Tähtiarpa
Menin helppoon, soitin 3 puhelua,,eikä arpa Onni suosinut minua vaikka minulla on kaikki 5 kaupunkia kirjoitettuna.
Olin tarkoituksella sinisilmäinen , koska olen hyvä ratkomaan tällaisia juttuja....mutta,että arpaonni ei osunut kohdalle
..näinkö ne kerää rahaa. 🤣
Kommentit (1136)
Vierailija kirjoitti:
Tilhi, Närhi,Lokki, Kuovi, Uikku, Tikli, Tylli
Joku noista
Veikkaan tuota Tylliä. Tikli ja Tilhi enää jäljellä, mut Tylliä ei taideta tietää.
Kyllä jälleen oli juontajalla hauskaa ja tuotannolla viellä hauskenpaa kun saatiin soittajilta huijattua rahat pois.
Vieläkö liki tunti samaa lätinää?
Passaa mm Rahka, Nahka, Aaria
Vierailija kirjoitti:
Riittäisi puoli tuntia tätä tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
On siinä kaksi tuntia aikaa toistaa että potti jää tänne tyhmyys tiivistyi iskelmä visassa ei tiennyt mitä tarkoittaa sana vakka silti hyväksyi sanan.
Miksi juontaja toistaa vaan samoja lauseita eikä opettele mitään uudenlaista? Samoja kuluneita mantroja toistaa. Tais se entinen miesjuontaja osata puhua muutakin.
Ai että kun ei tiedä Maarianhaminaa, luuleeko ettei kukaan usko tätä. Turhaan pitkittävät aina tätä, uusi tehtävä kehiin mieluummin jo.
Taas kerran etsitään MAARIANHAMINAA kyllä tuottajalla on tehtävät vähissä kun toistetaan samoja kilpailuja tehtäviä päivästä toiseen nyt alkoi rahastus kestää 40min. puolikuuro-ja puolisokea tietää vastauksen juontaja hokee mitä täällä oikein tapahtuu ei tiedä edes mitä ohjelmaa on juontamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt juontajista puhutaan eikä itse ohjelmasta, niin entinen miesjuontaja sai potkut, mutta ei itse alentunut nöyrtymään ja pyytämään työtään takaisin, vaan yllytti faninsa ei yhdesti vaan kahdesti anelemaan työpaikkaansa takaisin. 🤔
Taas kysellään Maarianhaminaa ja juontaja ei tiedä yhtään. On kuulemma niin vaikea, ettei kukaan tiedä. Sadannen kerran hokee samoja fraaseja tässä ohjelmassa, kukaan ei muka tiedä. Höpönlöpöä.
Eikö tuottaja puutu tuon juontajan höpettelyyn toistaa sanaa potti jää tänne taitaa tuottaja kuulua samaan kastiin.
3C löytyy tiikeri. Tiikeristä.
Vierailija kirjoitti:
3C löytyy tiikeri. Tiikeristä.
Niinpä löytyykin. Ite en nähnyt sitä.
Vastasiko joku tiikerin, en nähnyt kun kävin muualla?
Älytöntä toistaa et älkää sanoko enää...ei tietenkään kukaan toista äsken sanottua.
Ei kai Katrie houkuttele Haaparanta-vastaajia? Pikaseen katottuna se sopisi vihjeeseen. Siis miten voi olla niin katsojia mollaavat juonnot ("onko siellä ketään joka tietäisi tämän haasteellisen...) ja kyllähän Katrie mollaa itseäänkin ("minulla ei ole aavistustakaan..."). Janne oli viihdyttävä ja älykäs vaikka kyllähän se sitä kissabisnestään mainosti, siitä -.
Kovin on Katrie tänään dramaattinen. Ajatella, että puoli tuntia pelattu ja jo nyt 70 euroa. Huh huh. Kyllä on aikamoista, ja kolme väärää vastausta vielä. Ai hurja.
Vierailija kirjoitti:
Kovin on Katrie tänään dramaattinen. Ajatella, että puoli tuntia pelattu ja jo nyt 70 euroa. Huh huh. Kyllä on aikamoista, ja kolme väärää vastausta vielä. Ai hurja.
Kovin on huono muisti tätä kaupunki peliä ei ole pelattu pitkään aikaan joka viikko montakertaa Riihimäki peliä otettiin soittaja nauhalta joka vastasi vääriin saatiin huijaus aikaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on huono muisti tätä kaupunki peliä ei ole pelattu pitkään aikaan joka viikko montakertaa Riihimäki peliä otettiin soittaja nauhalta joka vastasi vääriin saatiin huijaus aikaa lisää.
Vastattiin Kristiinankaupunki nyt etsitään Riihimäki vastausta 60min.h-----in moista huijausta hokee kokoajan antoon antoon antoon.
Lunni