Paljonko maksat tukan leikkuusta?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kone maksoi 99e, ostin sen 17v sitten, ajelen 1-2 vk:n välein.
Kalliin koneen löysit. Yleensä hiusten leikkuukoneet maksaa 30 euroa.
Ei kannata ostaa niitä ihan halvimpia. Ne on tosi huonoja.
En mitään, leikkaan itse. Sijoitin saksiin, ohennussaksiin ja veitseen, jotka kustansivat yhteensä noin kolme kymppiä
Lähi-itäläinen leikkaus, kulmat ja parran rajaus 15 euroa. Tukeni maahan muutolle.
Ei maksa mitään. Saan kalipäänä ryypätä nekin eurot.
Veikkaan, että pitkien hiusten tasoitus Helsingin kantakaupungissa maksaa nykyään vähintään 60-70 euroa ja sitä olen vielä joitakin vuosia sitten maksanut. Nykyään leikkaan itse hiusket muutaman kerran vuodessa. Menee ehkä 10 minuuttia. Ostin muutama vuosi sitten Firskarsin hiussakset, joilla hoidan homman. Ne maksoivat ehkä 20 euroa, en oikein muista.
N.35€ sisältäen pesun, pitkien hiusten tasaus. Mielestäni edullinen hinta, kuitenkin ammattilainen käyttää tunnin työaikaansa minuun.
Jännä miten moni pitää kampaajien työtä kalliina ja sitten maksetaan esim.sähkömiehelle tai putkimiehelle kaksin-kolminkertainen hinta ilman mitään valituksia.
Vierailija kirjoitti:
En mitään,koska kampaajalla ei ole mitään näkemystä jos selittää millasen tukan haluaa. Tasoitan itse hyvää tulee.Katson kaihoten youtubesta mieskampaajia,jotka loihtivat huippukauniit hiukset kelle vaan.
Mulla on sama kokemus. En enää käy kampaajalla. En halua edes nähdä noita videoita
Tukan sheiwaan itse, mutta hiukset leikkautan M-Roomissa kuukauden,puolentoista välein 36€ kerta. Välillä leikkautan myös parran, koska veitsellä saa sileämmän jäljen.
M42
Se maksaa 32 euroa parturissa, jossa käyn. Vielä joskus 15 vuotta siellä samassa parturissa se maksoi vain 20 euroa, mahdollista jopa vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
En mitään kun hoituu hiustenleikkuukoneella kotona.
Ja sen huomaa!
En maksa mitään mutta jalkahoidosta maksan. Ennen maksoin yläpäästä mutta nykyään maksan alapäästä. 😁
En koskaan ota pelkkää hiusten leikkausta. Otan samalla raitoja ja kulmien värjäyksen, ei maksa kuin 94 €.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, leikkaan itse. Sijoitin saksiin, ohennussaksiin ja veitseen, jotka kustansivat yhteensä noin kolme kymppiä
No tuo on köyhäilyä.
25-35 egua. Pelkät latvat. Koko kuontalo ja etuhiukset 65€. Syrjäkylillä vielä voi saada muotoon leikkaukset 35€ .
Ostin jo 10v sitten 20e maksavan hiustenleikkuukoneen ja leikannut itse tukkani. Säästöä on kertynyt varmaan parin etelän matkan verran.
Vierailija kirjoitti:
miksi siitä pitäisi maksaa?
Ei tässä sanottu, että siitä pitää maksaa. Kysytään, että paljonko maksat. Sulla se on ilmeisesti 0e?
Mulla se on 20e tai 0e, riippuen siitä käynkö parturissa vai en.
Vakkarikampaaja maalla. Pyytää 18, annan 20 e. Samalla menty vuosia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kone maksoi 99e, ostin sen 17v sitten, ajelen 1-2 vk:n välein.
Kalliin koneen löysit. Yleensä hiusten leikkuukoneet maksaa 30 euroa.
Yleensä noilla 30e koneilla ei leikata 17 vuotta. Kunnon koneella tuo on vasta alku.
Riippuu siitä otanko permiksen vai ei. Ilman permistä 35€.