Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpa tai salpa kävisi.
Salpa oli kuoressa, mutta vastaaja vastasi aatra, ikä ei käynyt, kun oli toistokirjain. Eli se iso summa jäi jakamatta, yllätys, yllätys.
Soittajien pitäisi olla tarkempia kun on pitkät miettimisajat. Kyllä ne jaetaan jos vastaus on oikein.
siinä vaiheessa kun niille soitetaan takasin, on kulunut niin paljon aikaa, että tietääkö ihminen enää edes missä mennään. Ihme puolustaja olet huijari ohjelmalle.
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan aihetta jopa MOT- ohjelman tekijöille ja pitäs tutkia tuotannon tilit kertakaikkiaan tarkasti. Käsittääkseni kaikki rahaliikenne( tulot- menot jne) pitäisi löytyä vuosien varrelta, mitä on mennyt hyväntekeväisyyteen ja tarkat luvut esiin!
Todellakin. Tilinpäätökset luupin alle👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpa tai salpa kävisi.
Salpa oli kuoressa, mutta vastaaja vastasi aatra, ikä ei käynyt, kun oli toistokirjain. Eli se iso summa jäi jakamatta, yllätys, yllätys.
Soittajien pitäisi olla tarkempia kun on pitkät miettimisajat. Kyllä ne jaetaan jos vastaus on oikein.
Eikö teitä ihmetytä, että tuollaiset vanhat änkkääjät ovat muka kierroksen nopeimpia? Minulle tuli mieleen, että valitsevat hitaimman, niin ei tule takuulla oikeata vastausta.
Sinustakin tulee joskus vanha änkkääjä, jos luoja suo. Että ehkä kantsis käyttää vähän kunnioittavampaa kieltä vanhuksista. Tai mikäs siinä jos et kunnioita itseäsi yhtään. Sopii minulle ihan hyvin. Mutta kunnioita edes muita. Oletan sinulla on vanhemmat ja oli tai ehkä on vieläkin isovanhemmat elossa. Mieti sanojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpa tai salpa kävisi.
siinä vaiheessa kun niille soitetaan takasin, on kulunut niin paljon aikaa, että tietääkö ihminen enää edes missä mennään. Ihme puolustaja olet huijari ohjelmalle.
Niin, tänään oli kyllä luultavasti pisin sama tehtävä. Jotkut ovat lähteneet pois tvn äärestä kun soitetaan. Jos osallistuu kannattaa katsoa ohjelma loppuun asti.
A 3, I 6, F 19, niin helppoo että turhaan jankkaa et on vaikea
Tuotannon iskulauseet ovat naurettavia. Miltei mahdoton peli! Jos asia olis näin, sitten ei pitäisi laittaa sellaista peliä ollenkaan ruutuun. Tietenkään mikään näistä ei ole miltei mahdoton, koska tämäkin ankka peli tulee kolme kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun korjasi ettei naura ole perusmuoto, muistan aiemmin laula sana hyväksyttiin vaikka ei ole perusmuoto.
Olen huomannut, että juontajalla ja tuotannolla ei ole kielioppi hallussa. Hyväksytään sanoja, jotka eivät ole perusmuodossa tai jotka ovat murretta.
Juontajalla kädet käyvät kuin huutokaupan pitäjällä vakio soittajille annetaan enemmän miettimisaikaa kuin uudelle soittajalle koulun penkille opiskelemaan juontaja+tuotanto opiskelemaan suomenkielen aakkosia ennenkuin rupeatte huijamaan ihmisiä.
Osui ja upposi. Ei paljon tarvittu 😂
Ei ole enää vanhempia, isovanhemmista puhumattakaan. Miettisit sinäkin kaksi kertaa ennen kuin avaat tuon sanaisen arkkusi, että täällä saattaa olla minkä ikäinen tahansa. Voin ihan hyvin puhua vanhoista änkkääjistä, itsekin olen vanha, 80 v. mutta en ole mikään änkkääjä. Kunnioitan toki itseäni, kiitos neuvostasi. Olen kyllä ikäisekseni nuorekas, kuten kirjoituksistani voi päätellä, myös ulkonäöltäni. On hyvät geenit äidin puolelta. Jään odottamaan, koska minusta tulee vanha änkkääjä, kuten ennustat. Sainpahan päivän naurut! Mitä sanoitkaan vanhempien kunnioituksesta, kunnioitatko sinä minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan aihetta jopa MOT- ohjelman tekijöille ja pitäs tutkia tuotannon tilit kertakaikkiaan tarkasti. Käsittääkseni kaikki rahaliikenne( tulot- menot jne) pitäisi löytyä vuosien varrelta, mitä on mennyt hyväntekeväisyyteen ja tarkat luvut esiin!
