HS: Kiusatun "Pekan" äitinä esiintynyt myöntää huijauksen
Kommentit (95)
Kyllähän tuon näki niistä kirjoituksista otsallaankin. Pidän tuota jakaneita/lahjoittaneita ihmisiä hieman yksinkertaisina.
Asia ja ongelma sinänsä on todellinen, mutta tällainen suoranainen valehtelu ei tuo asialle sitä näkyvyyttä mitä se kaipaisi, vaan lähinnä tekee hallaa.
Vierailija kirjoitti:
"JAARI kertoo olevansa helpottunut asian selviämisestä ja toivoo yhdistyksen kohdistuvien huijausepäilyjen nyt hälvenevän."
Joopajoo. Ehkä syytä tutkia koko juttu perin pohjin. Mikä on kenenkin osuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku laittaa jutun tänne kiitos.
Hauska miten jos joku kopioi koko artikkelin tänne niin valitetaan tekijänoikeuksista sun muusta ja sitten kun sitä ei kopioida niin valitetaan ettei artikkelia oli kopioitu tänne.
ihan kuin jotain iltapaskamediaa kiinnostaa jos vauvaan kopsaa jutun. Tuopahan vaan lisää keskustelua ja klikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ehtikö saamaan paljon rahaa ?
Taisi jäädä alle miljoonan euron.
Heillä ei edelleenkään ole keräyslupia. Juttu haisee useammalta suunnalta.
Ja kohta selviää että ei ole olemassa mitään äitiä.
Selvittäkää nyt hyvänen aika tämän järjestön touhut jo pidemmältä ajalta.
Oma huomio on kiinnittynyt jo aiemminkin siihen miten kiitokset ja avunpyynnöt, kuten myös "äiti minulla on nälkä"-kirja on sanailtu niin samanlaisella tyylillä että tuntuu kuin niitä kirjoittelisi vain muutama ihminen. Sama homma muissa heidän avunpyynnöissään ja julkaisuissaan.
Toi tunnustusviestihän on ihan samanlainen, kuin alkuperäinen julkaisukin. Mä pyydän anteeksi. Mä pyydän syvästi anteeksi. Jne. Miksi viesti julkaistiin tuon yrityksen kautta, miksei äiti voinut olla suoraan itse yhteydessä medioihin? Mun mielestä tää ei nyt selventänyt tätä juttua tippaakaan.
Kannattaa olla tarkkana kaikkien epämääräisten nettikeräysten suhteen, huijareita on paljon liikkeellä!
Referoikaa edes vähän mitä tuolla lukee?
Vierailija kirjoitti:
"JAARI kertoo olevansa helpottunut asian selviämisestä ja toivoo yhdistyksen kohdistuvien huijausepäilyjen nyt hälvenevän."
Valehtelusta kiinnijääminen harvoin hälventää huijausepäilyjä.
Vierailija kirjoitti:
Helpottunut kun jäi kiinni ja nyt toivoo että asia painettaisiin villaisella??
Vierailija kirjoitti:
Apuna ry:n muita tarinoita:
KIIREELLISTÄ APUA SAIRAIDEN IHMISTEN LÄÄKKEISIIN
Koska tämä kirjoitus on nyt saanut ihmetystä aikaiseksi, eikä apujakaan ole oikein tullut, on pakko selventää.
"Minä haen tässä apua ihmisille, jotta he saisivat lääkkeensä, en tiedä miten sen niin hienosti kirjoittaisin, että kukaan ei pitäisi sitä jotenkin pahana tai outona, tarkoitus on ihan vaan yksinkertaisesti auttaa niitä ihmisiä jotka ovat todella niin huonossa kunnossa, että odotan minä hetkenä vaan huonoja uutisia. Kun kukaan ei usko, että et saa maksusitoumusta lääkkeisiin, vaikka olisit kuoleman sairas, sairaala kuitenkin kotiuttaa sinut resepti kädessä, eikä se auta jos sen reseptin syö, vaan siihen kirjoitetut lääkkeet pitäisi saada jollakin tavalla ostettua. En voi vaan olla ja ihmetellä, miettiä, että onneksi minulla on kaikki tällä hetkellä hyvin, vaan minun on pakko edes yrittää tehdä jotakin. Ikävä kyllä, me emme
Alkoi seistä!
Ari
I t s a r i l a p s e t trendaa nyt kuumasti! S y ö p i k s e t ja k e h a r i t eivät ole tätä päivää!
Nut kaikki lahjoittamaan rahaa oikeudenkäyntiä varten🤣
Vierailija kirjoitti:
I t s a r i l a p s e t trendaa nyt kuumasti! S y ö p i k s e t ja k e h a r i t eivät ole tätä päivää!
Ehkä Ari aloittaa yhteistyön Heidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla tarkkana kaikkien epämääräisten nettikeräysten suhteen, huijareita on paljon liikkeellä!
SPR, nälkäpäivä, auta Ukrainaa...
Vierailija kirjoitti:
Näiden avulla on mukava wokettaa ja saada hyvepisteitä ja vieläpä haulit himaan niin sanotusti...
Oliko Nauku asialla, kun kaljat taas loppu eikä rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottunut kun jäi kiinni ja nyt toivoo että asia painettaisiin villaisella??
Eipä taida Heidin käry hälvetä vaikka niin toivoisi.