Paljonko maksat tukan leikkuusta?
Kommentit (58)
25 euroa, ekstrapitkien hiusten tasoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään kun hoituu hiustenleikkuukoneella kotona.
Ja sen huomaa!
Ne kalliit leikkaukset eivät kauaa pysy mallissa kun on kohta ihan sen näköinen ettei olisi tehty yhtään mitään. Ihan turhaa rahan tuhlausta sellaiselle jonka ei tarvitse olla näytillä edustavan näköinen ja muutenkin hattu päässä kulkee talvella eikä paljain päin.
Sit nää nykyajan itseohjautuvat ammattiopinnot voivat tuottaa ihan mitä tahansa tumpeloita kun kaikki opetus on etäopintoja ja itseohjautuvaa säästöjen takia. 😅 Turkkilaiset parturit ovat taitavia.
Helsingissä samaan malliin leikkaus naisille, neljäkymppiä ammattitaitoisesta, löytyy monta.
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa 32 euroa parturissa, jossa käyn. Vielä joskus 15 vuotta siellä samassa parturissa se maksoi vain 20 euroa, mahdollista jopa vähemmän?
Jännää kun onkin hinnat nousseet vuosien kuluessa. 70 luvulla on kuulemma hiusten leikkaus ollut vain kympin.
Vähän taidat olla yksinkertainen.
Minulla on 40 neliöinen yksiö josta 2017 sain vuokraa vuonna 2017 vain 360 €/kk ja nyt saan siitä 620 €/kk. Katsos kun kulut nousee vuosien kuluessa. Sama se on joka asiassa. Parturien palkat on nousseet koska vuokratilojen ylläpitokulut ovat nousseet ja siirtyneet suoraan parturin liiketilan vuokrahintaan jne jne. Jos oikein tarkkaan mietit niin ei kenellekään jää oikeastaan yhtään sen enempää käteen kuin ennenkään. Sdp:tä ja vihreitä saa tästä kaikesta kiittää. Sen voit tehdä äänestämällä kuntavaaleissa meitä =)
Lupaamme korottaa energian hintaa jatkossakin.
Rakkaudella.
* Vihreät 🍀 De gröna*
Vierailija kirjoitti:
Mies maksaa 12e ja minä 25e.
Mitäh??
Nainen maksaa itse??
Mitä mehmettiä??
Kyllä minä olen saanut maksaa molempien parturikäynnit.
Tämä on joku trolli eukko.
Ilmaista se taitaa olla jo mulle ja miehelle. On viitisen vuotta sitten ostettu hiustenleikkuukone maksanut itsensä takaisin jo ensimmäisellä leikkuukerralla. Silloin kun vielä kampaajalla kävin, oli leikkaus ja väri 200€-250€/kerta, miehelle 15€-25€/kerta.
Leikataan toisiltamme. Pysyy kampaus kuosissaan, ei tarvi yrittää viihdyttää asiansa osaavaa mutta valitettavasta puheripulista kärsivää kampaajaa, ja rahaa kuluu sen koneen syömän sähkön verran. Se rahanmeno taas voitaneen laskea sentin murto-osissa.
Viimeksi kun kävin maksoi 58 euroa, jos olisi leikannut vähän yli kasvaneen mallin takaisin, olisi maksanut 78 euroa, joo ei ikinä enää tuohon kampaamoon varsinkin kun ajan varauksessa hinta oli 52 ja nousi siis kuudella eurolla kahdessa vuorokaudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kone maksoi 99e, ostin sen 17v sitten, ajelen 1-2 vk:n välein.
Kalliin koneen löysit. Yleensä hiusten leikkuukoneet maksaa 30 euroa.
Ei kannata ostaa niitä ihan halvimpia. Ne on tosi huonoja.
20 euroa maksoi kone, hyvin on toiminut jo seitsemän vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä samaan malliin leikkaus naisille, neljäkymppiä ammattitaitoisesta, löytyy monta.
Helsingin parturit eivät ole yhtään sen parempia kuin muutkaan, mutta niillä isompi vuokra. Siksi hinnat korkeammat. Höpsö 🙂 onneksi kela maksaa köyhien parturit ym niin ei kulu omaa rahaa yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaista se taitaa olla jo mulle ja miehelle. On viitisen vuotta sitten ostettu hiustenleikkuukone maksanut itsensä takaisin jo ensimmäisellä leikkuukerralla. Silloin kun vielä kampaajalla kävin, oli leikkaus ja väri 200€-250€/kerta, miehelle 15€-25€/kerta.
Leikataan toisiltamme. Pysyy kampaus kuosissaan, ei tarvi yrittää viihdyttää asiansa osaavaa mutta valitettavasta puheripulista kärsivää kampaajaa, ja rahaa kuluu sen koneen syömän sähkön verran. Se rahanmeno taas voitaneen laskea sentin murto-osissa.
Ja käytte leipäjonossa hakemassa ruuat sillä säästyneellä ajalla mitä parturissa olisi kulunut aiiiwan turhaan.
Mieluummin maksan naisen parturi kampaajat kuin kulkisin tuollaisen tein itse ja säästin hompsantuusa mummelin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käytte leipäjonossa hakemassa ruuat sillä säästyneellä ajalla mitä parturissa olisi kulunut aiiiwan turhaan.
Mieluummin maksan naisen parturi kampaajat kuin kulkisin tuollaisen tein itse ja säästin hompsantuusa mummelin kanssa.
Kyllä jotkut tykkää luntun näköisistä naisista. Ainakin aika moni kulkee sellaisten kassi Almojen näköisten kanssa prismoissa jne.
0€ koneela ajelen itse. Vempele vanha kuin.
Kampaajakäynti maksaa yleensä n. 110 e (hiusten leikkaus, värjäys (raitoja), kulmien nyppiminen/värjäys)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kone maksoi 99e, ostin sen 17v sitten, ajelen 1-2 vk:n välein.
Kalliin koneen löysit. Yleensä hiusten leikkuukoneet maksaa 30 euroa.
Ei kannata ostaa niitä ihan halvimpia. Ne on tosi huonoja.
20 euroa maksoi kone, hyvin on toiminut jo seitsemän vuotta.
Joskus käy munkki. Luulin esim eräiden Lidlissä myytyjen tuotteiden olevan roskaa, koska hinta oli vaatimaton. Eipä ole vieläkään hajonnut. Käytössä jo toistakymmentä vuotta.
Mies maksaa 12e ja minä 25e.