Todellakin. Tilinpäätökset luupin alle👍
Teidän pitää laittaa MOTille vinkkiä. Ei siitä muuten tule mitään.
Huh huh, taas samaa jankkaamista. Mahtaako Katrie-rouvalla olla peili mistä hän näkee ilmeensä ja liikeensä? On opetellut (opetettu) miten osoittaa viehättävästi käsillään ruudukon pysty- ja vaakarivejä ja ilmeet ovat niin omahyväisiä. Ja kyllä, MOTilla olisi aihetta tutustua arpajaisten järjestäjään.
Ankka tehtävän mummeli ei tiennyt että tuotanto soittaa nopeimmalle, hyvä kun skarppasi ja sai vastattua vaikka se yksi oli l 6, eikä 1 6. Kiva kun voitti 2 oikealla vastauksella 8OOe lahjakortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näköjään siis kunnioita itseäsi. Mikäpä siinä. Surullista luettavaa, mutta omapa on häpeäsi.
Hahaa, minkähän ikäiseksi luulet minut? Olen 80 v. melko tarkalleen, synttärit kuukauden päästä. Kannattaisi käyttää kunnioittavampaa kieltä vanhuksista, ai kun sattuu mahasta, kun nauran täällä, hahhhhaaaa. Mutta olen yhä terävässä kunnossa, juuri uusin ajokorttini ja muisti testi meni täydellisesti. Silti moni ikäiseni ja nuorempikin on hidasälyinen, soittelee, vaikka ei tiedä asiasta.
Joo tuo kyllä valehtelee iästään niin että rutisee. Mutta nettiin eksyy kaikki kahjot.
Siltä näyttää, että tänne eksyy kaikki kahjot. Sinäkin olet tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Ei minun tarvitse ikääni valehdella, mitä minä siitä hyötyisin. Taidat hiukan kuitenkin hävet
Kylläpäs sinä valehtelet kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näköjään siis kunnioita itseäsi. Mikäpä siinä. Surullista luettavaa, mutta omapa on häpeäsi.
Hahaa, minkähän ikäiseksi luulet minut? Olen 80 v. melko tarkalleen, synttärit kuukauden päästä. Kannattaisi käyttää kunnioittavampaa kieltä vanhuksista, ai kun sattuu mahasta, kun nauran täällä, hahhhhaaaa. Mutta olen yhä terävässä kunnossa, juuri uusin ajokorttini ja muisti testi meni täydellisesti. Silti moni ikäiseni ja nuorempikin on hidasälyinen, soittelee, vaikka ei tiedä asiasta.
Joo tuo kyllä valehtelee iästään niin että rutisee. Mutta nettiin eksyy kaikki kahjot.
Siltä näyttää, että tänne eksyy kaikki kahjot. Sinäkin olet tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Ei minun tarvitse ikääni valehdella, mitä min
ja hirveä narsisti! Jessus luitko ne kaikki omat kehut 😂? Naurettavaa luettavaa!
Tänään meni korvat melkein lukkoon kun Antti Holman rauhallisen juonnon jälkeen tuli Tähtiarvan juontaja tykitystyyliin höpöttelemään (=kailottamaan). Ja missä tämä rouva on olevinaan järkyttävässä puseron retaleessaan?
Vierailija kirjoitti:
Tänään meni korvat melkein lukkoon kun Antti Holman rauhallisen juonnon jälkeen tuli Tähtiarvan juontaja tykitystyyliin höpöttelemään (=kailottamaan). Ja missä tämä rouva on olevinaan järkyttävässä puseron retaleessaan?
Taas kerran sama kilpailu montakertaa viikossa sopiva kilpailu juontajan älykkyysosamäärään ettei tule virheitä ettei tarvitse pelata huomenna uudestaan kyllä juontajalla pätkii pahasti muisti kun etsittiin kahdella a kirjaimella kaupunkia ei tullut mitään mieleen ei muista edes missä hänen äitinsä asuu toisteli monessa lähetyksessä että menemme viikonloppuna Imatralle missä minun äitini asuu älyhoi älä jätä mene lukemaan viestintää olet väärällä alalla.
Toivottavasti vaihtaisi tehtävän 4 A kirjaimisen kaupungin jälkeen, ei jaksa enää 5 A Maarianhamina jankkausta katsoa.
Voi ei, mummeli vastasi Laajasalo.
Ja toinen mummeli Santahamina.
Hyvä kun viimeinen mummeli vastasi Harjavalta ja sai potin.