Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1136)
Todella törkeä järjestely sana-arvoituksessa tänään! Helppo luvata 1000 ja jopa 2000 euroa kun vastaajaksi valitaan (äänestä päätellen iäkäs) soittaja jolla ei ole aavistustakaan siitä mikä kilpailu menossa! Etenkin kun vastauksena on sääntöjen vastainen sana. Eikö tämän kaltaisen kaltainen huijaus ole jo arpajaislain vastainen?
Olisi varmaan aihetta jopa MOT- ohjelman tekijöille ja pitäs tutkia tuotannon tilit kertakaikkiaan tarkasti. Käsittääkseni kaikki rahaliikenne( tulot- menot jne) pitäisi löytyä vuosien varrelta, mitä on mennyt hyväntekeväisyyteen ja tarkat luvut esiin!
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan aihetta jopa MOT- ohjelman tekijöille ja pitäs tutkia tuotannon tilit kertakaikkiaan tarkasti. Käsittääkseni kaikki rahaliikenne( tulot- menot jne) pitäisi löytyä vuosien varrelta, mitä on mennyt hyväntekeväisyyteen ja tarkat luvut esiin!
Toivottavasti MOTohjelma tekee ohjelman tähtiarvasta millainen huijaus ohjelma on kyseessä löytyykö yhtään huijaria ohjelmaan.
Jos tätä pelataan koko kaksi tuntia, niin voi luoja!
Tulin kaupasta ja hämmästyin kun sama "peli" kuin eilen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun korjasi ettei naura ole perusmuoto, muistan aiemmin laula sana hyväksyttiin vaikka ei ole perusmuoto.
Olen huomannut, että juontajalla ja tuotannolla ei ole kielioppi hallussa. Hyväksytään sanoja, jotka eivät ole perusmuodossa tai jotka ovat murretta.
Koko ajan toistaminen mitkä sanat ei käy: joo joo tiedetään, kun osataan lukea ja ymmärretään pelin juju. Tuotanto itse ei näköjään kuitenkaan ymmärrä, kun mokasi eilen sanassa.
Ei käy Kalpa kun K on käytetty alussa
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä pelataan koko kaksi tuntia, niin voi luoja!
Nyt huijarit on löytäneet uuden tyylin miten törkeästi voidaan rikkoa arpajaislakia jos tänään ei saada oikeaa vastausta jatketaan huijausta huomenna älkää hyvät ihmiset menkö halpaan noiden huijareitten huijaukseen maksattaa tyhmiltä soittajilta itse tekemät tahallaan tekemät munaukset.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Myönsivät mokansa.
Miten/milloin myönsivät? Tulin vasta kanavalle. Tekee mieli ottaa yhteyttä Reumaliittoon ja kysyä mitä he ovat ajatelleet osallistuessaan tällaisiin huijari-arpajaisiin!!
Jaahas ja tätä pelataan kaiketi huomenna taas 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Myönsivät mokansa.
Miten/milloin myönsivät? Tulin vasta kanavalle. Tekee mieli ottaa yhteyttä Reumaliittoon ja kysyä mitä he ovat ajatelleet osallistuessaan tällaisiin huijari-arpajaisiin!!
Heti ohjelman alussa myönsivät ja sitten Katrie hoki sitä melkein koko pelin ajan, että tuotanto mokasi eilen. Tuotanto oli varmaan, että turpa tukkoon jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Myönsivät mokansa.
Heti ohjelman alussa myönsivät ja sitten Katrie hoki sitä melkein koko pelin ajan, että tuotanto mokasi eilen. Tuotanto oli varmaan, että turpa tukkoon jo.
Tuottaja otti nauhalta soittajan jolla on väärä vastaus Mot ohjelmassa tavataan.
Pitäs alkaa tehdä tilastoo ohjelmaa katsoessa kuinka monta kertaa Katrie toistaa saman lauseen. Ylös merkkaus tukkimiehen kirjanpidolla. Olin eräässä tilaisuudessa jossa oli puhujia, niin ystäväni merkkasi ylös tukkimiehen kirjanpidolla tyypin toistamat samat sanat ja niitä kertyi suht lyhyessä puheenvuorossa kymmenittäin.
Vierailija kirjoitti:
Halpa tai salpa kävisi.
Salpa oli kuoressa, mutta vastaaja vastasi aatra, ikä ei käynyt, kun oli toistokirjain. Eli se iso summa jäi jakamatta, yllätys, yllätys.
Juuri noin. Ei olisi hyväksytty koska oli jo K käytetty. Miten ihmeessä voi tuollaista tehdä? Älytöntä menoa ja ihmisten huijaamista.