Vierailija
277/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Myönsivät mokansa.

Miten/milloin myönsivät? Tulin vasta kanavalle. Tekee mieli ottaa yhteyttä Reumaliittoon ja kysyä mitä he ovat ajatelleet osallistuessaan tällaisiin huijari-arpajaisiin!!

Heti ohjelman alussa myönsivät ja sitten Katrie hoki sitä melkein koko pelin ajan, että tuotanto mokasi eilen. Tuotanto oli varmaan, että turpa tukkoon jo.

Vierailija
278/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Myönsivät mokansa.

Heti ohjelman alussa myönsivät ja sitten Katrie hoki sitä melkein koko pelin ajan, että tuotanto mokasi eilen. Tuotanto oli varmaan, että turpa tukkoon jo.

Tuottaja otti nauhalta soittajan jolla on väärä vastaus Mot ohjelmassa tavataan.

Vierailija
279/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs alkaa tehdä tilastoo ohjelmaa katsoessa kuinka monta kertaa Katrie toistaa saman lauseen. Ylös merkkaus tukkimiehen kirjanpidolla. Olin eräässä tilaisuudessa jossa oli puhujia, niin ystäväni merkkasi ylös tukkimiehen kirjanpidolla tyypin toistamat samat sanat ja niitä kertyi suht lyhyessä puheenvuorossa kymmenittäin.  

Vierailija
280/1136 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpa tai salpa kävisi.

Salpa oli kuoressa, mutta vastaaja vastasi aatra, ikä ei käynyt, kun oli toistokirjain. Eli se iso summa jäi jakamatta, yllätys, yllätys.