Paljonko maksat tukan leikkuusta?
Kommentit (58)
35-55 euroa, lyhyt malliin leikkaus
Riippuu värjätäänkö myös. Pelkkä leikkaus noin 50 e.
En mitään kun hoituu hiustenleikkuukoneella kotona.
En mitään. Äiti tasoittaa latvat tarvittaessa, ja just pätkäisin itte otsatukan 😃
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä väriä voi itse sotkea sinne hiuksiin ja naisilla helppoa kun leikkaa vaan saksilla tasaisesti suoraksi hiusten päät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä väriä voi itse sotkea sinne hiuksiin ja naisilla helppoa kun leikkaa vaan saksilla tasaisesti suoraksi hiusten päät.
Ei voi jos haluaa kunnollisen lopputuloksen. Mutta kai joku kouvolan tarja niinkin tekee.
En mitään,koska kampaajalla ei ole mitään näkemystä jos selittää millasen tukan haluaa. Tasoitan itse hyvää tulee.Katson kaihoten youtubesta mieskampaajia,jotka loihtivat huippukauniit hiukset kelle vaan.
Kone maksoi 99e, ostin sen 17v sitten, ajelen 1-2 vk:n välein.
Tavallisesti 25e, mutta viime kerralla maksoin 15e. Joskus kävin toisessa paikkaa ja siellä oli 28e.
Miesmestoilla on halvempaa, että kiva olla mies.
Pojan hiusten parturoinnista en yli 30 euroa maksa. Omat hiukset leikkautan vain kerran vuodessa. Noin 40 euroa. Karmea hinta.
64 euroa. Käyn leikkauttamassa hiukset neljä kertaa vuodessa. Mielestäni hinta on kohtuullinen, koska työnjälki on todella hyvää.
Ehkäpä yhden sentin,on nääs malli klani,parikertaa vuodessa kotikonstein.
Vierailija kirjoitti:
Kone maksoi 99e, ostin sen 17v sitten, ajelen 1-2 vk:n välein.
Kalliin koneen löysit. Yleensä hiusten leikkuukoneet maksaa 30 euroa.
Hiustenleikkuu lyhyeen hiukseni 17 euroa.Väri leikkaus ja kulmat 40 euroa.Lähellä kotikampaamo ja hän on jo eläkkeellä mutta tekee töitä parina päivänä viikossa.Taitava , tosin olemme ystäviä.
Lyhyehköt hiukseni värjäytän ja leikkautan noin 6 kertaa vuodessa, 80 - 90 eurolla per kerta.
Nainen, 62
38e tällä viikolla. Mies.
Muutama vuosi sitten oli vielä 29e...
35 €, pitkän hiuksen tasoitusleikkaus.